Pojavili se novi detalji o uzroku nesreće: Putnički vlak koji je sudjelovao u sudaru je tzv. Mađarac
Putnički vlak koji je sudjelovao u nesreći je tzv. Mađarac, stari putnički vlak bez kupea, koji se zabio u teretni navodno zbog problema s kočnicama. U blizini mjesta nesreće, navodno u tijeku su bili i radovi na pruzi.
Komentari 17
Stvar je onda jasna: krivi su mađari.
Cijela krivnja biti će na poginulom strojovođi, morao je bolje gledati, smanjiti brzinu kretanja.
"Navodno kocnice", navodno popravak na pruzi, navodno...
Kakva crna enigma? U lokomotivi postoje TRI NEZAVISNA SIGURNOSNA SUSTAVA: RD-Radio dispečer, Auto-stop i BUDNIK. Treba odgovoriti na pitanje zašto AUTO-STOP uređaj nije samostalno zaustavio vlak (za što je i namijenjen) nakon prolaska kroz crveni signal. Isto tako nejasno je zašto RD uređaj nije odaslao signal da je vlak ZAUSTAVLJEN na mjestu na kojem nije trebao biti?
I najboljima se dešavaju ovakva greška . Kao Singapur Airlines koji imao jednu jedinu nesreću u svojoj povijesti. I to upravo sličnu ovoj. Godine 2012 Rush ne kiša i na dolaska monsuna veliki Boeing 747 je između dvije u zlatnu sletne piste pomešao oduvao na krivu pistu gdje su bili radovi na njoj i zatvorena je bila a on to nije primjetio a ni kontrolori letenja koji ništa nisu vidjeli iz kontrolnog tornja od silnog nevremena radar za brzinu avion nije imao došao je na brzinu od preko 200 km i zabio se u građevinske prepreke i poginulo je 85 ljudi!! Ako se u jednoj organiziranoj Aziji, u glavnom gradu Tajvana sa praktički najboljom aviokompanija na svijetu može desiti takva stvar , što se ne bi sa zastarijelim hrvatskim vlakovima u Novskoj.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovakve stvari u današnje vrijeme gps-a i drugih tehnologija su nedopustive. Ovo je propust cijelog sustava, i tu trebaju svi vodeći ljudi HŽ-a potražit novi posao.