Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 128
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Raskol branitelja?
Povratak na članak

Prosvjed branitelja – Rušenja vlasti neće biti

Nisu to rigidni desničari i neće oružjem na državu koju su stvarali, tvrde Milas i Klemm

Komentari 180

MI
michael13
11:46 25.02.2011.

Moj nije. Jel kad netko izjavi kako se zahvaljuje haškom sudu jel nas osvjestio o hrvatskim zločinima u Domovinskom ratu to je samo gnjusno i nakaradno. I NIKAD taj čovjek neće biti moj predsjednik jel misli da je desna struja isključivo nacionalistička i da je grotlo neobrazovanih debila. Što se je pokazalo netočnim. Što je imao više bilateralnih susreta s Tadićem i NIŠTA korisno nije od toga bilo (barem ono što je prezentirano javnosti). Sjetite se samo vraćanja dokumenata vukovarskoj bolnici i skandal oko toga, ali mainstream mediji su šutili o tome. Što je geopolitiku Hrvatske sveo na kimanje glave zajedno s Sanaderom ivladajućom garniturom. Što je otvorio spomenik u Srbu. Sve to je samo vrh sante leda zašto taj čovjek neikada neće biti moj predsjednik. Moj izraz poštovanja ima samo institucija predsjednika, ali on NE

VL
WO
wolf1
11:49 25.02.2011.

VL i admin ..mozete Vi brisati kometare koliko hocete ... znaju ljudi tko je Klemm i garnitura oko njega ,.. kao sto se zna ciji sve Vi partijski list

VL
VK
vječni krojf
11:50 25.02.2011.

Po svim tim izjavama, osudama,prebacivanja odgovornosti nesto mi nije jasno da sad kad se prosvjeduje postoji odjednom toliko udruga branitelja,kako to da te silne udruge koje mi opet placamo(ne branitelji) nisu mogle obavjestiti svoje clanove da se nalaze na tjeralici srbije.Zar su to morali znati samo predsjednik i premijerka?Zato vidim ovaj prosvjed neargumiran,ovo je saj zahvat da se nesto vise dobije.Ovoga kod partizana nije bilo,nek kaze tko sta hoce ali istina je istina.

VL
OB
-obrisani-
11:51 25.02.2011.

Labin 33 Što o Hrvatskoj državi misle u HDZ-u,ne želiš govoriti. Tko je sve napravio da opljačka sve što je iole vrijedilo? Tko stvara bezvezne zakone koji više štete,nego koriste? Tko želi pošto-poto ostati na vlasti,iako su stvorili jedan kaos? Tko je osporavao,kao Haaški sud,a potom expresno izručio generale? Tko je govorio o rastu plaća i mirovina,a od toga ništa? Tko je govorio o smanjenju poreza,a od toga ništa? Tko je zagovarao zemlju znanja,a od toga ništa? Pitaš li se ti? Ja se pitam,i to svakog dana.

VL
ML
mladazemlja
11:52 25.02.2011.

Onima koji bi u suvremenoj i demokratskoj RH nosili troroge koljačke kape sigurno jest predsjednik međutim onima koji se tome protive to on nije ,uostalom izabralo ga je samo 29%građana. spameri sa Iblerovog se ne trebaju rdovati,ovaj prosvjed je isključivoo za slobodu hrvatskih branitelja i ne mogu ga instrumentalizirati.

VL
TO
tonc
11:52 25.02.2011.

@@@@ „ – Ne može onaj tko je stvarao državu pomisliti o njenu rušenju jer branitelji su se borili za to da funkcioniraju institucije.“ ....................... Očito neki čelnici i trebaju biti čelnici jer ne razumiju da rušenje vlasti koja uništavai jer ne razumiju da rušenje vlasti koja uništava i zadužuje državu i to godinama, nije rušenje države koju su stvarali. Država je postojana a vlast naročito loša - je promjenjiva. Onaj koji je vlast postavio on je isto tako i u mogućnosti otkazati povjerenje lošoj vlasti. I to u ovom slučaju vlasti iz čijih su redova krupni kapitalci na obradi, oni loši. Vlasti koja je funkcionirala skupa sa njima u svojim redovima. Potpora Purdi je neosporna ali prosvjedima se ne oslobađa iz tuđih „kanđi“ ni Purda ni nitko drugi. To se radi na pravosudnoj razini i nigdje drugdje. Problem prosvjeda je upravo nefunkcioniranje države, adekvatno , sa svim njenim štetnim posljedicama. I to su razlozi za prosvjede i to na cijelom području RH. I nikakvo „desničarenje“ tu ne pomaže. Isto kao ni jučerašnje peglanje od strane premijerke. Izvještavanje javnih medija potvrđuje da je narod nezadovoljan vladom i to je jučer jasno poručio vladi. Isto tako i potpisima jasno poručio vladi - odlazite. Na legitimnim i mirnim prosvjedima, dakako svatko ima pravo odabrati temu svog nezadovoljstva.

