Početak godine ponovno će obilježiti bavljenje velikom brodogradnjom u Hrvatskoj. U Rijeci će to značiti konačno zatvaranje priče o starom 3. maju, koji će napokon potonuti u stečaj, a na njegovu mjestu brodogradnju će pokušati očuvati njegova tvrtka kćer 3. maj Rijeka 1905, koju je Vlada jučer odlučila i formalno preuzeti na račun podmirenja dijela svojih potraživanja po osnovi protestiranih jamstava. Riječki škver time prelazi u fazu koju je prije nekoliko godina prošao pulski Uljanik, iako ni njegov novi početak kroz tvrtku Uljanik Brodogradnja 1856 ne teče glatko. Da proljetos Vlada nije priskočila u pomoć i ubrizgala "infuziju", financijski bi krahirao. No, oba brodogradilišta u 2025. čeka i privatizacija, barem ako je suditi prema najavama iz državnih redova.
Spas ili posljednji pjev: u prodaju Uljanik, a potom i 'novi' 3. maj
Priprema za privatizaciju: Vlada je odobrila zatvaranje dijela duga za jamstva preuzimanjem tvrtke kćeri 3. maja
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A gdje su naši novci sa kojima smo godinama spašavali nerentabilne firme ??