'Svi prstom upiru u policiju, ali ako u cijelom sustavu netko radi na sigurnosti u prometu, onda je to policija'
U ovoj godini na hrvatskim je cestama, kažu prometni stručnjaci, poginulo 16 posto više ljudi nego u istom razdoblju 2024.
Komentari 16
O čemu ovaj priča? Jel živi u Hrvatskoj? Prije 20 godina od jutra do noći imao si policijske kontrole ili tronošce s kamerama po Zagrebu i ak si po noći išao sa Jankomira do Dubrave, barem bi te dva putata haltali. Danas, nema ih niti u tragovima i normalo da ekipa radi kaj hoće.
Žalosno da imamo ovakvog stručnjaka..sve dok nam ovakvi stručnjaci rade u sustavu -od smrti mladih I osoba na krivom mjestu u krivo vrijeme-nema ništa! Policija se svela zadnjih 10 godina samo i jedino za punjenje proračuna ane za nikakvu preventivu nesreća jer njih uooće nela na mjestima gdje se stalno dešavaju nesreće..oni su samo na mjestima gdi se može voziti i preko 100 km/h a ograničenje bude 60 km/h a na takvim mjestima ne bude nikada prometne nesereće(izlaz iz Lekenika prema Sisku) ali ih zato nikad nema na Horvaćanskoj u Zagrebu ili na zagorskoj zaobilaznici kod Pojatnog ni u Dubravi na cesti za Sesvete...samo je bitno ispisati kaznu benignim vozačima po danu, a navečer ekipa neka divlja
Moramo li svi imati strah od nabrijanih i besposobnih vozača, morali izginuti pola Nacije da bi konačno sudci i policija sjeli za stol i riješili ovo divljaštvo i bezobrazluk po prometnicama. Šta mislite koliki strah je kod stranih gostiju kad bježe ili izbjegavaju naše kamikaze, smo da bi prošli neokržnjeni godišnji. Mi nakupovali kamera, koje ništa ne vrijede osim za starce a oni ni nevoze brzo. Danas ju postave u roku 24 sata cijela Europa zna gdje je postavljen. Nisu li u policiji malo zatečeni svim ovime. Pa Google vam legalno daje signal kad se približavate mjestu gdje je kamera. Nije li vrijeme da Božinović zahvali i ode u zasluženu mirovinu.
Ako mogu Banožić, Žalac, Dekanić i Turudić divljati po cesti, pa onda mogu i ja.
Prvo o kamerama. Njih 90% je postavljeno na mjestima gdje nije bilo nikada prometne nesreće. One se postavljaju oko škola, vrtića, mjesta gdje se događaju nesreće. Ovako, služe samo punjenju proračuna. Dalje, policija na cestama. Tko je zadnji puta vidio neku patrolu na cesti?! Najnovija fora im je da postave zasjede na mostovima u Zagrebu po noći vikendima. OK, ali to nije sustavno praćenje prometa. Problem ponavljanja prekršaja se rješava oduzimanjem vozila i zatvorom. Ništa drugo nije efikasnije od toga. Ima načina, samo treba pokazati volju.
Sudstvo koje pušta kriminalce je jedini krivac !
Policija radi svoj posao. Evidentira i prijavi vozače uz prvi probir da im se ne nađe u prijavi koji član stranke. Jer zna se što slijedi takvom policajcu. Zatim dolaze sudovi koji slušaju iste neistinite pripovjetke od iste skupine bahatih prekršitelja. I dodjeljuje vrlo blage kazne upravo onima koji prekršaje uporno stalno ponavljaju. I onda presuđuje dragi Bog. I uzme ih k sebi. Ali često puta kasno za one koji stradaju od takvih bezobzirnih kojima tuđi životi predstavljaju ništa. Dok ne ostanu bez svog života.
Mladi koji bi trebali postati roditelji žestoko se samoselekcioniraju. Zašto ne izbacite DOBNU statistiku, koliko je među poginulima ispod 30? A to sve živi s roditeljima. Opet smo podbacili kao nacija.
Nažalost i ovaj segment društva - promet, vozači je nakaradan zbog nakaradnog represivnog aparata - policije i pravosuđa. Koliko je puta pisalo "da je vozač koji je prouzročio tešku nesreću imali debeli dosje u policiji, da nikad do sada nije bio osuđivan , samo s opomenama...i koliko je puta pisalo da je taj vozač od nekog "uglednika" sin , političara, suca, policajca, da konzumira droge ...." Netko namjerno podriva sustav da nam mladi pogibaju, da ubojice slobodno šeću ....sve je to jako dobro osmišljeno i mnogi šute koji ne bi trebali
Kako ne bi prstom upirali u policiju kad je postavljena od zakonodavca da radi red na cestama, evidentiraju prekršaje i događaje, najglasniji su kod izmjene i dopune zakona o sigurnosti prometa na cestama. Obzirom na sve češće prometne nezgode sa smrtnom posljedicom potrebno je reorganizirati rad prometne policije kako bi disciplinirali neodgovorne vozače.
Korupcija.
pa platite policiju onda, neće dečki za 980 eura hvatati egizibicioniste po cestama! ne treba žaliti za samoubojicama, većina ih je sama kriva za smrt. kako se usudiš ići pretjecati na opasnim mjestima na cesti? otkud ti hrabrost juriti bajkom 150 po lošim cestama punim automobila, kamiona? osim dizanja obrve ovi događaji ne zavređuju puno pažnje. rijetko tko strada na putu na i sa posla, njih treba žaliti. ali ovu veliku većinu... pa što policija može napraviti ako ja sjednem na 750 kubika i za 7 sekundi imam 150 u selu? treba još više kamera, i svakog bikera kojeg se uhvati bez tablice kazniti oduzimanjem motora. svaku vožnju iznad ograničenja drastično kazniti, sve kategorije. svako preticanje kamiona na autocesti koje uzrokuje kolone kazniti žestoko. samo represija u prometu donosi rezultate, badava vam tribine, naslikavanja, kurtoazne izjave. da ti znaš da ćeš za 200 na autocesti ostati bez auta, ne bi vozio tako brzo. ili kazne prema vrijednosti vozila, primanjima. uglavnom, kazne. a za vožnju bez vozačke zatvor od godine pa na više.
Obitelj i sudstvo.
ko javlja organizatorima za pumpanje osiguranja da se dogodila prometna?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
🤣🤣🤣🤣čuj policija radi na sigurnosti, imamo puno prijatelja u policiji znači dobiju nalog koliko trebaju taj dan zaraditi i u hladovnu, kakva sigurnost molim vas