Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 36
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Energetska strategija
Povratak na članak

Trebamo li rafinerije? U Europi ih je u osam godina zatvoreno 11

Od 2005. do danas potražnja za naftnim derivatima opala je 15%, samo u Italiji od 2009. sektor rafinerija nafte izgubio je 6 milijardi eura

Komentari 33

ER
Erick
09:12 03.01.2017.

INU se nije smjelo prodati, kupovati sada istu po daleko visoj cijeni mogu napraviti oni koji nemaju pojma o obicnoj racunici.

VL
DU
Deleted user
09:19 03.01.2017.

Plenković kupuje INA-u samo da bi u Sisku dobio petstotinjak glasova na izborima. A poslije tko preživi... pričati će.

VL
DU
Deleted user
09:10 03.01.2017.

Vlada se sad prikazuje kao borac za Hrvatsku, te ce se i ovaj "slucaj" kao i mnogi prijasnji odraditi bez prave ekonomske, nacionalne i gospodarske strategije. Bitno je samo da se kupi, bez obzira na sve ostalo. Hrvatska ima bogom dan zemljopisni polozaj, da smo imali pametne strucnjake u vladi, i dobre stratege, danas su luke Rijeka i Ploce mogle biti jedne od najvecih na Mediteranu. U tu pricu bi se sasvim lijepo uklopila i nova, brza nizinska pruga do Madjarske i dalje do srednje Europe, pa i Ina sa svojim rafinerijama, pa i oni nesretni terminal za ukapljeni prirodni plin na otoku Krku. Naravno da ce se Ina kupiti, ili otkupiti nazad, kako kome koji termin bolje odgovara, ali na zalost, neke dugorocne koristi od toga nece biti.

VL
DO
domicic
09:42 03.01.2017.

Naravno da ne treba ni rafinerija u Sisku, a možda čak ne treba ni riječka. Ali ovaj narod voli slušati bajke, dok ismijava one koje govore istinu i proglašava ih izdajnicima.

VL
SJ
Sve je uzalud
09:24 03.01.2017.

............ne trebamo zatvarati rafinerije već političare.......

VL
DU
Deleted user
09:08 03.01.2017.

Bravo gosp. Silvije, sada se moze izraziti i sumnja da je cilj otkupa Molovih dionica sanacija Inine ili Ininih rafinerija na racun poreskih obveznika Hrvatske, a ne Mola.

VL
NO
nonasur
09:45 03.01.2017.

Glas razuma konačno!

VL
TO
tonkica
08:52 03.01.2017.

Kao da vlada pita ikoje strucnjake za misljenje. Nisu njihove pare, samo su njihove fix ideje

VL
DO
dobarsavjet
09:11 03.01.2017.

Normalno da netrebamo rafinerije, uvozimo naftu i prerađujemo tako da zagađujemo okoliš i proizvodimo naj skuplji benzin.

VL
DU
Deleted user
09:24 03.01.2017.

Slažem se, treba uložiti novac drugdje. Bolje bi bilo proizvoditi struju koja je budućnost i samim time ekološka postrojenja za proizvodnju struje su daleko isplativija i dugoročnija

VL
Avatar Melankolija
Melankolija
09:46 03.01.2017.

Ne trebamo mi nista, samo pemzije adezejske.

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
10:19 03.01.2017.

Najveći proizvođač automobila u Europi, Njemačka, 2030 prestaje proizvoditi automobile na isključivo fosilna goriva. Kako S. Tomašević navodi, MOL je jednu rafineriju u Italiji, koju je platio 800 mio. €, pretvorio u skladište. A šta radimo mi? Iz političkog oportunizma želimo investirati u industrije, koje su passe! Žašto se neokrenuti novim tehnologijama proizvodnje struje, ako smo turistička zemlja? Zašto uz postojeće pumpe na cestama i autocestama ne napraviti el. stanice za brzo punjenje baterija, kao i service istih? Umjesto da napravimo iskorak, mi debatiramo o temama, koje za nekoliko godina neće imati nikakvog značaja.

VL
Avatar CORPUS OMNE . . .
CORPUS OMNE . . .
10:56 03.01.2017.