VL
VI
vidimškoj
11:55 25.02.2011.

85 % građana Hrvatske podržava i odobrava njegov rad i ponašanje.Oprosti,nisam znao da ti predstavljaš 50 % Hrvatske. To šta si napisa za desnicu je istina i ja ne bi ništa ni dodao ni oduzeo osim da svaka razumna politika normalne države se ograđuju od takvih nakaradnih stranaka koji su zadojeni fašizmom i veličanjem istog.

VL
UT
utatica
11:59 25.02.2011.

Kosorica je svima bila dobra dok je podržavla sankcioniranje korupcije i kriminala u hadezeovim redovima, sad dolaze na red komnisitčki koljači, Čačić, Deimlerovci sad bi je rušili i to anarhisiti i komunistički podmladak, Želim naglasiti da Kosoirca nije moj izborr ali iz sasvim drugih razloga, tj. zboig nejzine dvostruke politčke igre, dok tapša branitelje istovremeno financira četnički spomenik, kosovske srbe putem srpskog narodnog vijeća, istovremeno dok su joj puna usta slavljenja Oluje Puhovski izjavljuje da će nakon iozbora podržati osnivanje REKOMA, dakle meni se čini da je osnovni problem hrvatskog naroda politički. Meni je nakaradno kad kilnci prave nerede, ugoržavaju policiju, zastupnike jer \"roditeleji ne mogu svojoj djeci kupiti sok\" reče prosvjednik , vjerojatno onaj koji je dan ranije išarao neku novo okrečenu fasadu.

VL
VI
vidimškoj
12:07 25.02.2011.

utatica @ nemoj bit naivna jer glupa nisi.Da je štraca imala samo 1 % dokaza o umješanosti u korupciju i mito sdp-a u aferu kamiona ona bi to istresla u javnost.Budučnost će pokazat koliko je je sdpeovaca a koliko kradezeovaca bilo umješano u to. Šta se tiće tih kostiju,pa valjda znaš da kad je god gorilo pod nogama tim lopovima i kriminalcima da bi otvarali jame jer su pokušavali narodu mazat oči.Spomenik u Srbu je financirala Srpsko-Hrvatska Vlada a ne predsjednik Josipović.

VL
VI
vidimškoj
12:09 25.02.2011.

