Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 156
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kontroverze
Povratak na članak

Riječi suca Alphonsa Orieja podijelile Hrvatsku

Dio hrvatske javnosti misli da je ICTY tijelo EU, što pojačava euroskepticizam

Komentari 144

AL
AlanFord
15:48 18.04.2011.

modrulj, ne govori u moje ime jer sam dio Hrvatske i ne slažem se sa teorijom da cijela Hrvaqtska oduđuje odluku suca. Dapaće, mislim da je vrijeme da se s obiju strana riješi sve što je bilo van ratnog djelovanja ______ Ti si vala naivna ako smatraš da je to srbima u cilju. Pa tako i dan danas se prave blesavi, pa donose tobože nekakve lječničke dokumente iz Vukovarske bolnice, koji veze nemaju s nestalima što je traženo. Nećemo niti spomenuti negiranje postojanja logora.

VL
MO
modrulj
15:50 18.04.2011.

18.04.2011. u 15:44h prava istina je napisao/la -- OK, ti si onda u onih 5%. Cinjenica je da je poslije Oluje bilo zlocina, to nitko ziv ne porice i ti se zlocini (iako kasno) ipak procesuiraju. Ali cijela Oluja kaoao takva nije zlocinacki pothvat. Istina, Srbi su otisli iz svojih domova, ali su to ZASLUZILI. 4 godine tiranije, ubojstava, granatiranja Vukovara, Dubrovnika, protjerivanja neSrba iz njihovih domova. Cak da se nisu sami pokupili, cak da su stvarno protjerani, NEKA SU OTISLI. zasluzili su to sta su podrzavali protjerivanje svojih susjeda u protekle 4 godine i sta su nam htjeli trecinu drzave pripojit Srbiji. ZBOGOM \"Krajisnici\" nije mi vas zao ni malo.

VL
OB
-obrisani-
15:50 18.04.2011.

@ AlanFord \"A i naša vlada tu isto šuti, umjesto da uputi oštru notu. \" --- Sjećaš li se kako je talijanski predsjednik Napolitano odlikovao fašističkog ratnog zločinca i dovodio u pitanje mirovni ugovor iz 1947. između Jugoslavije i Italije? . Mesić je digao dreku, a Sanader i kompanija su to uredno prešutjeli i nisu rekli ni riječ podrške Mesiću ili osudili Talijane.

VL
OB
-obrisani-
15:51 18.04.2011.

18.04.2011. u 15:24h Marty je napisao/la: Koliko se moze procitati iz komentara, Hrvati ne poznaju mnoge stvari, koje bi trebali znati. Reklo bi se da je nacionalisticka propaganda ucinila svoje i da se gradjani Hrvatske ne mogu usuditi da sagledaju realne cinjenice o dogadjajima iz devedesetih godina. Jasenovac je bio zlocin ali je to vise neka fikcija, osuda Gotovine i Markaca je \"nepravedna\", i pored pocinjenih zlocina... kada ce vec jednom Hrvatska da otvoti oci i sagleda realnost ? Da li Hrvati gledaju tudjim ocima sve sto se dogadjalo u skorijoj istoriji, pa ne vide sta su oni cinili? ------------------------------------------------------------------------------ problem ti je taj da smo mi \"stoka sitnog zuba\" i sto \"zlocinacki pothvat\" jos uvijek nije priveden kraju. jos uvijek postoji \"dvostruka linija zapovjedanja\"... jedna sluzbena, a jedna stranacka, HDZ-ovska, zlocinacka. naivna \"stoka sitnog zuba\" , ne obavezno i pokvarena, to ne razumije i jos uvijek \"pushi\" ta nacionalisticka palamudjenja od strane onih koji se s pravom osjecaju direktno prozvanima haaskom presudom. jasno da Oluja nije zlocinacka niti je svaki ucesnik Oluje zlocinac, ali Hrvate ti je najlakse pozvati na domoljublje i onda im uvaljivati mooda pod bubrege. po tome se najbolje vidi koliko smo slicni Srbima. :)))

VL
OB
-obrisani-
15:51 18.04.2011.

