Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 217
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Pritisak iz Srbije
Povratak na članak

Pritisak iz Srbije: Otvorite odmah konzulat u Kninu

Srbiji bi otvaranje konzulata bilo znak dobre volje, ali od obećanja - ništa.

Komentari 538

PO
porezni.obveznik
17:34 30.08.2010.

marko, danasnja Poljska je takodjer bila domovina Hrvata - stovise pradomovina! Hocemo li i njima dati hrvatsko drzavljanstvo?

VL
MA
marko53
17:39 30.08.2010.

Zašto hercegovci, a Srbi ne.Pa jesu li hercegovci pobili 20 tisuća Hrvata,Jesu li hercegovci 4 godine držali 1/3 okupirane Hrvatske.Jesu li hercegovci 41.kao i 91. digli ustanak protiv hrvatske države.Jesu li hercegovci rušili Vukovar,Dubrovnik,Zadar,Brod itd.Jesu li hercegovci napravili masakr u Voćinu,Škabrnji, Ovčari.Onaj koji to zaboravi može očekivati istu sudbinu za 40-50 godina.Nikad Srbin neće prestati prisvajati Hrvatsku.

VL
UN
unknown99
17:46 30.08.2010.

Hercegovci imaju BiH Mene to uopce ne zanima, kao sto rekoh, niti sam da se srbima daje a bome niti bosancima.Vec su se oni ovdje i previse naselili. Ovo je Hrvatska, a ne Bosna...

VL
US
U srcu
17:51 30.08.2010.

zanimljivo je to kako se pokušavaju hrvati podijelit. odjednom su se sjetili sinovi lažnih antifašista da hercegovci nisu hrvati. pa izmišljju ovo ono;: nesmeta im činjenica i što su hercegovci u 95% slučajeva jako dobri ljudi njima hercegovina simbolizira pljčku,, krađu nemoral a oni i njihova okolina su gori i od onih 5 % jako loših zaboravljaju kad se pogleda zadnjih 300 godina da je u avnojskoj hrvatskoj velika većina stanovništva upravo doseljena iz sadašnje bih dakle pravom hrvatu je isti njegov brat bio iz zemuna gospića ili posušja a srbočetniku ( a primjer je ivo andrić) samo hrvat je pupovac

VL
US
U srcu
17:52 30.08.2010.

zašto komentari neprolaze

VL
MA
marko53
18:08 30.08.2010.

Znam da te ne zanima.Nisi bio u podrumu dok su Srbi granatirali.Nisu tvoji s najlonskom vrećicom bježali.Ti su mi najdraži koji kažu boli me k.

VL
PO
porezni.obveznik
17:54 30.08.2010.

to ti je judeomasonska zavjera. a mozda samo ne vidis dobro?

VL
OB
-obrisani-
18:06 30.08.2010.

Braavo \" U srcu\". Za Domovinskog rata je nacionalni korpus bio potpuno homegen. S takvim jedinstvom u Hrvata bilo je teško suočiti se i kmerima ai servima. Šutili su i jedni i drugi i bili manji od makova zrna. Ali su brzo izmilili ispod kamena sa svojim \"zavadi pa vladaj\". Hercegovci mafija, zagorci pijanci, Ličani glupi, Dalmatinci lijeni i td. Samo srbi ispravni. Gle čuda. I uvijek mi je nevjerojatno da ima mamlaza koji puše takvu spiku i lože se na Bosance ili Hercegovce, kao da su nam oni krivi a ne nesposobna vlast.

VL
UN
unknown99
18:25 30.08.2010.

