Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 84
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novi plan
Povratak na članak

Šeks: Imamo pet argumenata za rušenje presude generalima

Već je dvaput odbijen pokušaj obaranja teze o udruženom zločinačkom pothvatu, a kaznena odgovornost države, konkretno Hrvatske, pravno je potpuno neprihvatljiva.

Komentari 1460

OB
-obrisani-
17:59 17.04.2011.

BRANITELJ-MUP , slušao sam Čedu Prodanovića.........i on kaže.....da je sudac skračeno čitao temeljem čega se Gotovinu osuđuje.....odnosno....povjerovali su tužiteljstvu....a ne obrani....a ZAŠTO ???..........zato jer je obrana bila neuvjerljiva....glupa...diletantska ....sve je negirala....i ono što je bilo ...očito....npr...da Tuđman nije kao misli ono što je rekao....a ovi imaju vodeo snimku.....pa zatim da je Gotovina otišao iz Knina...na bračno putovanje..........ali je i dalje bio zapovjednik....bio je odgovoran i dalje ........a politika...mi ...Drćava je htjela da on bude...apsolutno nevin...kao branio je svoju zemlju....ma hebeš to....radilo se o zločinu...o deportaciju 150.000 ljudi ..to je ZLOČIN.........svugdje u svijetu........kako to neki majmuni ne kuže...

VL
OB
-obrisani-
17:59 17.04.2011.

UP

VL
BM
BRANITELJ-MUP
17:59 17.04.2011.

dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 17:50h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Ono što mene šokira je: kako je moguće da jedna presuda sadrži, za sada koliko sam vidio, prepisanu optužnicu. Je li moguće da jedan međunarodni sud izriće presudu a da niti jednom riječju ne spomene obranu i njene dokaze. Koji je to sud. ------------------------------------------------------------------ svijet gleda na franju isto kao i na milosevica (s razlogom)......ovo je indirektna kazna franji...steta da nije ziv (nemrem vjerovati da sam ovo izgovorio) jer bi tako on ovu kaznu odgulio a ne Gotovina..... ______________________________________ Pa sad dolazimo na ono pravo! Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom kretena trebao je guliti tamo. Tamo im je bilo mjesto, zajedno s Miloševićem, Šešeljem, Kadijevićem, Mladićem i ostalom njihovom bratijom. I onda su trebali otvoriti lokalnu TV postaju za Masterchefa Haaga!

VL
RE
@rea
18:00 17.04.2011.

17:51h @veNLO Još ću se umisliti,hehe _________________ I imaš se zašta umislit, rijetko da ja napišem takav dugi komentar. To sam napisala kasno sinoć. Jer ste mi digli lak s poluistinama. Ti, koliko sam razumila, govoriš strane jezike. Nemoj mi,i, onda, m.uda pod bubrege.

VL
DE
dejavu
18:01 17.04.2011.

@davidenkos5 jednostavno je ovo rijesiti! ......PRAVE krivce treba :\"Identificirati, locirati, uhititi, transferirati\" !

VL
ЈУ
Јуришић
18:03 17.04.2011.

ha ha.........................ma daj Hrvati sta se bre kurabecate.....ma morate biti manji od makovog zrna................ Prvo zapad vam je izvojevao drzavu,da niste vi mozda ?....ne vi ste samo upotrebljini kao poslusni psici da obavite prljav posao...a sad ovo sto su vass nagovorili peru ruke,jer moraju da ih operu i kazu.....Srbima i Svetu,pa nismo mi krivi ., mi ih osudjujemo ,vidite da smo pravedni... Hrvati su krivi ! A drugo nikakavi Hrvati ne postoje ...vas 3/4 su cisti Srbi koje je pre par vekova VATIKAN POKRSTIO,SVI NOSITE CASNA SRPSKA PREZIMENA KAO I JA ! I TO SVAKI HRVAT ZNA I DUBOKO OSECA!...........otida toliko mrznja prema izvornim Srbima koji nisu prodali veru , koji su brojniji ,nadmocniji ,jaci i po svemu bolji. adrzva ce vam trajati dok je mi sa spoljnim silama uz dogovor ne demontiramo,a i to ce doci na red niko vas nece pitati....kao ni pre.

VL
BM
BRANITELJ-MUP
18:04 17.04.2011.

Rambo 9 je napisao/la: BRANITELJ-MUP , slušao sam Čedu Prodanovića.........i on kaže.....da je sudac skračeno čitao temeljem čega se Gotovinu osuđuje.....odnosno....povjerovali su tužiteljstvu....a ne obrani....a ZAŠTO ???..........zato jer je obrana bila neuvjerljiva....glupa...diletantska ....sve je negirala....i ono što je bilo ...očito....npr...da Tuđman nije kao misli ono što je rekao....a ovi imaju vodeo snimku.....pa zatim da je Gotovina otišao iz Knina...na bračno putovanje..........ali je i dalje bio zapovjednik....bio je odgovoran i dalje ........a politika...mi ...Drćava je htjela da on bude...apsolutno nevin...kao branio je svoju zemlju....ma hebeš to....radilo se o zločinu...o deportaciju 150.000 ljudi ..to je ZLOČIN.........svugdje u svijetu........kako to neki majmuni ne kuže... _____________________________________ Pa niti ja a niti ti, mjesecima na ovim stranicama kretenima ne možemo objasniti ništa. Zato se i zajebavamo ovako ironično s idiotima. Moram priznati da se od gušta nasmijem na tvoje komentare i ironiju!

VL
DE
dejavu
18:04 17.04.2011.

17.04.2011. u 17:59h BRANITELJ-MUP je napisao/la: dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 17:50h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Ono što mene šokira je: kako je moguće da jedna presuda sadrži, za sada koliko sam vidio, prepisanu optužnicu. Je li moguće da jedan međunarodni sud izriće presudu a da niti jednom riječju ne spomene obranu i njene dokaze. Koji je to sud. ------------------------------------------------------------------ svijet gleda na franju isto kao i na milosevica (s razlogom)......ovo je indirektna kazna franji...steta da nije ziv (nemrem vjerovati da sam ovo izgovorio) jer bi tako on ovu kaznu odgulio a ne Gotovina..... ______________________________________ Pa sad dolazimo na ono pravo! Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom kretena trebao je guliti tamo. Tamo im je bilo mjesto, zajedno s Miloševićem, Šešeljem, Kadijevićem, Mladićem i ostalom njihovom bratijom. I onda su trebali otvoriti lokalnu TV postaju za Masterchefa Haaga! ------------------------------------------------------------- Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom idiota bi prvenstveno trebao odgovarati za prodaju posavine ...ali mos ga batje kad su hrvati priglup narod koji jednom jna&kpj generalu vjeruju da je katolik i domoljub a ne udbasko smece koji nam je uvalio najgori udbaski sljam da nam kroji sudbinu.....

VL
OB
-obrisani-
18:05 17.04.2011.

17.04.2011. u 17:57h davidenkos5 je napisao/la: OLUJA SE DOGODILA U HRVATSKOJ, OPTUŽNICA NASTALA ZBOG DOGAĐAJA U HRVATSKOJ ****************************************************************** . evo ti ga na.....pa nema pravo nitko....nijedna Država istjerivati...150.000 ljudi...bez da za takvu deportaciju neodgovaraju odgovorne osobe...nema to veze sa srbimaa i hrvatima....to ima veze za ...cijelim Svijetom.....kako to neželite razumijeti.... . pa Srbiju su izbombardirali....radi protjerivanja albanaca...Gadafija radi svojih...Huseina radi svojih......još smo dobro prošli što nismo i mi najebali ...a to je Tuđman znao....išao je na rizik....i dao je par dana za akciju...pa što bude bude..........da je i Gadafi riješio problem u 5 dana ..nebi mu niko ništa....

VL
BM
BRANITELJ-MUP
18:07 17.04.2011.

dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 17:59h BRANITELJ-MUP je napisao/la: dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 17:50h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Ono što mene šokira je: kako je moguće da jedna presuda sadrži, za sada koliko sam vidio, prepisanu optužnicu. Je li moguće da jedan međunarodni sud izriće presudu a da niti jednom riječju ne spomene obranu i njene dokaze. Koji je to sud. ------------------------------------------------------------------ svijet gleda na franju isto kao i na milosevica (s razlogom)......ovo je indirektna kazna franji...steta da nije ziv (nemrem vjerovati da sam ovo izgovorio) jer bi tako on ovu kaznu odgulio a ne Gotovina..... ______________________________________ Pa sad dolazimo na ono pravo! Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom kretena trebao je guliti tamo. Tamo im je bilo mjesto, zajedno s Miloševićem, Šešeljem, Kadijevićem, Mladićem i ostalom njihovom bratijom. I onda su trebali otvoriti lokalnu TV postaju za Masterchefa Haaga! ------------------------------------------------------------- Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom idiota bi prvenstveno trebao odgovarati za prodaju posavine ...ali mos ga batje kad su hrvati priglup narod koji jednom jna&kpj generalu vjeruju da je katolik i domoljub a ne udbasko smece koji nam je uvalio najgori udbaski sljam da nam kroji sudbinu..... _________________________________ Pa da, boli me Posavina, i to mu neću oprostiti. To je prava izdaja!

