Prometni stručnjak o nesreći: Problem su nehumano duge rute i rad vozača 'na crno'
Crni dan na cestama upotpunilo je i prevrtanje kamiona kod Ivanje Reke, također u ranim jučerašnjim satima
Komentari 13
Problem je 2 vozaca jedan vozi a drugi ne odmara vec naplacuje karte i vodi brigu o putnicima,a nasa policija nema hrabrosti ,znanja da kazni,kontrolira i iskljuci takav Bus sa prometnica jer je u njemu 60 putnika
Problem je lopovluk vlasnika firmi koji se tolerira id oolicije.
imate vi i lokalne ubojice u taksistima i dostavljačima na gradskim ulicama ... radno vrijeme je od 12 sati po sve do 24 sata ... taksiste se izrabljuje maksimalno a dostavljači po platformama često rade jedan posao legalno 8 sati a potom uz prijavu na sat ili dva rade još i po 10 sati dostavu i to NITKO ne kontrolira... osim zdravstvenog aspekta i mogućih nesreća tu je i financijski aspekt jer se odvija na crno što ostavlja rupe u zdravstvenom i mirovinskom fondu ali i u državnoj riznici dok se bogate taksi gazde i tkz agregatori na platformama, te robovske tvrtke poput BOLT, GLOVA ili WOLTA koje iznose većinu kolača van hrvatske...
Sjecam se da sam izao u Pariz sa HR agencijom i kad smo tamo stigli turisticki vodic je rekao vozacu da bi isli jos nesto pogledati a on joj je hladno rekao da je njihovo vrijeme voznje isteklo i poo zakonu on mora bus ugasiti i na odmor u hotel.
A tko je omogućio to nehumano robovlasništvo? Upravo ovi koji su se prvi sjatili da izraze sućuti, e moj narode.
Kazu, da su vozaci morali vozit nadrogirani da ne zaspu za volanom.
Opet taj stručnjak, nitko ne manipulira više sa digitalnim tahografima, ostao on u prošlom vijeku.
Dajte molim vas neka prometni strucnjaci inspektorat i td...objasne tko im placa ljetovanja od koga iz firme izlaze sa punim gepekima i da ne nabrajam dalje......
nekako se nameće zaključak da dolazi vrijeme, opet, željeznice. da smo 20% novce kojeg smo dali za kojekakve brze ceste, dali za modernizaciju glavnih željezničkih pravaca, imali bi nešto. od zagreba do splita bi se vlakom trebalo moći doći za manje od sat i pol. to je nacionalni interes. ovako, nasjeli smo svi na njemačke fore sa cestama, a ne vidimo da smo sa gradnjom tolko spojnih cesta i brzih cesta, napravili kao, problem se samo premješta s jednog na drugo mjesto. i uzrokuje nove probleme. ovakve nesreće su uobičajene, svake godine ih ima nekoliko. krivac je nečiji umor, ili kvar, a najčešće je ipak to ljudsko forsiranje, ajmo brže doći, pa stisnemo gas i letimo. lete s nama onda i drugi. ali u grob.
Marušić??? Šta ta dalabu nije utamničena u maksimirskom zoou?
Garantiram da je bio normalni bus a ne katni izvukao bi se sa bankine,katni nema nikakve sanse u tome jer je visok
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Gospodine Marušiću nije problem samo rad na crno nego i čekanje na graničnim prelazima za autobuse pogotovo u udarnoj sezoni ne normalan. Autobusi se na graničnim prelazima kontroliraju jedan po jedan i to samo na jednoj traci. Valjda bi trebaloo biti moguće otvoriti i 2 check ponita za autobuse. Ne samo u HR nego i u SLO.