Stručnjak o crnom nizu na cestama: Dok god se to ne promijeni, neće se promijeniti ni kultura u prometu
– Kako ćete kazniti nekoga tko se vozi 180 do 200 kilometara na sat, snima se mobitelom i pogine. Ako se on ne boji smrti ili toga da ostane invalid, zar će se bojati kazne od 10.000 kuna? – zaključuje ovlašteni sudski vještak za promet Goran Husinec
Komentari 40
ovo je rijetko pametan covjek i brutalno je dobro sazeo stanje drustva i uzrok problema - hladna analitika i potpuno je u pravu
50% zagrebačkih ulica bi morale biti pješačke zone! Jer ne ispunjavaju osnovne uvjete za promet. Niti imaju nogostupe, niti su dovoljne široke za dvosmjerni promet. Isto vrijedi i za sela, posebno po Slavoniji, gdje su prometnice kroz mjesta ravne, bezz usporivača i bez nogostupa. Najveći problem u svemu ovome je država, odnosno njene institucije. Kako može netko propasti u provaliju duboku 70 m a da nije probio zaštitnu ogradu? Znači, nema je! Za ovaj zadnji slučaj kod Zadra, jedna gospođa veli, da su tu uvečer i noću vozi rally i nitko se nije sjetio stavit usporivače, pa ako vozi brže od 50 km/h neka mu je auto uništeno.
Dakle, poanta priče je da naše disfunkcionalne institucije nisu u stanju naplatiti kaznu koju neki divljak dobije....pa onda neka ide u zatvor,oduzeti automobil i riješen problem
Policije nema na cesti to su svi davno skuzili i divlja se maksimalno
Imamo velike kazne, zatvorske, no to ne pomaže – kaže Husinec i ističe: I ovo prometni stručnjak kaže,pa nekoga je bolje ubiti autom iz osvete nego mu opaliti šamar na cesti ,veća je kazna za šamar. Zašto je mjenjan zakonn o mladim vozačima??
Dok god ne postoji mjesto gdje se takvi manijaci mogu iživljavati bez opasnosti da ugroze druge oni će to raditi na cestama. Treba napraviti motodrome gdje će se moći voziti bez pravila, amerikanci su prenamijenili aerodrome koje više ne koriste za takve stvari.
Strašna analiza. Mladi ne vide budućnost, pa eto nemaju drugog izbora nego divljati s autima. I od kud tim siromašnim mladima na rubu egzistencije uopće automobili? Znači, nije kriv on jer se napil ko tele i takav sjel u auto, neg je krivo društvo. Super. Ajmo s mladih skinuti osjećaj odgovornosti za sve njihove postupke, i za to kriviti društvo.
Ovo su gluposti. Zivim vani gdje je puno jaci lockdown nego u Hrvatskoj, pa nema povecanja broja nesreca. U cemu je onda razlika? Institucije su funkcionalne i osim kazni, vozacka se oduzima na 1, 2 ili 3 godine za ovakvee velike prekrsaje (careless driving) , dvostruko za ponovljeni prekrsaj. Osiguranje za auto raste 2-4 puta cak i kad dobije vozacku natrag. Tako da ja ovo ne bih pripisivao lockdwonu, vec manjkavim zakonima i nefunkcionalnim institucijama. I prije lockdowna imali smo dvostruko vise nesreca po glavi stanovnika od zapadne Europe.
koliko će tek nesreća bit u drugim državama gdje je pravi lock down?
FUN FACT: na 70 % svih prometnih prekršaja u RH se ulaže žalba. Što će reći da 70 % poštenih građana RH uhvaćenih u kršenju zakona smatra da nije počinilo prekršaj. Ajmo si pogledat u oči. Koliko nas je uložiloo ili zna nekog tko je uložio žalbu na prometni prekršaj iako intimno zna da je počinio prekršaj? E Hrvati moji, uvijek je netko drugi kriv. A onda posljedično imamo i zagušenje sudstva koje se mora bakćat s neopravdanim žalbama.
"Kada ćemo imati normalno i kulturno društvo, onda ćemo automatski imati i bolje stanje u prometu." Dodao bih da toj lošoj klimi u društvu, uz političare, najviše pridonose mediji. Jer političarima je u opisu posla procijena što reći, a što ne, ali novinari bi trebali biti objektivni, što nije slučaj. Na primjer, afere. Da li je afera kad novinari nešto pokrenu, bez ikakvih dokaza, zatim o tome pišu danima i stvaraju atmosferu linča, a onda sve nestane s novinskih stupaca.
Ovak piše pametan čovjek... Trebal bi ovaj tekst pročitati veli "stručnjak" Željko Marušić.
Uvođenje visokih kazni u prometu ima smisla koliko i uvođenje visokih kazni političarima da ne kradu. Što god napravili nema pomoći, to je jednostavno takav mentalitet i genetski inženjering i prokleta DNK nas Balkanaca od stoljeća sedmog do svršetka svijeta.
zakonodavac koristi ovakve budale da se postroži zakon, pa će dodatno ograničavati brzine, 'dozvoliti' 0 promila alkohola, samo kako bi pokupio kazne od ljudi koji se zapravo normalno voze. Ovakve budale se ne može zaustaviti
Zaključak: prestanite zakonima maltretirati i kažnjavati sve nas koji ne poštujemo znakove ograničenja brzine iz vremena otprije 60 godina kad su kraljevi ceste bili Stojadin, Buba i Opel kadet, zbog slaboumnika koji divljaju cestama po naseljima i gradovima na 180-200 km/h. Sve oznake ograničenja brzine u nas su barem 30 km/h ispod normalne vožnje.
Postoji jedan mali postotak recidivista koji predstavljaju vršne vrijednosti gausove krivulje vozača i njih treba educirati, kontrolirati, kažnjavati, itd, itd. Kazne kod nas su enormno velike i promašene jer nisu stvorile nikakav efekt osim proračunski i represivni. Sporost dojave o kazni našeg sustava nadzora koji je uvelike preplaćen stvara socijalne slučajeve kao što je onaj slučaj jedne osobe sa motorićem koja je mjesec dana vozila i natukla 300 000 kazne. To pokazuje da se ne radi uopće na brizi za sigurnost jer bi u protivnom mehanizam bio drugačiji.
Mladi se samo boje corone jer im drustvo utjeruje strah a to 200 na sat im dodje kao junaštvo i sposobnost da znaju dobro voziti i s prometnom i bez prometne, pijani ko i trijezni.
uzrok tražite na krivim mjestima uzrok su auto skole
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Čovjek je na žalost točno detektirao problem