VL
DE
dejavu
18:11 17.04.2011.

17.04.2011. u 18:07h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Pa da, boli me Posavina, i to mu neću oprostiti. To je prava izdaja! ----------------------------------------------------------------- i onda to nazove :\" politika\" !? ...politika a narod gine...dok on u karadjordjevu rostilja sa milosevicem.... ma FUJ&PLJUCC ....izda li mu materina ....hrvat&domoljub a dizajnira srpske fudbalske dresove u beogradu........jaooooooo jao jao !

VL
RE
@rea
18:11 17.04.2011.

I Tuđmanu bih savjetovao da se brani u Haagu Intervju predsjednika Hrvatskoga sabora Vladimira Šeksa Novi list, 20. ožujka 2004. Pa jel bagra misli da smo sve zaboravili ? Ako i jesmo, ostali su tragovi. Pisani.

VL
OB
-obrisani-
18:12 17.04.2011.

BRANITELJ-MUP . pa da ...u pravu si.....hebi ga....naši ljudi su previše zadojeni....možda i nisu baš tako glupi....koliko ih je Vlast,,,,Crkva,,,,vjera,,,,tradicija..........zaglupila....ko ..stoka su ponekad ............evo i ovo je taj slučaj.....oni mrze Srbe...i htjeli bi da ih cijeli svijet mrzi...a vole svoje Rvatine...i isto to očekuju od drugih.....glupost u 3 p.m... ......kaj si+u mislili sako se njima sviđa kaj je Gotovina sudjelovao u akciji kojom se deportiralo 150.000 ljudi.....da če mu Svijet pljeskati....ko neki od nas u Hrvatskoj ....je ...malo qurac..........ali na to se mi morami priviknuti...mi ko da smo u komi...u deliriju.....u pi*ki materinoj..........praviše smo subjektivni...ja to zovem zaglupljeni...

VL
BR
brod11
18:13 17.04.2011.

Sad kao svi nesto zale sudbinu genarala pobjednicke Hrvatske vojske, a koje su isporucili Hagu, politickom sudu pod uticajem velikih sila. A isti ti Hrvati su birali Stipu Mesica za predsjednika, ne jednom nego dva puta. A taj Mesic je bio svjedok Haskog suda protiv Hrvatske. I kao takvog su mu isfinancirali kampanju za predsjednika, a on im je sve vracao, otvorivsi sve pismohrane Hrvatske drzave. I tako pronadjose nekakve transkripte i dodase neistinite i dokazase nesto sto nije bilo i osudise generale. Bacise sjenku na cijelu Hrvatsku drzavu, izjednacise Dom.rat sa velikosrpskom agresijom. A taj njihov Stipe Mesic sad uziva u proracunskim izdavanjima Hrvatske drzave. Bilo bi smijesno da nije tragicno.

VL
BM
BRANITELJ-MUP
18:13 17.04.2011.

dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 18:07h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Pa da, boli me Posavina, i to mu neću oprostiti. To je prava izdaja! ----------------------------------------------------------------- i onda to nazove :\" politika\" !? ...politika a narod gine...dok on u karadjordjevu rostilja sa milosevicem.... ma FUJ&PLJUC ....izda li mu materina ....hrvat&domoljub a dizajnira srpske fudbalske dresove u beogradu........jaooooooo jao jao ! ________________________________________________ pa tako su oni zločinci ustaše na čelu s Pavelićem prodali Istru i Dalmaciju. Zar te to ne potsjeća na isto. Jebala ga Bespuća!

VL
OB
-obrisani-
18:15 17.04.2011.

17.04.2011. u 17:53h @rea je napisao/la: Ukratko, priče o Haškom sudu su otprilike kao kad se je na portalu pisalo da je Gadafijeva žena, Safia F., Hrvatica iz Mostara. Jer su to objavile neke hrv. novine. ________________________________________________________________ je, je Farkašica........ I onaj Musa Kusa je Hrvat, rođak Ivana Muse

VL
OB
-obrisani-
18:15 17.04.2011.

