Taksisti će ići u štrajk i blokadu ulica zbog riječke konkurencije
Burne reakcije izazvala je najava Koste Minovskog, vlasnika tvrtke Taxi Cammeo iz Rijeke, da oko 1. listopada dolazi raditi u Zagreb sa sto limuzina te da će mu cijene biti iznimno niske: za 5 kilometara 20 kuna, a za 10 kilometara 40 kuna.
Komentari 29
Za usporedbu u nastavku je popis taksi službi koje rade u Beogradu, ni manje ni više nego 23!!!!! A ovi zg šupci hoće blokirati ulice!!!!!!!!! Alo taksi Alfa M taksi Aurora taksi Beotaksi Beogradski taksi vozači Beogradski poslovni taksi Evroo gold taksi Žuti taksi Joker taxi Lux taxi Maksis taksi Nacionalni taksi Naj company NBA taksi Novi plus taksi CD Pepsis Pink taksi Radio taxi inbaco Sindikat nezavisnost Taksi Bel Unija slobodnih sindikata City taxi
Bio sam na nekoliko kontinenata i nigdje nisam tako skupo placao taxi kao u Zagrebu. Smijesno je da si mogu priustiti taksi u Bruxselu, Becu, Berlinu, Parisu, Nantesu, Lansu, Bangkoku, Rio De janeiru, Natalu, a ne mogu u Zagrebu. Tkoko zna koliko bi mladih zivota bilo spaseno da se monopol taksija u Zagrebu ukinuo ranije te da im je prijevoz vikendom bio jeftiniji. Tada ne bi toliko mladih vozilo pod utjecajem alkohola jer bi imali alternativu.
Znači demokracijom smatraju blokade ulica a konkurenciju ne smatraju demokracijom banda komunistička
E, JURA, JURA, MA O KAKVOJ TI POTPORI IZ HRVATSKE PRIČAŠ! NITKO VAS NE PODUPIRE, štoviše svi mislimo da ste lopovi!!! Stoga i POZDRAVLJAMO DOLAZAK RIJEČANA, i da se Zagrebom konačno vozimo za pristojnu, a ne lihvarsku cijenu!!!
Ne jednom sam se odbio voziti zagrebačkim taksijem, kako zbog cijene, tako i zbog prljavih automobila, neobrijanih, neurednih taksista. I mi možemo štrajkati tako da ignoriramo ove mafijaše.
Česti gosti crnih kronika imaju morala nekome prigovarati za kriminalnu prošlost... ha, ha,ha... Pa veće udruge krimoša i to onih sitnih kokošara na jednom mjestu nema doli zagrebačkih taksista. Osim bahatosti i arogancije te najviših cijena u europi nemate drugihh karakteristika. Vi ste metastaze ovog grada kao i gradonačelnik. Napokon ćete dobiti konkurenciju pa će biti važno i kakve krame vozite i koliko to naplaćujete te kolike doprinose uplaćujete. Štrakat ćete ? Samo dajte.... imamo mi štajkbrejkera... zove se Igor Bišćan....
Sadašnja \"logika\" taksista u ZG - imam jednu ili dvije vožnje dnevno (prevedeno, rebnem mušteriju dvije za 200 kn) i idem lijepo doma. Posljedično, nema ni mogućnosti da Zagrepčani koriste blagodat jeftinog taxi prijevoza, a niti ZG ima šanse da se razvije kao turistička destinacija (jer je jeftin taxi neki preduvjet za to u situaciji kad većina stranaca dolazi avio-prijevozom, zar ne?). I naposljetku, tko je branio ZG gradskim ocima da već odavno ne raspušu tu Taxi žabokrečinu faktorom konkurencije?
Šnidarić misli da će cijelu Hrvatsku potaknuti na štrajk zbog zagrebačkih taksista??? Malo skromnosti mu ne bi škodilo, a ni malo praćenja kometara po forumima.
Najbolji protest taxisiti mogu napraviti tako da javno pusu u aspuh jedan drugom. Agencija za trzisna natijecanja je trebala vec ranije reagirati i ukinuti monopolni zakon u Zagrebu. Ako sada uporedimo cijene taxi-a u Zagrebu sa ovim sto nudi noviovi taxi iz Rijeke onda vidimo kako su nas godinam derali i sisali kao ovce. E pa uprazvo zbog toga se i bune umijesto da ne kazu dodji i probaj mi cemo skinuti cijene na 3 Kune za 5 Km. kada dodije taj Rijecki taxi u Zg necu nikada vise sijesti u Zagrebacki upravo zato sto su me godinama pljackali kao HDZ cijelu Hrvatsku.
dosta je tiranije taksista
Apsolutno se slažem sa hellBilly , stvarno bi moglo biti muzike , odnosno netko bi dobio po tamburi !!!!! Igor Biiiiiišćan ...... !!!!
neka samo probaju blokirat ulice... dosta je bilo monopolske tiranije! pre dugo su pljačkali po zagrebu
jao, neeee, pa kako ćemo mi jadni zagrepčani na posao ako nam stupi u štrajk kičma javnog prijevoza...
riba smrdi od glave...nisu taxisti tirani, oni samo koriste ono što im je tiranin Bandić omogućio...njega treba razvlastiti za sva vremena na ovim prostorima!
Šta misle ovi zagrebački taksisti da Zagreb postoji radi njih? Oni su gotovo svi dotepenci koji su trbuhom za kruhom došli u Zagreb. Može se na prste jedne ruke nabrojati one koji su rođeni u Zagrebu. Pa zar će oni nama zagrebčanima određivati kako se treba ponašati u Zagrebu. Neka idu voziti taxi u svoju RVATSKU koju nosu toliko u srcu. Treba im nabiti surovu konkurenciju, a ne da oni pljačkaju i ucijenjuju građane grada Zagreba.
