Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 110
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
OPATIJA

Rezervirala hotel koji je zatvoren, iz hotela kažu da su je obavijestili preko e-maila

Opatija
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
09.08.2020.
u 20:32

Iako je gošća bila obaviještena o promjeni hotela satima prije dolaska, učinili smo sve kako bi joj bilo što ugodnije tijekom njezinog boravka i ponudili joj višu razinu smještaja od rezerviranog u hotelu s pet-zvjezdica, kazali su nam iz Uprave Liburnia Riviera Hotela

Priča o zabludi u koju je dovedena gošća koju je svoju priču podijelila sa čitateljima portala miss7.24sata.hr, izazvala je pažnju javnosti u jeku turističke sezone.

Kako je navela, iako je prije nekoliko dana uredno online rezervirala smještaj u hotelu Remisens Premium Heritage Hotel Imperial u Opatiji, šok je doživjela kada je došla pred zaključana vrata zatvorenog hotela. Zaprepaštena je nazvala broj telefona koji je naveden na vratima, kao jedino mjesto gdje je mogla provjeriti što se događa. Ponuđen joj je smještaj u drugom hotelu sa pet zvjezdica koji je također u grupaciji Liburnia Riviera Hotela.

– Skandalozno je da nas dovode u zabludu. Htjela sam baš taj hotel jer je najbliži plaži, obzirom da teško hodam zbog ozljede noge. No, dovedena sam u bezizlaznu situaciju, 'uzmi ili ostavi' – kazala je čitateljica.

Na upit kako je moguće da se gostu ne pojasni da je hotel zatvoren, iz Uprave Liburnia Riviera Hotela kazali su nam da su gošću na vrijeme obavijestili o svemu.

– Prije svega i najvažnije je da se još jednom ispričavamo našoj gošći. U ovom slučaju rezervacija je napravljena 7. kolovoza 2020. godine u 23:40 sati preko platforme Booking. Gošću smo kontaktirali i obavijestili o promjeni hotela sljedeće jutro, 8. kolovoza 2020. godine, u 9:28 sati preko njezine adrese elektroničke pošte na platformi Booking. Iako je gošća bila obaviještena o promjeni hotela satima prije dolaska, učinili smo sve kako bi joj bilo što ugodnije tijekom njezinog boravka i ponudili joj višu razinu smještaja od rezerviranog u hotelu s pet-zvjezdica. Žao nam je da nastalu situaciju nismo mogli riješiti na licu mjesta razgovorom i isprikom koju je direktor hotela nudio gošći, a ona odbila, već preko medija. S obzirom da je gošća prihvatila našu ponudu da je smjestimo u hotel više razine smještaja bez naknade, učinit ćemo sve da bude zadovoljna svojim boravkom – odgovorili su nam iz Liburnia Riviera Hotela.

Iz hotelske grupacije dodaju da su se zbog korona krize i kasnijeg početka turističke sezone morali prilagodili novonostaloj situaciji.

– Hotele otvaramo i naše resurse prilagođavamo sukladno interesu i porastu broja gostiju, kako bi ispunili njihova očekivanja i potrebe, ali istovremeno i održali poslovanje. Upravo iz tog razloga hotel Imperial još uvijek nije otvoren. Hotele promoviramo i marketinški oglašavamo na različitim kanalima s ciljem da budu prepoznatljivi i prisutni na tržištu i nakon krize izazvane korona virusom kad će se i sama turistička industrija vratiti normalnom poslovnom funkcioniranju. Od iznimne je važnosti da smo prisutni na tržištu i otvoreni za rezervacije za kasniju turističku sezonu, ali i za novu koja je pred nama, za koju se nadamo da će biti bez ikakvih ograničenja. U slučaju da gost rezervira smještaj u nekom od hotela koji u datom momentu nije otvoren, u najkraćem mogućem roku obavještavamo gosta o mogućoj promjeni smještaja.Tijekom cijele korona krize pripremali smo se za turističku sezonu, dodatno zapošljavajući sezonske radnike uz naših stalno 486 zaposlenih i ulažući u turističku ponudu Opatije za ovu i mnogo nadolazećih sezona, dodatno investirajući i 23,5milijuna eura u preuređenje legendarnog hotela Kvarner koji bi trebao biti otvoren u sezoni 2021. godine – dodaju iz Uprave Liburnia Riviera Hotela.

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar Mornar
Mornar
12:44 14.08.2020.

Ma od kad je ovaj novi vlasnik u LRH je zbrka preko glave. Pola hotela ne radi ali rezervirati ih možete s bookinga i s njihovih stranica itd. No oni se niti ne trude da ti objasne da ti hoteli ne rade nego kad dođete tamo onda vam kažu da su vas premjestili u drugi hotel. Ovo je jako teška prevara i lopovluk a pogotovo na starim gostima koji tamo dolaze već godinama da nas tako varaju i dovode pred gotov čin. Sve u svemu to je sada jako neozbiljna firma koju nakon puno godina više nemam u planu za odmor i ljetovanja. Zaista se sramotno odnose prema gostima takvim potezom i to nije bio slučajno jedan slučaj već je rezervacija sada otvorena a hoteli zatvoreni. Moja preporuka izbjegavati u širokom luku.....

Avatar neidemdalje
neidemdalje
21:29 09.08.2020.

Hotele promoviraju i marketinški oglašavaju iako su isti zatvoreni a postoji mogućnost da se ove sezone i ne otvore... i onda se čude kad neko izvrši buking ....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije