Naslovnica Vijesti Hrvatska

Treba težiti programiranju i analizi

Poručuju i da bi se ovako oblikovan pristup sadržaju obvezne informatike u osnovnim školama trebao usmjeriti i na poboljšanje PISA rezultata učenika.
15. studenoga 2017. u 07:00 0 komentara 289 prikaza
Ministrica obrazovanja Blaženka Divjak završila je pregovore
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/5

HAZU na čelu s akademikom Zvonkom Kusićem dala je potporu uvođenju informatike kao obveznog predmeta u pete i šeste razrede osnovnih škola. Dapače, predstavnici HAZU-a i sami su zagovornici da u spomenutom predmetu težište mora biti na razvitku računalnog načina razmišljanja i programiranja, i to tako da učenici analiziraju i probleme rješavaju odabirom različitih strategija i algoritama.

Učionica Reforma obrazovanja Predmeti su spremni! Otkrivamo dio onoga što će učenici učiti u reformiranoj školi

Shodno tome tražili su i da se njihovi navedeni stavovi implementiraju u obvezni sadržaj informatike. Zagovornici su i toga da se načini razmišljanja koji se kod učenika razvijaju na informatici nadovezuju na matematički način rješavanja problema, koji se neupitno mora nastaviti razvijati i u tome školskom predmetu, ali i da se ta stečena znanja moraju prenositi i u druga nastavna područja, posebice u područja prirodoslovlja. Poručuju i da bi se ovako oblikovan pristup sadržaju obvezne informatike u osnovnim školama trebao usmjeriti i na poboljšanje PISA rezultata učenika. 

Blaženka Divjak Zdravstveni i građanski odgoj Roditelji će moći odbiti da im dijete sluša o masturbaciji i kontracepciji Divjak Moderna komunikacija Ministrica šalje newslettere ravnateljima – i traži prijedloge Kurikularna reforma Eksperimentalno provođenje: Ovo su novosti u glazbenom, tehničkom i likovnom

Elipso

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.