Naslovnica Vijesti Hrvatska

Radnik otkriva stvarno stanje u HŽ-u: Ne proklinjite nas zbog kašnjenja, nego uhljebe kravataše!

Problem se, kaže on, nalazi u 'kravatašima u Zagrebu u Žutoj zgradi što su prvi puta vidjeli vlak kad su došli iz svoga kamenjara u glavni grad i odmah nam postali šefovi.'
14. listopada 2018. u 16:40 76 komentara 16672 prikaza
HŽ
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

Problemi i nezadovoljstvo korisnika Hrvatskih željeznica poznati su svima od Vukovara do Ploča, a osim konstantnih primjedbi i žalbi putnika, ništa se ne mijenja. 

HŽ PRAVA PUTNIKA Zahvalite europskoj uredbi: HŽ će vam morati vratiti novac u slučaju kašnjenja vlaka

Glavni prigovori vezani su za stalna kašnjenja vlakova, a ono što već dugo putnici među sobom komentiraju, danas je objavom na Facebooku potvrdio i jedan od zaposlenih u HŽ-u. 

Problem se, kaže on, nalazi u 'kravatašima u Zagrebu u Žutoj zgradi što su prvi puta vidjeli vlak kad su došli iz svoga kamenjara u glavni grad i odmah nam postali šefovi.'

"Na željeznici radim 40 godina i nikada nije bilo gore. Nakotilo se u upravi uhljeba da više disati ne možemo a već ugrožavaju i sigurnost prometa. Barem da ništa ne rade nego silom žele opravdati svoje postojanje pa izmišljaju poslove koje mi moramo raditi da bi oni nešto mogli kontrolirati jer oni su KONTROLORI, a ne izvršioci. Cirkus nastane kad je više kontrolora nego izvršioca a to je slučaj na HŽ", započeo je svoj vapaj Davor Martinovski koji radi na nadzoru pruge. 

Dodao je i kako ga je sramota kao starog željezničara u što se pretvorio HŽ.

Orient -Express Orient-Express Njime su putovali Tolstoj, Mata Hari, Marlene Dietrich, Lawrence od Arabije, carevi i kraljevi

"Mene kao starog željezničara je sramota svega ovog a najviše tog što smo se prije 35-40 godina od Vinkovaca do Zagreba vozili 2,5 da danas 4 sata. Mislim da vam je sad jasnije i zbog čega", kaže Martinovski te šalje poruku putnicima koga treba optužiti kada vlak kasni. 

"Kad vam ponovno kasni vlak onda ne proklinjite nas jadnike što vidite uz prugu nego kravataše u Zagrebu u Žutoj zgradi što su prvi puta vidjeli vlak kad su došli iz svoga kamenjara u glavni grad i odmah nam postali šefovi", zaključio je. 

Kina super vlakom spojila Hong Kong s kopnom Kao u avionu Kina super vlakom vrijednim 11 milijardi dolara povezala Hong Kong s kopnom

Davor je u komentarima ispod objave uglavnom dobio pohvale za svoj komentar, a drugi smatraju da je tako u svim državnim tvrtkama

"U svim državnim firmama je isto. Ja sam energetičar, a šefovi su mi likovi koji o struji neznaju ništa. HŽ je trenutno, uz HAC, najveći uteg u državi", glasi jedan od komentara dok se neki u potpunosti slažu s "problemom uhljeba": "Svugdje isto nažalost, oni koji rade, rade za uhljebe, strašno, a dokle više."

 

HGSS
Na visini zadatka
Proveo sam jutro s pripadnicima HGSS-a, evo zašto ih još više cijenim

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar dr. Evil
    dr. Evil:

    Sve točno, premda će uprava ovo prikazati kao neovlašteno istupanje i sramocenje firme uz izvanredni otkaz. Nadam se da će sindikat stati iz njega i da će naći dobrog advokata za radno pravo pa šta bude.

  • pavel1001:

    i onda plačamo 1,20 kn za HŽ u litri benzina da se klošari mogu provoditi po večericama i voziti se u novim autima,naravno uz službeni iphone i karticu za gorivo! Treba tu jedan dobar dobar reset! 🤮🤮🤮

  • sjs:

    Treba nam Nova Republika, veliki, duboki i iskreni reset. Ovako idemo iz lo šeg u gore nezaustavljivo.