Tko će graditi čvor Brijesta prema Pelješkom mostu: Evo koliko traže Strabag i Avax
Pelješki most trebao bi biti dovršen početkom 2022., a pristupne ceste do početka turističke sezone 2022.
Komentari 9
Gdje su nestale domaće firme za cestogradnju i mostogradnju, Industrogradnja, Vijadukt, Tempo, Vladimir Gortan??? Sve one su gradile po svijetu i ceste, tunele. mostove, bunkere. Tko je uništio te firme i radnike poslao na burzu??? Aaahhh, sjetih se . organizacija pred sudom drugi (2 X) put osuđena za pljačku Hrvatske.
Mene samo zabrinjava kako su ti -segmenti / elementi spojeni, i kako ce se to ponasati i kod manjih potresa, koliko se tu vidi to je slabo spojeno, ali valjda kinezi znaju ?
EU sa domaćim izdajnicima, uništili naše tvrtke.
Dubrovačko neretvansak županija je 2011. godine brojala 122 568 stanovnika s tendencijom pada ili 4% ukupnog stanvništva HR. Da li netko zna koliko se novaca planira potrošiti za povezivanje ovog dijela HR (most, tuneli, autostrade itd.) Koliko i kako dugu godina bi se ova investicija trebala vraćati kako bi HR vratila uloženi novac. Ovo ne govorim iz zavisti, već kako bi se znalo da je veliki broj građana rep. HR učestvovalo u sufinaciranju, a većina od te investicje neće imati nikave i ili male koristi. Najveću korist će imati mještani i budući turisti uglavnom strani državljani.
Ubrzanje gradnje čvora Brijesta je dobra odluka. Šteta što je plandemija uništila turizam, ali i bez turista Brijesta ima velik značaj za povezivanje Pelješca, Korčule i Lastova. Jedva čekam prvu vožnju!
Sudeći po komentarima "nema mosta" ipak mislim da je trebalo sagraditi NASIP a ne most
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trebalo se sve dati kinezima, oni su brži bolji i jeftiniji i sve bi bilo gotovo na vrijeme.