@ modrulj \"cijela Oluja kao takva nije zlocinacki pothvat\" --- Niti to sudac tvrdi. Pročitaj presudu.

VL
Avatar dsonjic
dsonjic
15:54 18.04.2011.

Koje smeće od suca. Nek si pogleda što znači neselektivno granatiranje. Koje smeće od Carle del Ponte.

VL
MO
modrulj
15:58 18.04.2011.

Procitao sam presudu. Nije mi nikad bilo toliko lose u stomaku koliko dok sam je citao. Politicka presuda pokojnicima Tudjmanu, Susku i cijeloj drzavi, ne samo Gotovini. Cak se takozvana \"Krajina\" ne stavlja pod navodnike nego se navodi kao medjunarodni pravni subjekt sta to nikad nije bila jer nikad nije priznata od strane medjunarodne zajednice. Kako je to u presudi uopce moguce? Pa ova presuda pada 100% u zalbenom postupku.

VL
AL
AlanFord
16:02 18.04.2011.

Pa ova presuda pada 100% u zalbenom postupku. _______ Samo treba spomenuti i ono što ova Vlada stalno zaboravlja reći. Da i tužiteljstvo piše žalbu na presudu. Nije ova presuda vs obrana, već i plus argumenti tužiteljstva. I opet ćeće svo troje na vagu. Samo se nadam da ovaj puta Vlada neće biti u tolikoj mjeri nesposobna i nonšalantna već prihvatiti stvar ozbiljno te angažirati i pružiti pomoć obrani da se napiše dokument i sruši što više točaka optužnice, posebno što se zločinaćkog poduhvata tiće. Isto tako treba reći da stvar nije gotova i ne čekamo drugostupanjsku presudu da se generali oslobode, već još jedna runda da se uzmu u obzir dokazi obrane.

VL
LI
linalena
16:02 18.04.2011.

Ja sam kaj se tiče prava nepismena, ali sam pažljivo slušala sažetak.Sudac je pročitao imena odgovornih , rekao je da su ti ljudi, a ne svi sudionici Oluje provodili zločinački pothvat.Dakle Tuđman,Šušak, Gotovina i Markač uz pomoć opet nekih , a ne svih ljudi na terenu.Presudu ne podržavam , pitam se gdje su završile Markačeve i Gotovinine prijave za zločine počinjene na terenu.Po meni su oni žrtveni jarci.

VL
OB
-obrisani-
16:05 18.04.2011.

18.04.2011. u 15:37h Svantevid je napisao/la: Kada bi barem pola komentatora pročitalo presudu koja je dostupna i na hrvatskom jeziku, izbjegli bismo situacije da moramo stalno pobijati ovakve izjave. -------------------------------------------------------------------- najtragicnije je to da ju je velika vecina sigurno ii procitala, ali ne zele prihvatiti cinjenice, a oni koji se osjecaju direktno prozvanima, dakle cijela \"zlocinacka organizacija\" im jos dodatno ispiru mozak......u svemu su me vise od pripadnika HDZ-a i lobotomiranih \"sitnozubaca\" razocarali Josipovic i Milanovic koji nisu glupi, ali taktiziraju i daju nebulozne izjave o neprihvatljivosti presude i na taj nacin postaju saucesnici u ovom zaludjivanju prostog pucanstva. pa gdje to ima ?.......godinam tvrdis da se radi o \"kriminalnoj organizaciji\" i kad su uhvaceni sa prstima u marmeladi onda ih branis ??? .)

VL
OB
-obrisani-
16:06 18.04.2011.

+ - 18.04.2011. u 15:50h Svantevid je napisao/la: @ AlanFord \"A i naša vlada tu isto šuti, umjesto da uputi oštru notu. \" --- Sjećaš li se kako je talijanski predsjednik Napolitano odlikovao fašističkog ratnog zločinca i dovodio u pitanje mirovni ugovor iz 1947. između Jugoslavije i Italije? . Mesić je digao dreku, a Sanader i kompanija su to uredno prešutjeli i nisu rekli ni riječ podrške Mesiću ili osudili Talijane. +++++++++++++++++++++++++++++ I to je kao kompenzaciuja za sramnu veleizdaju,svjedočenje protiv RH i predaja zaštićene arhivske građe ! Tebi stvarno nisu sve daske u glavi ! Mržnja protiv Tuđmana ti služi da veličaš tog jadnog Burduša !