Klemm Security i inače djeluje kao obavještajno podzemlje, te kako je to često u privatnim razgovorima naglašavao i sam Trusić imaju široku mrežu paraobavještajnih operativaca, nekadašnjih pripadnika Službe za zaštitu ustavnog poretka MUP-a Hrvatske, Sigurnosno informativne službe Ministarstva obrane, kasnije Protuobavještajne agencije i Sigurnosno obavještajne agencije, koje angažiraju po potrebi na određenim paraobavještajnim obradama za određene klijente. Obzirom da sam i ranije imao uvid u neke paraobavještajne dokumente i izvješća koje su izradili operativci firme Klemm Security, bilo mi je potpuno jasno kako „rukopis“ paraobavještajnih dosjea predsjedničkih kandidata odgovara upravo Klemmovim paraobavještajnim savjetnicima, odnosno kako se dosjei kandidata ne razlikuju od drugih sličnih dosjea koje su u Klemm Securityu radili za neke druge osobe ili poduzeća. U prosincu 2009. godine nudili su mi paraobavještajne dosjee o Primorcu i Josipoviću Za postojanje paraobavještajnih dosjea o predsjedničkim kandidatima doznao sam neposredno prije prvog kruga predsjedničkih izbora, u prosincu 2009. godine, kada su i uredništvu portala Necenzurirano.com ponuđeni dosjei Dragana Primorca i Ive Josipovića. Već na prvi pogled bilo je jasno kako se radi o paraobavještajnim, klevetničkim pamfletima, a ne službenim dokumentima bilo koje od obavještajnih ili sigurnosnih službi, te je bilo razvidno kako dosjei nisu napisani u obliku službenih izvješća ili zabilješki operativaca sigurnosnih i obavještajnih službi. Međutim, po ljudima koji su te dosjee nudili po gradu, prvo na prodaju, a potom ih dijelili besplatno s ciljem da budu objavljeni u bilo kojem od medija, bilo je jasno kako su u sve umiješane i određene strukture Sigurnosno obavještajne agencije. Nakon što su mi ponuđeni dosjei Josipovića i Primorca za objavu, odbacio sam bilo kakvu mogućnost da objavimo te pamflete, međutim zanimalo me tko je radio ta izvješća, i tko je naručitelj tih klevetničkih paraobavještajnih dosjea. Dosjei otkrivaju paraobavještajni „rukopis“ operativaca firme Klemm Security Vrlo brzo trag je odveo prema zaštitarskoj tvrtki Klemm Security, koja se i inače bavi paraobavještajnim, detektivskim aktivnostima za svoje klijente, te često za određena poduzeća ili fizičke osobe kao naručitelje radi slične paraobavještajne poslove. Od poznatijih korisnika njihovih paraobavještajnih usluga mogu napomenuti Upravu Hypo Alpe Adria Banke, za koju su u više navrata radili nekoliko paraobavještajnih obrada njihovih visokopozicioniranih zaposlenika, te nekih visokih državnih dužnosnika. Obzirom da sam i ranije imao uvid u neke paraobavještajne dokumente i izvješća koje su izradili operativci firme Klemm Security, bilo mi je potpuno jasno kako „rukopis“ paraobavještajnih dosjea predsjedničkih kandidata odgovara upravo Klemmovim paraobavještajnim savjetnicima, odnosno kako se dosjei kandidata ne razlikuju od drugih sličnih dosjea koje su u Klemm Securityu radili za neke druge osobe ili poduzeća. +++++++ je li to taj branitelj koji štiti tu bandu lopovsku ????

VL
ML
mladazemlja
12:11 25.02.2011.

Ne bih rekao da je Josipović postao predsjednik RH ,velikom većinom.Podsjetimo se, na izbore je izišlo svega 50.13 % , tj. 2 253 570 glasaca. Josipović je dobio podršku 1 339 385 građana tj. 60,26 % OD IZIŠLIH GLASACA a Bandić 883 222 ili 39,74 %. Samo 29,79% \"građana\" s prebivalištem u Hrvatskoj je podržalo jugoJosipovića (a i to je upitno)! To lijepo piše na službenoj stranici DIP-a ako znamo izračunati: 1.339.385/4.495.528*100=29,79 (broj jugoJosipovićev aca/broj birača*100=postotak) www.izbori.hr/.../arhiva.html Ako pak baratamo s ustavnom kategorijom iz Članka 45. \"Hrvatski državljani s navršenih 18 godina\" (oni u Hrvatskoj i oni s prebivalištem izvan Hrvatske), onda mu taj postotak pada čak na 27,51%! (1.339.385+9.046)/(4.495.528+406.208)*100=27,51% Pričice o \"80%\" Adnana Begića iz \"agencije\" Promocija Plus ili Šiberovog (član CK SKH) Pulsa su samo pričice.

VL
VI
vidimškoj
12:16 25.02.2011.

25.02.2011. u 12:03h michael13 je napisao/la: Zanimljivo...ne slažem se s Josipovićem ergo ustaša sam. Fantastičan slijed misli. Da postoji ministar propagande brijem da bi ti bio na čelu. A što je s političkim pluralizmom? Ili je to zabranjeno i stigmatizirano.. ++++ pa upravo ti poričeš pluralizam osporavajući mu ulogu Predsjednika Hrvatske jer se njegov rad kosi sa tvojim stavovima. Ja nikad nisam tvrdia za Tuđmana da nije moj predsjednik iako se nisam sa mnogim njegovim potezima slaga.Uvijek kažem da on ima svoje počasno mjesto u povijesti jer je bio naš prvi predsjednik a sad koliko je pozitivnih i negativnih stvari napravija to će budučnost pokazat.