Nevjerovatno je kako se agonija kadroviranja i uhljebljivačka politika dovođenja nekompetentnih kadrova nastavlja iako naša recentna povjest bjelodano pokazuje katastrofalne rezultate takve upravljačke prakse u državnom i javnom sektoru. Tu nema nevinih bez obzira na opcije koje su dolazile na vlast. Svi koji su bili na vlasti odgovorni su za posljedice u mjeri u kojoj su vremenski participirali u njoj. Jedina kompanija koju takva praksa nije uništila, unatoč najrigidnijim oblicima provođenja takvog kadroviranja u njoj (u Sanaderovo vrijeme, kad je kadrovirao njegov brat don Vinko iz Solina, to je dovedeno do apsurda), je - HEP. Razlog tome je "HEP Proizvodnja d.o.o." koja standardno ima cca 40% proizvodnje na vodnim resursima. Rijetke su zemlje koje imaju takvu strukturu u elektroenergetici. Dakle 40% u obnovljivim izvorima koje nam je namro Stvoritelj, a mi uvodimo poticaje koji su potpuno nepotrebni da bi stimulirali nasilničku politiku EU (čitaj Njemačke, Danske i Španjolske industrije) i politiku očuvanja njihovih radnih mjesta. I sada bi, umjesto da se poradi na kvaliteti upravljanja otvorenim natječajima za management, trebalo prodati četvrtinu te kompanije u skladu s dobro poznatom praksom kod privatizacije INA-e i otvoriti sličan proces otuđenja i raspada kompanije s prirodnim monopolom. U svemu tome niti riječi o tome što bi mi zapravo s INA-om koja je danas objektivno drugi po veličini maloprodajni lanac koji konkurira Konzumu. Temeljni kriterij za uspješno poslovanje rafinerije i u boljim vremenima za taj biznis je područje snabdjeanja radijusa minimano 500 km. Tu može nešto pomoći vlastita proizvodnja nafte, ali je to sve vrlo nategnuto i skopčano s nepostojećim vlastitim sredstvima za modernizaciju Rječke rafinerije. Dakle ostavimo se HEP-a kao spasa za INA-u i pomozimo mu da bar ne završi kao INA, ako mu već neznamo pomoći da postane regionalni elektroenergetski lider. A za INA-u, bojim se, više nema rješenja koje bi Hrvatskoj odgovaralo. Zato ga je bolje ostaviti MOL-u, kad ga već INA nije kupila kad je to mogla. A naša povjesna iskustva s Mađarima su gora od onih s Turcima i zato ne očekujmo ništa dobro s te strane, a na vratima nam je prelazak Splitske banke u vlasništvo OTP-a (čitaj MOL-a). Od pacte convente ovo je najbolja prilika Atilinim nasljednicima na ovim prostorima. Eli eli lama azavtani ...

VL
DU
Deleted user
10:15 03.01.2017.

Riječka (jako) možda, ona u Sisku ne.

VL
DO
domljani
09:56 03.01.2017.

normalno da tako velika država treba 3 rafinerije

VL
RP
Rajska_ptica
10:21 03.01.2017.

Kad je referendum da se zaustavi ova ludost

VL
DU
Deleted user
10:34 03.01.2017.

Prodaja ''INA-e'' nekakvom MOL-u bia je samo igra da se pod paravanom ''poslovne tajne'' prekine sa istražnim radnjama razotkrivanja kriminala u bivšem SOUR-u Ina-Naftaplin do 2001 godine.

VL
DU
Deleted user
10:38 03.01.2017.

Jedna od svijetlih točaka dolaska MOL-a je puno parkiralište''službenih'' automobila koji su koristili tzv.šefovi od kojih su neki imali i tri službena auta u obitelji.

VL
DU
Deleted user
10:48 03.01.2017.

Sanirajmo INU da bi ''odabrana deca heroja'' mogli i dalje ''hapati''.

VL
DU
Deleted user
10:40 03.01.2017.

Javlja se kriza radnih mjesta, djeca elite izgleda nema volje ići u Njemačku sklapati autiće a izgleda da partijska knjižica nema ugleda u IBM ili Microsoftu.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.