'Protiv sam monetizacije. Narod je već jednom platio izgradnju autoceste'
– Ne napadam ljude nego napadam njihovu politiku: što su učinili i kakve stavove zastupaju i koliko su oni štetni za Hrvatsku – kazala je Grabar Kitarović
Komentari 41
Apsolutno sam protiv monetizacije hrvatskih autocesta, iako njihova izgradnja nije plaćena , jer su dobrim dijelom izgrađene kreditom. Ali postavljam pitanje ovima koji kratko pamte: tko je prezadužio HAC, ali i cijelu Hrvatsku i uz koje uvjete? Još 2009. godinene HAC je uzimao kredite za izgradnju cesta uz kamatu od preko 9% (za jedan sam zapamtio točno uz kamatu od 9,37%), dok je iste te godine moj grad dobio kredit na javnom natječaju uz upola manju kamatnu stopu od 4,5%, a susjedni grad za nešto veći kredit uz stopu od 4,0%.
Gđo. Grabar Kitarović, autoceste i tunele otplaćivati ćemo još godinama. Ako se nešto kupi na kredit, nije otplaćeno. Nastavak ove 'misli' gđe. Kitarović je zbilja smiješan, kako to misli da je 'suludo plaćati još jednom', ako su jednom plaćeni? Gđo. Grabar Kitarović, otvorite pitanje zašto je autocesta 'Kalmetina' toliko plaćena, koliko će godina trebati da se vrati uloženo u luku Gaženica?
treba uvesti vinjete i izbacit bagru koja radi na naplatnim kucicama! oni su rak HAC-a! lopov do lopova! samo pogledajte sa kojim autima dolaze na posao i kakva kuce,vikendice i ostalo imaju!
Narod još nije platio izgradnju autcesta - tek će ih platiti - kad vratimo kredite za izgradnju i farbanje !!
Ne monetizaciji, hrvatski građani su već otplatili veći dio duga za autoceste, a i velik dio izgradnje financiran je sredstvima iz državnog proračuna i sredstvima koje svi izdvajamo u povišenoj cijeni benzina. Kako autoceste mogu biti isplative koncesionaru, a ne mogu biti isplative hrvatskoj državi, očito je problem u ovima na vlasti. Neka jednostavno priznaju da ne znaju upravljati državom i javnim dobrima i podnesu ostavke prije nego što učine još više zla kao da ovo nije dovoljno. Uz to ova vlada nema legitimitet niti za jednu odluku koju donosi!
Kolindice Kitarović.....ceste još nisu otplacene, još su nam na grbaci a zahvaljujuci vrlim strucnjacima ala cacic , nije sve izgrađeno dobilo uporabnu dozvolu a tako niti je sve upisano u gruntovnicu.....šta bi se monetiziralo , pa zar mislite da u svijetu ima još takvih koji bi placali macka u vreci
Znate li vikako je sve to pocelo sa gradnjom brzih cesta u Hrvatskoj. Zuzulj koji je bio u Americi uspio je nagovoriti americku gradjevinsku firmu BECHTEL za gradnju brzih autocesta.Cesta br. 1 Karlovac-Split bila je podjeljena u dvije dionice i i nacinjen je ugovor i taj dio je Bachtel korektno odradio.Ali postojao je i aneks ugovora da ce Bechtel izgradizi i drugu dionicu po istim cijenama i uvjetima.Doslo je do promjene vlade i Racan i Cacic na jednoj TV emisiji objavili su da ce drugo dionicu graditi hrvatske firme: VIADUKT i Industrogradnja.Tada se desava da je cijena gradnje ceste i tunela u veliko poskupilo,a Bechtel je pokupio svoju mehanizaciju i prenio u BiH !Onaj dogovor nastavak gradnje II- dionice pod istim cijenama tako je propao a cijena gradnje je uveliko poskupila.Tunele u pravcu Rijeke dato je jednoj talijanskoj firmi,koji su trazili avans od 20 miona DM koje su i dobili.Doveli su svoju vlastitu mehanizaciju i cekali da dobe dogovoreni avans.Poceli su kao gradnju ,ali su ubrzo stali jer je ta firma najavila stecaj a novac za avans bio je izgubljen na arbitraznom sudu. To je samo sazeta prica o hrvatskim autocestama koji nas troskovi jos danas proganjaju. Jedan od protagonista tako " uspjesnog pregovaranja" bio je Radimir Cacic uz blagoslov Ivice Racana. Provjerite istinitost mog komentara.pa se sami uvjerite.