Odkud tebi takve gluposti marko53 Ja sam itekako bio pod podrumima dok su srbi granatirali, i bjezao od snajpera. Nemoj se samo ti meni iz Svicarske praviti veci hrvat.. ili ti veci papa od pape. I uostalom, ja samo govorim o pravnom okviru, kojeg ti opcito ne zelis shvatiti. Ja se stovise cak i i slazem s tvojom konstatacijom (da ne duljim napisano) da Hercegovina ima povijesan znacaj za Hrvatsku, i to je lijepo.Ne moramo se zato sramiti, niti mrziti druge, ja ih niti ne mrzim.Ni Hercegovce, ni Bosance, niti druge narodnosti dok mi sam covjek nesto nije ucinio nazao. No ovdje se predugo manipuliralo raznim u najmanju ruku veoma upitnim da ne kazem kriminalnim djeljenjima raznih drzavljanstva.Ljudi imaju po xy drzavljanstva sto je zakonom sve zbrda zdola.Jednom se to pravnom treba reci kraj.I ja nemam nista protiv da ta drzavljanstva ukinu.Danas kakav god povijesni znacaj Hercegovina imala za Hrvatsku ona je u sastavu BiH.Dakle, druge zemlje. Kao sto vrijedi i za xy drugih, tako ne moze vrijediti nesto posebno za hercegovce. Ako koji hercegovac zeli doci u Hrvatsku ja nemam nista protiv.Ima niz zakona koje to propisuje i daju, no to ne (sto se opet vracam iznad) ne znaci da im se svima trebaju djeliti drzavljanstva kao dosada, babi stricu i pitaj boga kako.. Uredno se vodi boravak (radni, supruzni ili vec koji) i osoba nek normalno zivi, sve oke sto se mene tice.I samo o tome ja marko govorim. Valjda si sada napokon shvatio bit, da ne govorim o mrznji spram bosancima vec o necem sto je valjda svugdje normalnom i pravno ponavljam pravno regulirano(ili u Svicarskoj nije). Reci onda koliko je u Svicarskoj potrebno da dobis drzavljanstvo? 12 godina, ponavljam 12 godina moras imati prijavljen boravak (ili cca upola za djecu i skolarce), i pritom ti jos susjed glasa (a ne po babi, korupciji, i tko zna cemu) dali uopce zeli da ti to drzavljanstvo dobis. Pa eto uredno stranac moze doci, zaposliti se, imati prijavljen boravak i zivjeti. I o tom ja pricam, stoga ne mjesaj price podruma i ne znam kojih gluposti!

VL
US
U srcu
19:03 30.08.2010.

hrvatska; mislim na državu trebala bi imat odgovornost prema hrvatima u bosni i hercegovini, ali ona odgovornost nema ni prema hrvatima u RH. bez obzira oni koji su 90-tih bili jako tihi dizali su graju 2-tisućitih ubjedili su nas kakoo ujkan kaže da su hercegovci mafijaši, zagorci pijanci, dalmatinci lijenčine itd. međutim imam osjećaj da se hrvatska budi, kao i 90 -tih sve kreće sa nogometnih tribina. na žalost ljevičara navijači(oni koji idu na utakmice) su u 98% slučajeva desničari. napokon se zg veselio uspjehu st, a st uspjehu zg. a kako je ta mladost jedino što može nešto donijet ja sam optimista

VL
CR
crofly
19:30 30.08.2010.

@marko53, dosta ti toga pises, ali bez imalo mozga! Nekad je bilo nekad, ali Bosna sada nije drzava Hrvatska i mi to na zalost ne mozemo promjeniti! A kad smo kod mene, skole i uspjeha imam sigurno vise od tebe, a i SAMO JEDNU PUTOVNICU I TO HRVATSKU! Ja nemam pravo glasa u Njemacoj, a ni u Bosni i ne volim kada mi svatko mete dvor ispred kuce! Poznajem nekoliko ljudi u Hrvatskoj kod kojih su masovno prijavljeni ljudi iz Bosne i svi mahom koriste socijalne pomoci, porodiljno primanje itd. a ne zive u HR vec u Bosni! Mi makar trosimo svoj kapital u Hrvatskoj, gradimo kuce, ulazemo u poslove i sl. Ja sam inace iz Vrlike, mjesto blizu Kijeva, valjda si cuo za to, a svi muskarci iz obitelji su bili na prvoj crti bojisnice! Srbi su nam sve unistili, a kucu je moj otac sam obnovio! Ja nemam nista protiv toga, da branitelji iz Bosne imaju pocasno drzavljanstvo, primanja itd. iz Hrvatske, ali sam protiv toga da netko ima pet drzavljanstava i da mase s putovnicom kako mu pase! Npr. napravi nekakav nered u HR i pokupi se ode za Bosnu i nitko mu nista ne moze! Drzavne granice su se kroz povijest mijenjale a s njima i zakoni. Ne mozemo stoljecima zivjeti u proslost ili da je bilo mozda granicu HR malo pomaknuti?!

VL
US
U srcu
19:36 30.08.2010.

crofly a kako moja rodbina koja živi u bih od hrvatske nekoristi ništa, niti penzije niti ali ništa. a dali su vojnika ne za obranu hrvata u bih već su se masovno prijavljivali u hrvatskoj 91 u policiju i rakitjee (da se izračuna što je tko dao rh bi bila u velikom zaostatku) e sad kad sam predhodnu rečenicu napisao onda sam je stavio u zagradu ona ne važi, ljubav i pripadnost se ne kupuju

VL
UN
unknown99
19:47 30.08.2010.