Baš me zanima, dal će Karamarko opet dovest specijalce da pohapse štrajkaše!!!
Valja se zapitati zašto smo toliko godina plaćali tako skupi taxi, zašto su sve te godine imali monopol? Tko im je to dozvolio? Poznato je, to im je dozvolio Bandić, ali se onda odmah treba zapitati, zašto im je to dozvolio? Ne može se predpostaviti da je Bandić dozvoljavao taj monopol samo iz nekih obzira prema zg. taxistima...nije on takva osoba, znao je on jako dobro da su građani nezadovoljni cijenama taxija, ali je svejedno išao protiv njih...\'\'svojih zagrebcana\'\' ;) Zaključak: zbog tog monopola trpio je ne malu političku štetu, ali je sigurno, poznavajući ga, morao za to dobiti i neko obeštećenje...a ono je vrlo vjerojatno izraženo u nekom kunskom iznosu. A te kune je morao dobiti od nekoga kome je takva odluka o monopolu pogodovala...a to je ZG taxi. A u tom se slučaju nameće pitanje, od kuda ZG taxiju toliki novčani iznosi, jer i oni moraju voditi neke knjige iz kojih će se vidjeti prihodi i rashodi. Uvjeren sam da bi USKOK tamo imao dosta posla...gospodo iz USKOKa, što čekate, uskačite! ;)
\"Zagrebački taksisti riječku tvrtku nazivaju nekvalitetnom i tvrde da radi protuzakonito\". Nema brige, dragi naši taksisti: ako su nekvalitetni, to će riješiti građani; neće se voziti tim taksijima, a ako su protuzakoniti neće ni početi voziti, to će riješiti država! No, ako ipak provoze, onda to što su jeftiniji doći će im glave; brzo će propasti jer je vaša tarifa, kako tvrdite, najniža moguća! Čemu onda demonstracije???
Građani neće moći dihati dokle god se u Hrvatskoj ne riješi monopol i ne počme u potpunosti u svim porama društva funkcionirati tržišnom ekonomijom. Da danas HEP ne drži monopol, imali bi jeftiniju struju, ovako samo nabijaju cijene kao nogometašii loptu. A kada bi imali samo jednog konkurenta na tržištu, već bi drugačije razmišljali. Ali treba netko dati odgovor zašto su oni monopolisti, koji isisavaju Hrvatske džepove. Tako je i s taxijem. Kada nema konkurenta vlada javašluk i divlje cijene. Čim se pojavi konkurent koji obeća niže cijene, nastupa opća panika. Dakle, taksisti ne dopuštaju tržišnu utakmicu, i oni hoće monopol. Monopolima u državi se mora stati na kraj kada su u pitanju uslužne djelatnosti i trgovačke djelatnosti. Taksisti ili budite spremni za tržišno natjecanje ili će vas kazniti vaši putnici. Ako ste protiv tržišnog natjecanja, nitko vas neće podržati. Zato se potrudite i sami biti konkukentni novopridošlim taksisitima i do njihovog dolaska vi njima postanite konkurencija. I oni nestaju. U protivnom, uzaludan vam trud svirači.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nakon što je Bandić poćeo gubiti utjecaj u odlučivanju gradom (fala bogu!), krenule su (nadam se) i promjene. Cijela zapadna demokracija počiva na konkurenciji, konkurencija ja pokretač svakog razvoja, uostalom, \'\'komunizam\'\' je i otišao u k...., zato jer nije dozvoljavaoao konkurenciju, takmičenje na slobodnom tržištu. Ovo što ovi naši taxisti žele, je status \'\'svete krave\'\'. Žele zadržati monopol koji im je do sada omogućavao Bandić, žele zadržati povlastice stecene u socijalizmu...a to su: samostalno formiranje cijena usluge i samostalno odlučivanje o razini usluge. To samo po sebi nebi bilo sporno kada nebi kao udruga bili jedini koji pružaju uslugu taxiranja. Kada bi postojalo još samo jedno taxsi udruženje, meni bi osobno bilo svejedno koliko njihova vožnja košta. Mogla bi biti i 100kn po kilometru, ali sam uvjeren da se tada nitko nebi koristio njihovim prijevozom, već bi koristili usluge druge taxi službe, pa bi ubrzo i oni smanjili cijene ili bi propali. Ono glavno zbog čega su spremni na štrajk i blokadu, je činjenica da su svjesni svoga povlaštenog položaja koji im omogućava da sa završenom Osnovnom školom rade efektivno svega sat-dva dnevno (ostalo vrijeme kartaju, gledaju TV, bleje...) i ostvaruju prihode primjerene fakultetskom obrazovanju. Tako nešto je moguće samo u socijalizmu, a budući smo se, fala bogu, te utopije riješili, ne vidim razloga zašto bi njihov status bio bolji od njihovih kolega u ostalim svijetskim metropolama. Dobro je poznato tko se vani odlučuje za posao taxi vozača...upravo osobe slabijeg obrazovanja i uglavnom osobe nešto nižih intelektualnih sposobnosti...slično je i kod nas, uz tu razliku, što naši taxisti imaju znatno veće prihode za isti rad...a tu razliku plaćamo svi mi građani Zagreba! Ja ne želim plaćati tu razliku! Ne želim da moj sin dođe do zaključka kako je bolje taxirati nego dobiti diplomu...jer tako je bilo u Socijalizmu, a zato je soc. i otišao k vragu, jer nije plačao pamet, nego neradnike. Gospodo taxisti, primite se posla ili se školujte za bolje plaćene poslove...ne želim plaćati vaš nerad!