VL
VI
vidimškoj
12:19 25.02.2011.

mladazemlja @ ++++++++ ja sam iznio podatak gdje se 85 % ispitanika pozitivno izjasnilo o njegovom radu. Zlažem se sa tobom sa podacima na izborima ali isto tako ni ovi lopovi iz kradezea nisu izabrani od večine građana nego od večine koja je izašla na izbore.

VL
OB
-obrisani-
12:20 25.02.2011.

MLADAZEMLJA Kako li ti samo barataš brojkama. Ajde,kad ti to tako dobro ide,IZRAČUNAJ POSTOTAK LJUDI KOJI PODRŽAVAJU J .K I HDZ Molim brojčani prikaz. Unaprijed zahvalan.

VL
ML
mladazemlja
12:26 25.02.2011.

Da predpostavljam ankete u režiji istih ovih koje sam naveo provedene na uzorku od 200 ispitanika u užem centru grada zagreba tj u josipovićevom susjedstvu. Pa savjetnik mu se zalaže za obnovu jugoslavije i na listi je deset najmoćnjih Srba što očekivati od takvog lika,sdp spameri ne trebaju okretati samo protiv vlade i predsjednik je na tapetu.

VL
PA
patuljčica..
12:29 25.02.2011.

mladazemlja Broj izašlih birača te smeta samo u Hrvatskoj i to samo kod Josipovića? Naime i u drugim demokratskim državama je tako, što je demokracija starija to je izlazak birača manji. A u Hrvatskoj je tako i na parlametnarnim izborimaima pa niti HDZ nije predstavnik svih Hrvata. Ali slažem se s tobom, a problem bi se mogao riješti tako da se donese zakon da je izlazak na izbore obavezan.

VL
N7
No.77
12:30 25.02.2011.

Mislim da su stvari vrlo jasne. Nakon predsjedničkih izbora očito se shvatilo da su branitelji jako uporište desne političke opcije, što naravno predsjedniku Josipoviću i lijevoj političkoj opciji nije u interesu pa je donešena odluka o razbijanju te društvene skupine. Početak je bio pritiskom da Vlada objavi registar branitelja, ona to nije htjela pa se, kakvog li čuda, registar branitelja našao na internetu. Počelo se lagano zakuhavati oko i među braniteljima, što pokazuje i izjava Matića Freda „da se ne dira u braniteljsku populaciju“ na HRT-u. Za one koji možda ovu izjavu ne shvačaju, to je već viđena taktika SDP-a da optužiš druge za ono što ti radiš i tako makneš pažnju sa sebe. Pa se na kraju pitam, zar su hrvatski branitelji vrijedni jednog predsjedničkog ili vladinog mandata. Zar je to hvala što su bili spremni dati život za ovu Domovinu, a što je još tragičnije sve ovo dolazi iz politike i to iz stranke koja je napuštala Hrvatski sabor kad se izglasavala nezavisnost Hrvatske

VL
Avatar cro1com
cro1com
12:36 25.02.2011.

\"Mislim da su stvari vrlo jasne. Nakon predsjedničkih izbora očito se shvatilo da su branitelji jako uporište desne političke opcije\" ?? Koje desne opcije ? Nema u hrvatskoj desne opcije samo oni koji to glume. Tko je desna opcija?

VL
MI
michael13
12:36 25.02.2011.

Od svih gluposti koje sam mogao čuti danas ova je dakako najveća. Donijeti zakon da je izlazak na izbore obavezan. Sad se prof Prpić okreče u grobu. Ne izlazak na izbore je također izraz političke volje i odluka o izborima. Takav zakon bi pao na Ustavnom sudu dok ne bi popila kavu ujutro. Da je se uozbilji....

VL
OB
-obrisani-
12:43 25.02.2011.

No.77 Pitanje je ,koji istinski branitelj je protiv objave registra ,a pogotovo protiv postrojavanja branitelja po jedinicama? Zar je loše otkriti lažne branitelje,s lažnom dokumentacijom i lažnim ratnim putom? Nema to veze s braniteljima. Dosta je podobnosti ,vrijeme je da se uredi stanje u državi i to od općina,gradova,lažnih branitelja,lažnih umirovljenika,lopova,itd. Pitam ja tebe ,tko je protiv da Hrvatska konačno postane uistinu demokratska zemlja.a ne samo privid iste?

VL
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.