Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 180
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
problemi s t-comom
Povratak na članak

Tko je tu lud? Naručeni MAX 3L ne stiže, ali račune im šalju

Iako je ugovor s T-Comom potpisan još 15. prosinca, ni gotovo dva mjeseca poslije njegovoj supruzi nije aktiviran dio ugovorenog MAXtv paketa, iako joj je rečeno da će se aktivirati u roku od pet dana, tvrdi M. Kulteša.

Komentari 49

OB
-obrisani-
14:46 11.02.2013.

Chemica, nakon bruke oko komentiranja poticaja za poljoprivrednike, sada se sramotiš i kovanjem T-coma u zvijezde!? - 11.02.2013. u 13:48h chemica je napisao/la: Nikad nikakvih problema s T-COM-om. Najbolja mreža u zemlji. U slučaju kvara, lik dođe odmah idući dann i popravi. Novi ruter, besplatno! Potpišeš novi ugovor da ni ne moraš izlaziti iz stana. Samo i isključivo T-COM. Nikad više B-NET.

VL
Avatar Nidgge
Nidgge
15:38 11.02.2013.

ne zovite t-com službu za korisnike jer je to borba protiv vjetrenjača,najbolje je poslati mail i stvari se puno bolje i brže riješavaju :)

VL
DO
dormen
17:13 11.02.2013.

Ja bih se direktno žalio Ivici Mudriniću,on to sigurno ne bi dozvolio jer nosi Hrvatsku u njedrima i poštuje hrvatske zakone,neradnike koji ga opstruiraju treba najstrože kazniti.

VL
AV
AVIM
17:14 11.02.2013.

Žalosno je da stalno male ljude pljačkaju ,blokiraju račune za 50kn i nabijaju troškove iako je račun plačen a mali čovjek nema kome da se požali jer je sustav takav da nemožeš ništa.KADA ĆE DRŽAVA STATI TAKVIMA NA REP I ZAŠTITITI MALOG ČOVJEKA KOJI TU DRŽAVU FINANCIRA I PLAČA.

VL
KA
karlo69
09:15 11.02.2013.

ne potpisuj ugovor s vragom..

VL
Č7
čvor2.76
09:30 11.02.2013.

Prešao sam na VIP-tv , ali T-com mi uredno još uvijek šalje račune. Sada se ja moram dobro upregnuti kako bi dokazao da više nisam njihov korisnik.

VL
CO
Cobber
09:31 11.02.2013.

Ja ne bi odustao od tuzbe, treba ih netko zaustaviti, jednom kad plate i izgube sud pazit ce da im se isto ne ponovi.

VL
ZV
Zvrndonja
09:39 11.02.2013.

imam slična iskustva s njima, naime prije nekoliko godina sam trazio da mi umanje za pretplatu za pedeset posto, nisam nikad to dobio, kad sam pitao sluzbu za korisnike što s tim rekli mi da samo u tarifi 60 too moguće i da pošto imam tarifu 150 to ne vazi, nisu mi rekli da mogu odmah mijenjati tarifu to sam saznao krajem prošle godine. i tako pokupim ja papire i u prosincu prošle predam iste, predjem na tarifu 60 i predam zahtjev za smanjenje pretplate, račun za prvi mjesec mi je po tarifi 60 ali bez smanjenja pretplate. Neki prijatelji su mi rekli da su isto čekali više od godinu dana. Da sam j njima duzan taj novac npravili bi mi ovrhu sa pristojnim guljenjem mog računa, od biljeznika do naknade FINA-i.

VL
ET
etnaet
09:42 11.02.2013.

ma ja sam potpisao na osnovu slatkorječivog djelatnika /normalno da je lagao/ ugovor sam potpisao 12.01 2013. Račun za korištenje interneta za prvi mjesec dobio 05 02.2013. Sutradan zovem tehničku podršku u HT-u i onimi tek tada omogućuju pristup internetuu i normalno vele da moram platiti je sam kao 22.01. izvršio spajanje što je netočno, Uz to obećanog mobitela za 99kn nema.Istotako ako objedinim račune što su oni već na pomenutom učinili nema tableta,nema sportskog programa dvije godine već samo tri mjeseca itd.LAŽOVI LAŽOVI LOPOVI

VL
MO
modovisisajteMaraschino
09:47 11.02.2013.

11.02.2013. u 09:15h karlo69 je napisao/la: ne potpisuj ugovor s vragom.. ************************************************ kao da su drugi bolji...

VL
LA
lakluze
09:52 11.02.2013.

Raskinuo pretplatu za mobilni internet prije vremena (mijenjali su ugovorne obveze pa su mi poslali dopis da imam pravo besplatno raskinuti ugovor, iako sam i sam znao da u takvim slučajevima ne treba plaćati nikakve penale za raskid ugovora). Sve uredno odradio ali su račun ipak poslali. Napisao prigovor i čekao da odgovore. Tek nakon što sam im zaprijetio tužbom, odgovorili su mi uz ispriku te rekli da ne trebam ništa platiti. sve u stilu - APP (ako prođe, prođe). Koliko su novaca na taj način uzeli?? Lijepa cifra, siguran sam. Ne moram reći da sam od tada sve s T-coma prebacio na druge operatere.

VL
ZA
zaboravi
10:00 11.02.2013.

