Što ministar Mornar planira učiniti do kraja svog mandata
Predmeti, primjerice biologija, kemija i fizika neće se spajati, ali sadržaj će biti bitno drugačiji
Komentari 10
osnova svakog ministra obrazovanja je da znanje i informacija moraju biti besplatni i dostupni uvijek.bez ove osnove nema socijalnog društva.
... treba napraviti točan popis državne imovine... zatim napravit popis državnih i javnih službi koje imaju ili nemaju vlastite prostore... zatim sve državne i javne službe koje nemaju svoj vlastiti prostor te plaćaju skupe najamnine privatnicima smjestiti u državne prostore (vojarne i sl...) a nakon toga vidjeti što je preostalo i planirati dalje....
Neka stavi u zakon da se izmjene za novu školsku godinu mogu staviti najkasnije do kraja prethodne školske godine. Da se opet ne dogode izmjene u zadnji tren kao sada sa novim načinom pisanja u prvim razredima pa su sada učitelji nepripremljeni kao i pisanke koje su tiskane.
Što ministar Mornar planira učiniti do kraja svog mandata?.......pa bezpogovorno slušati idola i šefa stranke i vlade.....svaki dan....po cijeli dan.
Ovo je trenutačno jedini ministar u ovoj vladi koji kuži svoj posao. Ova hrpa bespotrebnih informacija koje učenici moraju usvojiti je suluda, to se najbolje vidi na pitanjima na državnoj maturi, dok se s druge srane ubija sva kreativnost ii logičko razmišljanje. To je proces koji će trebati godinama razvijati, jer ruku na srce, veliki broj učitelja i profesora je i sama školovana po principu bubanja na pamet. Udžbenici su nam također katastrofani i u njima ima bezbroj primjera iživljavanja autora ( u nekim od njihovih uradaka je moguće naći informacije koje trebaju usvojiti tek studenti). Učenik u 6. razredu iz povijesti mora naučiti bezbroj godina, a da uopće ne razumije uzroke i posljedice nekih povijesnih događaja. Zbog čega toliko učenika kod nas ima problema s matematikom i fizikom, odgovor je vrlo jednostavan, loš udžbenik i loše preneseno gradivo. To treba pod hitno sve promijeniti, a kao prvo treba maknuti podobne iz svih sfera našeg društva.
Neka omogući djeci koja se bore s malignim bolestima direktan upis na fakultete ili barem olakša taj upis. Nije fer da se djeca opterećena takvim bolestima moraju nositi s istim izazovima upisa na fakultete kao zdrava djeca! Ako ste mogli upis na fakultete olakšati djeci s nedavno poplavljenih područja, nije mi jasno zbog čega nitko ne razmišlja o bolesnoj djeci? Ali, u Hrvatskoj mnogo toga nije fer pa ne očekujem ni da će se bilo što promijeniti kod upisa bolesne djece na fakultete. Žalosno!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ne prestaju eksperimenti sa školstvom.