To je moja buduća predjednica :-)
Poštovanje gđo Kitarović, ali ili su novinari krivo prenijeli što ste rekli ili ne razumijete da građani Hrvatske nisu platili ovu autocestu, već je Vlada digla kredit koji se sada otplaćuje.
Ma trebalo bi cijelu drzavu odn. vladu monetizirati odn. za 1 kunu prepustiti na upravljanje Nijemcima, Japancima, Austrijancima...imam feeling da bi ovi vise zastupali hrvatske nacionalne interese, nego mi sami koji smo nazalost totalno nesposobni za vodjenje drzave...
Kolinda,slažem se s Vama. Takva osoba treba biti na čelu ove zemlje. sretno!
Hrvatska treba brze autoeste ,treba i most za Peljesac jer je to uvijet da Hrvatska dobije povezanost sa jugomHrvatske i time stece uvjete za ulazak u SENGEN zonu EU. Sta dobiva Hrvatska jos sa tim mostom je aktiviranje turizma naa na Peljescu i priblizavanje otoka Korcule .Iza tih projekata samo od turizma Hrvatska ce imati prihod od najmanje 1 miliardu € a produljenje turisticke sezone za najmanje 3 mjeseca godisnje .Od Peljeskog mosta do Dubrovnika je udaljenost oko 90 km a na tu Jadransku autocestu zainteresirana je i CG tako bi se mogla koristiti i od Bugarske,Makedonije.Kosova,Albanije i Grcke zapravo citave Jugosapadne Europe .Bilo bi to najbrzi putni pravac od Juzne Europe do sredisnje Europe. Ne zaboraviti da je je i Turska zainteresirana za tu brzu autocestu. Ako je ikako moguce zadrzati tu brzu autocestu A 1 u svom sustavu,eventualno reprogramirati nastale dugove uz pomoc EU !
Ot/plaćene? Brojke govore nešto drugo...Krediti za autoceste do 2031. iznose 25 milijardi kuna, to je u prosjeku preko 1,5 milijarde kuna godišnje, s time da se ove godine od toga mora platiti 5,34 milijarde kuna pa progresivno pada. Autoceste su u deficitu 1,3 milijarde. Izdvajanje iz trošarine za HAC je smanjeno sa 0,6 na 0,2 kuna, prihod po toj osnovi je 0,44 milijarde (bio je 1,39 milijarde!). Da bi se pokrio deficit i otplatilo dospjela potraživanja, HAC se mora zadužiti 6,6 milijardi kuna! Ukupna zaduženost na kraju ove godine, kad se otplati ovih 5,34 milijarde, će biti 23,8 milijardi kuna (preko 3 milijarde eura). Molim vas, prestanite se nabacivati floskulama.
...zaustaviti totalnu rasprodaju svega... te daljnje pretvorbe, privatizacije, koncesije, monetizacije... sklapanje štetnih ugovora, nepovoljnih najmova i dr... i napraviti veliku reviziju...
Ako je 'narod platio', je li pitala Doktora Sanader gdje su novci?
Nije mi jasno tko ;; puši " ovu Kitarovićku , pa ta pliva u neznanju , dosad nisam ćuo ni jednu pametnu rečenicu od dotićne , ona se naprosto želi svidjeti svima , i lijevima i desnima , i crnima i bijelima pa neprestano daje besmislene i isprazne izjave , zasad Josipović može mirno spavati....
To je isto kao kad netko napravi kucu i zaduzi se u banci. I sada kada nemoze placati kamate a kamoli glavnicu kaze pa mi smo vec kucu jednom otplatili ona je nasa. Hrvatska je opljackana prezaduzena a mi duznicko roblje. Treba vratiti 60 milijardi eura i triput vise kamata. Prestanite ljude obmanjivati sa Titom partizanima gradnjom tunela do otoka, gradnjom mostova ...Uhljebi HDZ i SDP su potrosili 150-200 milijardi eura u 25 godina i jos im nije dovoljno.
Slab politički profil... ne vjerujem da će narod glasovati za SDPHDZ predsjedničkog kandidata JosipovićGrabarKitarović. Nadam se da ćemo imati predstavnika drugačije, poštenije Hrvatske. Možda M. Kujundžić?
nije teško izračunati koliko bi autoceste zaradile kroz vrijeme koncesije a taj iznos je daleko veči od očekivane naknade za koncesiju .... zašto se onda svjesno ide u gubitak ... samo da bi se još malo moglo nastaviti sa ovom pogubnom politikom i još dublje zakopalo RH
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ova sve više - o mlaćenju prazne slame...!!!...