VL
AL
AlanFord
16:06 18.04.2011.

neprihvatljivosti presude i na taj nacin postaju saucesnici u ovom zaludjivanju prostog pucanstva. ______ Samo mi reci, što je u ovoj presudi prihvatljivo, i što su trebali reći?

VL
OB
-obrisani-
16:07 18.04.2011.

Slovensko, torej v uradnem EU jeziku se formulacija sodbe Haaškega sodišča bazira na in imenuje \"Organizirana Zločinska Združba\".. Če si del takšnih nedolžnih, poštenih in plemenitih asociacij potem so tvoji privrženci doma vsekakor lahko strašno ponosni nate. Zaradi vseh teh razlogov iskrene čestitke nedolžnim vitezom kakor tudi njihovim podpornikom, navijačem in hujskačem iz EU in Republike Slovenije želimo vsi Slovenci...

VL
OB
-obrisani-
16:11 18.04.2011.

18.04.2011. u 15:58h modrulj je napisao/la: Cak se takozvana \"Krajina\" ne stavlja pod navodnike nego se navodi kao medjunarodni pravni subjekt sta to nikad nije bila jer nikad nije priznata od strane medjunarodne zajednice. ----------------------------------------------------------------- ovo je stvarno van svakeke pameti......pa dobro zasto bi netko Krajinu stavljao u navodnike ako se radi o geografskom pojmu ?.....da je rijec o Republici Srpskoj Krajini onda bi navodnici bili OK jer tu tvorevinu nije cak niti Srbija priznala.

VL
AL
AlanFord
16:12 18.04.2011.

Bojim se da opet ova vlada je krenula sa manipulacijama ljudi. Naime, stalno ide teza, rat je bio obrambeni, mi nismo bili agresori. I to je neosporno točno, no pravo i tumačenje prava je vrlo zajebana stvar. Isto tako, po tome gledano naravno da su naši generali nevini.No konkrento je izdvojen jedan slučaj, slučaj operacije, u kojem se ne gleda kontekst 90tih, Vukovara, niti kako su srbi prije toga protjerali Hrvate sa ognjišta.Da da, znadem da je to \"nepravedno\" no tako je.I o tome vlada šuti.Šuti koje su opasnosti, kao što šuti i taji koji se dokumenti spominju. I umjesto da upozori narad, jer narod ima pravo znati, oni i dalje manipuliraju stvarima skrivajući činjenice. Zato i jesmo dobili presudu (kojoj se ja upće nisam nadao i šokirala me) da kažu: obrana je legitimna, pravo na operaciju je legitimno, ali odjednom je to zločinački poduhvat. I da sada objasne narodu što to zapravo znaći, oni opet manipuliraju, mi ćemo biti prijatelji suda, makar je gotovo nemoguće biti prijatelj suda u drugostupanjskom dijelu.Kao što dokument o nevinosti su izbacili prije mjesec dana, dakle gotovo 5 mjeseci nakon završnih riječi. I u svemu ovome, opet zbog nesposobnosti vladajučih se bojim u ishod žalbe.

VL
OB
-obrisani-
16:17 18.04.2011.

@18.04.2011. u 16:05h Drug Stari je napisao/la: najtragicnije je to da ju je velika vecina sigurno i procitala, ali ne zele prihvatiti cinjenice, a oni koji se osjecaju direktno prozvanima, dakle cijela \"zlocinacka organizacija\" im jos dodatno ispiru mozak......u svemuu su me vise od pripadnika HDZ-a i lobotomiranih \"sitnozubaca\" razocarali Josipovic i Milanovic koji nisu glupi, ali taktiziraju i daju nebulozne izjave o neprihvatljivosti presude i na taj nacin postaju saucesnici u ovom zaludjivanju prostog pucanstva. pa gdje to ima ?.......godinam tvrdis da se radi o \"kriminalnoj organizaciji\" i kad su uhvaceni sa prstima u marmeladi onda ih branis ??? .) *********************************************************************************************** Njihove izjave su politički čin i nije mi sporno što ne prihvaćaju neke navode presude koji se tiču hrvatske politike. Ionako tko god što mislio presuda je tu pa se mogu svi skupa slikati. Mene jedino provocira to što u svim drugim slučajevima političari izjavljuju: \"Ne komentiramo nepravomoćne presude.\" A što je taj Gotovina tako specijalan i kako se to uklapa u Jacinu politiku \"nitko nije nedodirljiv\" ja na to nikako ne mogu naći odgovor.......