Zivim u USA i prije 14 godina sam potpisao ugovor na 1 godinu posto je stara firma promijenila ime i sa novim imenom sam tako uradio.Ako bi zelio da raskinem ili promijenim drugu kompaniju onda ovoj kompaniji samo posaljem box i modem od interneta bez naknade.Kako vidim da su potrosaci bez zastite kod vas u Hrvatskoj posto morate na sud da idete da bi dobili svoje pravo.Ovde ako se slucajno napravi geska imaju phone koje rade 24 ure i odma se sve ispravi bez srcanog udara.

VL
ZA
zaboravi
10:03 11.02.2013.

lakluze@,trebao si da trazis da ti posalju pisani form da nisi duzan da ne bude poslije par godina doslo pismo i da tad imas problema nije za vjerovato nikome,samo pisana forma sa potpisom je sigurna.

VL
MS
MALI STON
10:04 11.02.2013.

Ja sam prije skoro 2 mjeseca željela promijeniti tarifu na mobitelu ali od toga ništa,ova koju imam im očito više odgovara jer su računi veći.Kada zovem na njihov telefon kažu mi jedno a u t-centru drugo.Isti račun sam morala platiti dva puta jer nije bio točan poziv na broj koji su mi oni poslali,plaćeni račun sam im poslala ali kažu da sada ne mogu to preknjižit i da će nam se taj dug stalno prikazivati.Katastrofa su i rade što žele.

VL
Avatar KoHay
KoHay
10:07 11.02.2013.

Tko god može neka snima svoje razgovore sa T-comom. Oni ih ne snimaju ili ih "ne mogu pronaći". U Božićnoj akciji prodavao se uređaj po svojoj cijeni plus 800 kuna vrijedna oprema za jednu kunu. U razgovoru sa službom za korisnike operater mi govori da mi on može prodati samostalni uređaj i produžiti ugovornu obvezu, a opremu ću dobiti za jednu kunu nakon što bude dostupna. Tijekom siječnja saznajem da oprema nikada neće doći. Šaljem pisane pritužbe. U odgovorima dobivam da nikada nije postojala mogućnost odvojene kupnje. Pišem žalbu zbog krive informacije operatera. Služba za korisnike nikada nije zaprimila takav zahtjev niti ima snimljen moj poziv. Reko, SUPER onda mi se ugovor poništava (jer je u istom pozivu usluga dogovorena) - odgovor do danas nisam dobio. Žalim se i dosađujem preko T-portala, Facebook stranice (ne mogu ih oni obrisati koliko ih ja mogu napisati) , zovem svaki dan. Ja ne odustajem tako lako. Ili će mi poslat 800 kuna vrijednu opremu ili poništiti ugovor. Do tada ću im ja tjerat nove korisnike svim raspoloživim sredstvima.

VL
MM
mmmmm
10:08 11.02.2013.

Ja sam moj telefonski broj 23. kolovoza 2012. godine odjavio privremeno na 6 mjeseci, ali svaki mjesec mi dolaze računi (naravno bez potrošnje) pretplata, ADSL...i svaki put kada dobijem račun reagiram, a odgovor je sredit ćemo..

VL
LO
loza
10:11 11.02.2013.

eh, recimo da je sve bilo pošteno sa njihove strane, rade racionalizaciju u poslovanju i nema ljudi. uzimaju firme koje su prenatrpane poslom. u mojoj županiji firma koja je zaduženja za njih radi sa još zastupništvo za 10 drugih proizvođača. u "podršku" dolaze samo poslje 4h kad vjerovatno veliki igrači zatvore uredu i onda se bacaju na rad sa mallima.

VL
NE
NebitanTJ
10:20 11.02.2013.

Politika HT-a je korisnike vezati ugovorom. Agenti koji vrše prodaju su izričito napomenuti kako korisnicima moraju nuditi pakete koji povećavaju troškove, a informacije poput naknade za uspostavu poziva se prešućuju i to ne zato da bi prodavač dobio bonus, već zbog direktive nadređenih. Osim toga, svi ti teleoperateri koji vas zovu na kućnu adresu čekaju samo neko sumnjičavo da i OIB da bi vas "uhvatili u ugovor". Zamislite koliko je starijih osoba koji ne znaju šta je to broadbend, ADSL i sl. pristalo na njihove gluposti... UTUŽUJTE HT KOLIKO MOŽETE jer i oni utužuju vas kad im njihovom greškom ostanete dužni i zato jer vas ŽELE PREVARITI!

VL
TO
točkica1
10:30 11.02.2013.

tarifa 150 za fiksni telefon gdje se 150 minuta razgovora ne naplaćuje, a oni mi ne naplate cca 130 min. Kad se žališ najprije te muljaju, a kad vide da drugačije ne ide onda je to "greška u sustavu" pa će u svrhu daljnje uspješne suradnje na idućem računu tu i još jednu stavku skinuti...kad su na ispisu poziva za mobitel svi brojevi osim poziva 192 oni kažu da je to zato jer se taj poziv ne naplaćuje...pa to je ispis poziva za boga miloga, a ne ispis poziva koji se naplaćuju...mislim da bi pravo pitanje trebalo glasiti "tko im dozvoljava da nas prave ludima"?

VL
DU
Deleted user
13:06 11.02.2013.

Sličan problem ovdje!

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.