Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 31
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
električna revolucij
Povratak na članak

SAD: Najveća mreža na svijetu za punjene električnih automobila

Urbani planeri razmatraju gdje će postaviti više od 11 tisuća postaja za napajanje automobilskih baterija u jedanaest velikih gradova.

Komentari 33

OB
-obrisani-
14:10 17.03.2010.

a njemu bih dala odriješenu kesu za nove projekte

VL
OB
-obrisani-
14:45 17.03.2010.

pa ne bi, zato je zbog takvih ishitrenih ljudi kao ti sreća da postoje i oni koji sve mirno promatraju sa strane i donose mudre zaključke

VL
CI
cicibela
12:00 19.03.2010.

Treba pogledati filmić na youtube: Tko je ubio električni automobil ? Ako su se Ameri ipak odlučili da el. auto vrate u život, treba se pitati koje su novo sredstvo umjesto nafte, izabrali za kontrolu svijeta. Da nije CO2?

VL
OB
-obrisani-
15:36 20.03.2010.

silverback.....umjesto sto si se okacio o jednu rijec,gdje je tvoj clanak na temu????????????................Pljuc

VL
DU
Deleted user
08:11 20.03.2010.

MARSIJANAC, nauci malo bolje hrvatski: veli se \" ... a to ne vodi NIKAMO\" a ne \"... nigdje\" kako nam to ti na srpskome / bosanskome tu u hrvatskim novinama serviras. Nauci o razlici izmedju KAMO i GDJE u hrvatskom!

VL
OB
-obrisani-
09:25 17.03.2010.

Teško je povjerovati da će ova vijest probuditi kojeg pretilog državnog činovnika u kakvom našem Ministarstvu. Pokraj njega i gomile sličnih likova prolaze NAŠE prilike i šanse, a on i poslodavci mu, čačkalicu u zube, mozak na pašu i \" lezi lebe da te jedem\". Dok-ing na auto showu predstavio hrvatski model elektromobila. Brodogradilišta nam u stečaju, radnici besposleni. Nikoga zainteresiranog da zbroji dva i dva s rezultatom ČETIRI (jeb..eš sve ako rezultat nije makar osam) i od Hrvatske napravi zemlju ugodnog življenja.

VL
OB
-obrisani-
14:09 17.03.2010.

venlo, o dokingu sve najbolje, bolje i promašeni projekt nego nikakav projekt, iz promašenog projekta se izvuku neki zaključci, i ide dalje, to je upravo ono o čemu pričam, želim mu sreću od srca, mene jako veseli da takvi ljudi kao on postoje.

VL
OB
-obrisani-
14:09 17.03.2010.

venlo, to je upravo nažalost ali da sam ja država, kao što nisam, i ja bih el. automobil preskočila

VL
OB
-obrisani-
12:49 17.03.2010.

venlo, ti imaš dobrih ideja, i sigurno da bi jako uspješno mogao voditi jedno stado, ili omanju firmu za krovopokrivačke radove, ali proizvodnja automobila je nešto izvan tvoje moći shvaćanja, to nije samo zanesena ideja nekog uspješnog poduzetnika, to je projekt u kojem se moraju preklopiti interesi svih strana, mnogi od njih su jako suprostavljeni, zašto bi jedna hrvatska dobila priliku da kupi vrnje sa površine, ti si jako naivan, čak i da napraviš dobar automobil, cijena će biti dugoročno prevelika, zatim tko će to kupiti, koje će to banke dijeliti kredite za kupnju hrvatskog auta, tvoja ideja stoljeća propada za tri minute koliko ja pišem ovaj komentar. šta fali brodogradilištu, to je dobar proizvod, radno i kapitalno intezivan, brodogradilišta i tržište već imamo, pametno rukovodstvo jedino fali... u tvojoj su jednadžbi sve te stavke potpune nepoznanice

VL
OB
-obrisani-
12:58 17.03.2010.

brodogradnja nije naoko atraktivan posao, promjene se događaju sporo i lako je pratiti korak s tehnologijom, automobil moraš svako tri mjeseca izbaciti novi model, otkud nama novac za tako nešto, doking bi pregazilo vrijeme prije nego što bi napravio alate za limariju, uostalom hrvatski radnik je previše razmažen, kako bi ti natjerao one iz treće smjene da ne spavaju za vrijeme radnog vremena? i gdje ti je kadar? mi nemamo kv radnike ispod 40 godina.

VL
OB
-obrisani-
13:04 17.03.2010.

venlo, šta kažeš da pokrenemo proizvodnju cro-pada i da shebemo apple?

VL
OB
-obrisani-
13:30 17.03.2010.