30.08.2010. u 19:36h U srcu je napisao/la: Slazem se, bilo je i takvih plemenitih ljudi (bez obzira na nacionalnost) koji su iz iskrenih motiva bez razmisljanja stali u obranu. No nazalost, ima i onih drugh, i previse, i upravo zbogg toga i zastite onih pravih drzava mora regulirati zakone i stati u obranu onih pravih.(a danas je sve suprotno).A ne da ti, recimo poput tvojih nemaju nista, a sva razna (ne zelim biti prost) gamad koja se naselila iz razne da ne kazem vukojebine preko raznih mita, baba, striceva i korupcije danas nezasluzeno uziva sve ono sto su drugi mukom izborili...

VL
US
U srcu
19:50 30.08.2010.

evo da je istina što ja pričam poslušajte ovo svaki gdje žive hrvati ima ljudi ali i ne ljudi http://www.poskok.info/index.php?option=com_content&view=article&id=23415:propovijed-koja-je-izazvala-brojene-reakcije-i-odobravanja-vjernika&catid=69:posusje&Itemid=52#comments

VL
US
U srcu
19:52 30.08.2010.

unknown99 ali svaki taj ima ime i prezime hercegovina mu nije ni ime ni prezime potenciranje dijeljenja hrvata je nešto što žalosti svakoga evo slušam ovu propovijed, i kaže ovaj franjevac jako dobro

VL
US
U srcu
19:54 30.08.2010.

unknown trebaš prvo upoznat ljude, sudit po javnom mijenju je jako opasno ja sam imo predrasude prema zagorcima, a danas o zagorcima mislim kao o svima svako od nas je neko i nešto , dobro ili loše nebitno

VL
Avatar Časna seka
Časna seka
20:26 30.08.2010.

Bolje otvorite dodatni WC... Ili da svatko može ići u WC u srpski konzulat.

VL
US
U srcu
20:11 30.08.2010.

unknow slažem se sjete se njih kad hdz-u trebaju glasovi, a i novce koje pošaljukao pomoć siguran sam da završi u nečijem džepu pa ću opet reć umjesto da hrvatska bude hrvatima majka ona nam je svima maćeha a majkaka je samo i isključivo lopovima, griješim ipak ima i oni koji a svojim školovanjem i radom žib+ve čak i u ovoj maćehi

VL
UN
unknown99
20:02 30.08.2010.

30.08.2010. u 19:52h U srcu je napisao/la: Ne potenciram ja djeljenje. Vec jednostavno moras shvatiti da svaka drzava ima svoje zakone. Ja zivim u Hrvatskoj i odgovoran sam prema zakonima ove zemlje, Pero Perica zivi u BiH i odgovoran jee u skladu s njihovim.Ja ne mogu doci u BiH i raditi sto god zelim, kao sto ne moze ni Pero ovdje.No to sigurno ne znaci da se mi moramo djeliti ili biti u \"suprotnim taborima\" A za dobro prijateljstvo ne moramo otvoriti nase granice svima i svakome, ima xy nacina uz raznu suradnju (bilateralno i koliko ih vec ima) prema kojima mozemo biti sto i jesmo vecinom prijateljske drzave. No ako hoces bas sasvim realno, ova drzava odnosno politicari se njih sjeti samo pred izbore kad treba ubirati glasove...

VL
OB
-obrisani-
20:22 30.08.2010.

Srbi imaju previse zelja, malo mogucnosti, jer isti nisu sazrijeli u Svijetu u kojem zivimo. Traze da se otvore konzulati kako oni zele i zahtijevaju. Sto je sa grobovima Hrvata koji su bili po srpskim logorima u Srijemskoj Mitrovici ii ostalim krajevima srbije, zasto srbi ne otvore sve grobove gdj su Hrvati poubijani i pokopani, zastosrbi ne vrate vlasnistvo INE, Koncara, bivse Jugoplastike i ostalih Hrvatskih kompanija po Srbiji. Sto je sa Hrvatima po srbiji koji nemaju ni moralna ni materijalna gradjanska prava Molim Vas gospodo srbi,prodajite maglu po srbiji, ne Hrvatskoj

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.