Sindikat vozača: Takvo što moralo se kad-tad dogoditi
Darko Tours otprije je u sindikatu poznat kao problematičan prijevoznik
Komentari 14
Problematičan je prijevoznik, u redu. Ali, opet nitko ne spominje da je najvjerojatnije umoran vozač poslan u noćnu vožnju. Kolika je šansa da se desi tako nešto veća noću, ptice na grani znaju. Tržište treba urediti kako kod prijevoznika, tako i kod agencija. Ovako licemjerni komentari o brizi za goste doista budu iritantni. Onome kome je stalo do gosta, taj ga pošalje da spava po noći u hotelu, a ne u autobusu. A da ne pričam što to znači vozaču... mnogo sam puta sjedila kao vodič u noćnoj vožnji uz vozača i trudila se pričati i održati ga budnim. Jer kad padne mrak, bus utihne a auto cesta monotona da monotonija ne može biti, mogućnosti za nesreću su sve samo ne male.
Pitajte Minovskog koliko mu ljudi rade.
U lijepoj našoj cvijeta nered prijevoznici su na vrhu ljestvice ,vozači rade na crno,nitko ne kontrolira koliko sati rade,odmaraju,treba sve provjeriti i uvesti red.
Blaženi Pevec transporti zavjese se navlačile u 21 sat navečer i to je to , ali nekome nije to odgovaralo i ode Pevec i njegovi vozači.
A što tek reći za vozni park Čazmatransa koji u zaleđu Zadra točnije u Benkovcu,Obrovcu, Kninu djecu u školu voze u "autobusima" napravljene 1990 g. ili čak i starije.To su najvećim dijelom TAMovi ili u najboljem slučaju Neoplani,ali isto tako s kraja osamdesetih godina prošloga stoljeća.Već njihov vanjski izgled izaziva jezu.Nije mi jasno kako takva vozila prolaze tehnički pregled i bivaju registrirana.
vlasnik darko tursa više puta prijavljen nadležnim institucijama koje su utvrdile razna nezakonita postupanja istog a, jadan vozac ce snositi odgovornost za ovu nesrecu ciji su iskljucivi krivci država i insprekcije koje nisu poduzele ništa kako bi zaštitile te jadne vozace i putnike koji sigurno ne bi sjeli u taj bus da su znali istinu o tome s kim se voze...
Moja potpuna podrška Miljenku Gočinu, čovjek jako dobro zna o ćemu govori! Godinama već Miljenko upozorava i prijavljuje kaotična stanja u radu i plaćanju vozača u Hrvatskoj, podnosi prijave protiv nesavjesnih poduzetnika koji izigravaju propise EU i Hrvatske u plaćanju vozača! Inspekcije ne rade svoj posao nikako, iako imaju obvezu spram EU da kontroliraju godišnje minimalno 40% prometa teretnog i putničkog prijevoza! Poslodavac iz slučaja "Ledenik" nije imao urednu dokumentaciju i nije čuvao listiće zapisa tahografa ali odgovarao je samo vozač koji je ubio 2 i majke i 2 djece u tunelu! Poslodavci plaćaju vozače po "učinku" i time participiraju vozače u svom poslovnom uspjehu ili neuspjehu. Vozač je prijavljen na minimalac od 2500-3000 HRK a ostatak se isplaćuje u vidu dnevnica ( ukupno do 10.000 HRK) često ispod "stola" što je po svim propisima HR i EU zabranjeno! Tako nerijetko vozači voze i po 280-300 sati mjesečno za plaću od 10.000 HRK. Zanimljiva je činjenica da inspekcije bilo one ministarstva prometa ili porezne nikada ništa ne nalaze kad dolaze u kontrolu prijevoznika! Kontrolni listići se bacaju ..a za digitalni tahograf, tu se vozi na 2 kartice, nekad čak i "gazda" da svoju vozaču. Lažiraju ( falsificiraju) se obavezne potvrde o slobodnim danima vozača a zapisi bacaju. Još jednom, puna podrška Miljenku Gočinu koji se godinama bori "protiv vjetrenjača" i katastrofalnog stanja u hrvatskom prijevozu! Naravno i protiv lobbya hrvatskih prijevoznika koji godinama varaju državu za doprinose u mirovinsko i zdravstveno osiguranje te varaju državu na porezu! Samo naprijed Miljenko, a svim vozačima uvijek sretnu vožnju želim kolege, bez vas bile bi prazne police u shopping centrima!
Ne radi samo on tako,svi danas rade tako. U Hrvatskoj,Sloveniji,a o Bosni necemo niti pricati
I sto sada hoće kazneno odgovarati i dobiti godinu dana (kao onaj vlasnik igračaka)a mogao je ubiti desetke ljudi
Ne poznajem vozača,ali kad god sam putovao busom uvijek ista priča.Vozač telefonira,piše SMS razgovara non-stop s putnicima poredsebe,vozi s dva prsta jedne ruke,napuhani balavi frajer i puno toga što nisam nabrojio.Da nisam stekao mirovinu vozeći cjeli život,nebih ni znao da je to sve zabranjeno,bar u Evropi gdje sam vozio.Prelako i prebrzo se postaje vozač busa tu u Hrvatskoj,pa i nije bolje za očekivati.
klasika, konkurencija jedva ceka da se nekom dogodi neko sranje kak bu nahvalili svoje kljuse... nije to smao darko tours. pa vozni park u HR je sam po sebi KATASTROFALAN!. krntija na krntiji!
Sindikat se nebi trebao povoditi za "neslužbenim informacijama" i "sumnjama", stoga je izjava Miljenka Gočina, predsjednika SHV-a, u najmanju ruku nekorektna i neprofesionalna.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Znači, krivac za nesreću je država koja po tko zna koji put, do vlastitih zakona drži koliko je crnog pod noktom. Ako već nisu podešeni da raznorazni cehovi maksimalno zarade uz najmanju moguću razinu kontrole i odgovornosti, onda pak imamo savršene zakone koji se ne poštuju. Kao u ovom slučaju. Sve je normirano do savršenstva, ali kada inspekcije ne kažnjavaju kršenje zakona, onda imamo ovakav mali prljavi balkanski svinjac. S mrtvima. Pravna država ne postoji. Moraš biti teška naivčina pa da ikome vjeruješ u ovoj dolini suza. Ovisi o nečijem poštenju hoće li raditi po pravilima struke ili ćeš njegovu neodgovornost platiti glavom. Kao ovaj nesretni mladi čovjek.