PJ Ti si izrazito optimistična cura. Tebi je sve - nemoguće. Takvi poput tebe su upropastili ideju proizvodnje poluprikolica u splitskom škveru. Iako Zagrebmontaža u Šibeniku proizvodi šasije za Acerbi, iako Belina proizvodi cerade, iako TLM proizvodi nadogradnje, iako tržište postoji. Dalje, proizvodnja elektromobila nije ista stvar kao proizvodnja klasičnog automobila. Ovdje se počinje od nule. Svi počinju od nule. dalje, sve do jednog radnika ćeš \"natjerati\" na rad - zaradaom. Dalje, koliko se sjećam, jedino si ti ovdje iskazala menadžerske sposobnosti u čuvanju ovaca i uvećavanju stada od 10 na 50 u godini dana.

VL
OB
-obrisani-
13:45 17.03.2010.

venlo, ja jesam optimistična, ali sam i realna automobil je masovni proizvod, pa makar bila riječ i o električnom automobilu, čije vrijeme tek dolazi. ne vjerujem da svi kreću od nule, jer veliki svjetski proizvođači već godinama rade na tom projektu, i samo čekaju povoljan trenutak za masovnu proizvodnju, mi bismo izgubili utrku čim bismo potrčali radije energiju i novac uložiti u proizvodnju manje atraktivnih proizvoda s dužim životnim vijekom

VL
OB
-obrisani-
13:54 17.03.2010.

PJ Da je Blanka tako bila optimistična, još bi skakala po livadama, a ne po svjetskim dvoranama. To što svjetski proizvođači rade godinama, ne znači previše. Dok-ing auto JEST napravio. Putin najavljuje ulaganja od 20 milijardi eura u razvoj elektromobila.. Znači, stvari nisu otišle baš predaleko. Mi ne moramo postati veliki proizvođači. Na tržištu ima mjesta i za male.

VL
OB
-obrisani-
13:54 17.03.2010.

venlo, govoriš o nekom silnom uspjehu od turizma, eto ti naše prilike za izvoz koju ne koristimo, kad bi ti više ovaca i pomidora prozvodio, onda bi tih 7 miljardi od turizma bilo i 7 miljardi zarade, a ne samo prihoda od preprodaje stranih proizvoda, to je apsurd da jedan njemac dođe u hrvatsku i kupuje u dućanu njemačke proizvode, izbijamo si kruh iz usta, a ti pričaš o nekom električnom automobili, koji će za pet godina koštati u kini koju tisuću dolara, a izbor ćeš imati od 500 modela

VL
OB
-obrisani-
13:58 17.03.2010.

PJ O tom problemu nepotrebnog i prekomjernog uvoza sam napisao barem peterostruko više tekstova od tebe. Nisi ni ti toliko neupućena u problem da se praviš toliko naivnom. Nisam pisao o SILNOM uspjehu u turizmu, nego o činjenici da prihod u kriznoj godini jest bio toliki i da je naš posao da u toj sumi sudjelujemo s daleko više svojih roba. Dakle, iskrivljavaš i izvrćeš.

VL
OB
-obrisani-
14:02 17.03.2010.

venlo, cijenim tvoj optimizam, ali nemaš osjećaj za relanost, to je moje mišljenje doking je napravio automobil, svaka mu čast, kad bismo mi imali uhodanu automobilsku industriju i tržište, sigurno da bi projekti kao što je njegov zaslužili pozornost, ovako će to ostati projekt koji će izazvati puno ogorčenih reakcija kao što je tvoja. najsvijetlija budućnost njegovog projekta koju mu predviđam je ta da ga eventualno primjeti neki veliki proizvođač i pokupi njegove ideje i kopira ga bez naknade.

VL
OB
-obrisani-
14:05 17.03.2010.

Osjećaj za realnost? Što je to? Drugačiji izraz za kukavičluk, nečinjenje? Naravno da Dok-ing sa svojim autom neće krenuti u proizvodnju u HR. Možda neće ni drugdje. Puno bolje bi bilo da je vlasnik tvrtke išao u mirovinu i pljuckao,, zar ne? A ne ovako u borbu s vjetrenjačama.

VL
OB
-obrisani-
14:05 17.03.2010.

venlo, ok, slažem se da si pisao ono što sam htjela time reći, da hrvatska ima puno prostora u nekim prizemnim, nakoko neatraktivnim, a ustvari vrlo isplativim djelatnostima, a da sada troši svoju energiju u natjecanju sa daleko tehnološki naprednijim zapadom tj. sada i istokom

VL
OB
-obrisani-
14:08 17.03.2010.

PJ Dok ing se natječe sam, ne uvlači državu u to. Na žalost je to što se naša država ne uvlači ni u što. Ni strategije, ni vizije. Baulja ukrug.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.