VL
OB
-obrisani-
16:18 18.04.2011.

18.04.2011. u 16:06h AlanFord je napisao/la: Samo mi reci, što je u ovoj presudi prihvatljivo, i što su trebali reći? ---------------------------------------------------- uglavnom sve je prihvatljivo.....osim sto su kazne za generale previsoke i sto se na optuzenickoj klupi nisu nasli ii neki iz politickog vrha koji su u zivotu....ali tu ce za par godina biti posla za nekog drugog Bajica. nije potpuno prihvatljiva i teza o prekomjernom granatiranju Knina. po mom misljenju i to je trerbalo gledati u cijelom kontekstu sukoba u bivsoj YU pa bi i sudsko vijece uvidjelo da je ono sto je palo na Knin bila HR i BiH svakodnevnica i šala mala u odnosu na druge gradove po Hrvatskoj i BiH.

VL
AL
AlanFord
16:24 18.04.2011.

18.04.2011. u 16:18h Drug Stari je napisao/la: ____ Opet govorim, što sam napisao ispod, da Vlada ljudima nije rekla za što se toćno generalima sudi, i kakve su opasnosti. Stalno su kokodakali, rat je obrambeni mi smo se branili ii to ćemo dokazati.I što su sad \"dokazali\" na kraju? Ponavljam, neosporno je to točno, no za to se nije sudilo generalima. Dakle evo ni ja nisam znao, a i ti tu griješiš, da je trebalo gledati cijelokupan kontekst prije.Sud je izdvojio sve ostale elemente, i sudio unutar tih par dana, od B.sastanka do operacije. Drugo, kažeš sve je prihvatljivo, a onda pobiješ neprihvatljivima sve točke po kojima su osuđeni.Od one i prvo bitne, da je ta optužnica višepolitičkog vrha, preko kojeg je Gotovina osuđen.Da zapravo taj sastanak je i jedina točka po kojoj su osuđeni, da se sama operacija nije niti gledala.

VL
OB
-obrisani-
16:26 18.04.2011.

18.04.2011. u 16:02h linalena je napisao/la: Ja sam kaj se tiče prava nepismena, ali sam pažljivo slušala sažetak.Sudac je pročitao imena odgovornih , rekao je da su ti ljudi, a ne svi sudionici Oluje provodili zločinački pothvat.Dakle Tuđman,Šušak, Gotovina i Markač uz pomoć opet nekih , a ne svih ljudi na terenu.Presudu ne podržavam , pitam se gdje su završile Markačeve i Gotovinine prijave za zločine počinjene na terenu.Po meni su oni žrtveni jarci. -------------------------------------------------------------------------- nisi ti nepismena :).....pismenija si ti od mnoooogih nasih pravnih strucnjaka. ,,,,\"pažljivo sam slušala sažetak, Sudac je pročitao imena odgovornih , rekao je da su ti ljudi, a ne svi sudionici Oluje provodili zločinački pothvat.Dakle Tuđman,Šušak, Gotovina i Markač uz pomoć opet nekih , a ne svih ljudi na terenu\".......zar moze biti krace i jasnije ?......cista petica (5) :)))

VL
OB
-obrisani-
16:26 18.04.2011.

iz EU nam bliskih izvora saznajemo da ce SRBIJA morati platiti RATNE ODSTETE--HRVATSKOJ-BIH-KOSOVU u protuvrijednosti od 60Milijardi€ ako nebude mogla SRBIJA onda ce to sve --EU--nadoknaditi..tako nama bliski izvori iz --EU--e tumace...

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.