Hebi ga....................POLITIKA....je...umiječe ..mogućega.. . dakle nemože se SVE.....baš SVE....kaj se hoče....ili kaj neki konji hoče . jeste vidjeli što su ovi glupani vikali po Zagrebu....pa Bog te jebo...ko da su izašli iz ludnice ....mi bi ovo...mi bi ono...........a ustvari oni bi moj quratz...nemaju veze s mozgom..

VL
BM
BRANITELJ-MUP
18:16 17.04.2011.

Rambo 9 je napisao/la: BRANITELJ-MUP . pa da ...u pravu si.....hebi ga....naši ljudi su previše zadojeni....možda i nisu baš tako glupi....koliko ih je Vlast,,,,Crkva,,,,vjera,,,,tradicija..........zaglupila....ko ..stoka su ponekad ............evo i ovo je taj slučaj.....oni mrze Srbe...i htjeli bi da ih cijeli svijet mrzi...a vole svoje Rvatine...i isto to očekuju od drugih.....glupost u 3 p.m... ......kaj si+u mislili sako se njima sviđa kaj je Gotovina sudjelovao u akciji kojom se deportiralo 150.000 ljudi.....da če mu Svijet pljeskati....ko neki od nas u Hrvatskoj ....je ...malo qurac..........ali na to se mi morami priviknuti...mi ko da smo u komi...u deliriju.....u pi*ki materinoj..........praviše smo subjektivni...ja to zovem zaglupljeni... _______________________________________ A o crkvi neću niti govorit. Sere mi se. Oni su upotrijebili svu svoju mašineriju za spašavanje nacista, pa neka to objašnjavaju. A o sranjima s djecom, gadi mi se i komentirat!

VL
DE
dejavu
18:16 17.04.2011.

17.04.2011. u 18:13h brod11 je napisao/la: Sad kao svi nesto zale sudbinu genarala pobjednicke Hrvatske vojske, a koje su isporucili Hagu, politickom sudu pod uticajem velikih sila. A isti ti Hrvati su birali Stipu Mesica za predsjednika, ne jednom nego dva puta. A taj Mesic je bio svjedok Haskog suda protiv Hrvatske ------------------------------------------------------- taj isti mesic (gad) je bio clan hdz-a i zajedno sa tvojim glupim sranjom ! ..od 1945 hrvatskom vladaju komunisti&udba i sad na jednog od njih upirati prstom moze samo hrvatski idiot ! Sve je to jedna te ista bagra...dajte vise progledajte tukani !

VL
RE
@rea
18:17 17.04.2011.

18:07h BRANITELJ-MUP je napisao/la: dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 17:59h BRANITELJ-MUP je napisao/la: dejavu je napisao/la: 17.04.2011. u 17:50h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Ono što mene šokira je: kako je moguće da jedna presuda sadrži, za sada koliko sam vidio, prepisanu optužnicu. Je li moguće da jedan međunarodni sud izriće presudu a da niti jednom riječju ne spomene obranu i njene dokaze. Koji je to sud. ------------------------------------------------------------------ svijet gleda na franju isto kao i na milosevica (s razlogom)......ovo je indirektna kazna franji...steta da nije ziv (nemrem vjerovati da sam ovo izgovorio) jer bi tako on ovu kaznu odgulio a ne Gotovina..... ______________________________________ Pa sad dolazimo na ono pravo! Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom kretena trebao je guliti tamo. Tamo im je bilo mjesto, zajedno s Miloševićem, Šešeljem, Kadijevićem, Mladićem i ostalom njihovom bratijom. I onda su trebali otvoriti lokalnu TV postaju za Masterchefa Haaga! ------------------------------------------------------------- Taj krivousti kreten, zajedno sa Šuškom i kolonom idiota bi prvenstveno trebao odgovarati za prodaju posavine ...ali mos ga batje kad su hrvati priglup narod koji jednom jna&kpj generalu vjeruju da je katolik i domoljub a ne udbasko smece koji nam je uvalio najgori udbaski sljam da nam kroji sudbinu..... _________________________________ Pa da, boli me Posavina, i to mu neću oprostiti. To je prava izdaja! ____________________________ I sve to pejstanje da bi napisao jednu rečenicu ?! Daj, čovječe, smanji malo !

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.