Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 20
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Seljačka buna
Povratak na članak

"Pridružujemo se fejsbukovcima, blokirat ćemo cijelu Hrvatsku"

- Ostajemo ovdje do ispunjenja naših zahtjeva - katergoričan je Dragutin Dukić

Komentari 187

DU
Deleted user
15:31 08.03.2011.

08.03.2011. u 15:20h Biker je napisao/la: Seljacine nije mi jasno zbog cega idete na ulice, pa drzava vas nom stop pomaze, odkuda vam takav vozni park ?ko vam to omogucio ? Ni jedan seljak nije drzavi platio kunu poreza , sve strojeve koje su kupovali nikada nisu platili ni lipu poreza i jos su dobivali poticaj...Pa gdje to ima ? za vrijeme tita niste imali nista osim golih guzica ... Kakove bi vi poticaje ? zbog cega ? radite pa zaradite .... A ne od drzave poticaje uzimati pa onda kupovati stanove po moru , a na ulici se plakati kao cigani.... ________________________ potpisujem. plus kaj se ti poticaji iz godine u godinu povećavaju, a evo, ove godine oni zahtjevaju poticaje odmah-bez obzira na dogovor o isplati do kraja lipnja...

VL
AN
Andremar
15:34 08.03.2011.

A šta tebi biker nije jasno, bitno je da se daje onim krvopijama u državnoj upravi. A cijela država mora radit za njih. Ma gdje u svijetu postoji da državne službe dobivaju božičnice i darove za djecu, a istovremeno privatni sektor grca u dugovima i otpušta radnike , a oni koji rade ne primaju plaču.A seljak mora prodat svoje žito po 80 lipa da bi kasnije todoriči prodavali ga po dvije kune.

VL
CM
crna mamba
15:34 08.03.2011.

Koga ti predstavljaš rugobo jedna, seljak si a ni kokoši kući nemaš,ti si seljačina a ne seljak!

VL
ZE
ZELENIKE
15:39 08.03.2011.

Nemojte tako imao je prošle godine 3 krave ako ih nije prodao.

VL
DU
Deleted user
15:41 08.03.2011.

08.03.2011. u 15:34h Andremar je napisao/la: Ma gdje u svijetu postoji da državne službe dobivaju božičnice i darove za djecu, a istovremeno privatni sektor grca u dugovima i otpušta radnike , a oni koji rade ne primaju plaču.A seljak mora prodat svoje žito po 80 lipa da bi kasnije todoriči prodavali ga po dvije kune. ________________________ ..mislim da brkaš državnu upravu s državnim poduzećima. Razlika je drastična (u primanjima).

VL
DU
Deleted user
15:43 08.03.2011.

wotan , ponavljam pitanje; tko će radnicima isplatiti kakav poticaj??!! oni su manje vrijedni od seljaka?

VL
BI
Biker
15:43 08.03.2011.

08.03.2011. u 15:34h Andremar je napisao/la: A šta tebi biker nije jasno, bitno je da se daje onim krvopijama u državnoj upravi. A cijela država mora radit za njih. Ma gdje u svijetu postoji da državne službe dobivaju božičnice i darove za djecu, a istovremeno privatni sektor grca u dugovima i otpušta radnike , a oni koji rade ne primaju plaču.A seljak mora prodat svoje žito po 80 lipa da bi kasnije todoriči prodavali ga po dvije kune. ------------------------------------------------- Zivim u stranom svijetu vec godinama i vidim kako posluje se tamo , a znam i kod nas jer sam skoro svaki mjesec doma i slusam price : - jedan prijavio 10 0000 trsa pa uzima poticaj po trsu , samo obradjuje 5 000 trsa ono kaj popije , novac koji dobije skoluje kcer u zagrebu... -drugi posadi kupine i dobio poticaj po sadnici , odma si kupio auto a kupine kako su rodile i tako ostale na polju.. - treci ima kravi ,prodaje mlijeko uzima dobar potica , odmah si kupio terenca i veli ove godine kad dobim poticaj budem si kupil stan u gradu .... Halo , takovih je jako puno, ovo je samo u mom malom mjestu .....

VL
DA
darko9
15:45 08.03.2011.

WOTAN ovaj put nisi u pravu sve je istina šta je biker napisao seljaci su gori od brodogradilišta rupa bez dna

VL
OB
-obrisani-
15:46 08.03.2011.

\"08.03.2011. u 15:43h 5533 je napisao/la:\" izmanipulairan si i ne zasluzuješ bolje nego da robuješ.. svijest i vid se ne kupuju

VL
DU
Deleted user
15:47 08.03.2011.

08.03.2011. u 15:44h wotan je napisao/la: kradezejski boljševički KRADEZE je sve uništio pa tako i seljak,radnike,rasprodao drzavu..pa sad lagano gibaju na BORA BORA ______________________- hdz ih je i naviko na te poticaje, a sad su gospoda navikla odmah traktore nana ceste, i zahtjevati odmah-poticaje. Jesu li se dogovorili da se poticaji isplaćuju do kraja lipnja? jesu. Koji je sad mjesec? ožujak. ali ne, gospoda žele-odmah! poticaje koji su za 100 milja veći od lani. ma daj....

VL
OB
-obrisani-
15:47 08.03.2011.

Poticaje ukinuti uvesti burzu poljoprivrrednih proizvoda zabranit uvoz

VL
OB
-obrisani-
15:48 08.03.2011.

\"hdz ih je i naviko na te poticaje, a sad su gospoda navikla odmah traktore na ceste, i zahtjevati odmah-poticaje. Jesu li se dogovorili da se poticaji isplaćuju do kraja lipnja? jesu. Koji je sad mjesec? ožujak. ali ne, gospoda žele-odmah! poticaje koji su za 100 milja veći od lani. ma daj.... \" _____________- LAŽ dužni su im već 2 godine seljaci kreditiraju državu već 2 godine svojim radom i proizvodnjom

VL
DU
Deleted user
15:48 08.03.2011.

08.03.2011. u 15:46h wotan je napisao/la: \"08.03.2011. u 15:43h 5533 je napisao/la:\" izmanipulairan si i ne zasluzuješ bolje nego da robuješ.. svijest i vid se ne kupuju ____________________ izmanipuliran(a) od koga? jer smatram da bi se seljaci trebali solidarizirati sti s radnicima koji su ostali bez posla!

VL
BI
Biker
15:48 08.03.2011.

+ - 08.03.2011. u 15:46h wotan je napisao/la: \"08.03.2011. u 15:43h 5533 je napisao/la:\" izmanipulairan si i ne zasluzuješ bolje nego da robuješ.. svijest i vid se ne kupuju --------------------------------------------- I te kako se kupuju , to se vidi bas bas u nasoj zemlji ... Za sve postoji ljijek , jedino za budalu nema ljeka...

VL
DA
darko9
15:48 08.03.2011.

oni imaju zahtjeve da ti pamet stane a tko če meni vratiti novce koje sam platio za dozvolu ako nemaju dozvole za građevine sve srušiti

VL
VI
vidicmar
15:51 08.03.2011.

netko treba objasniti tim ljudima što je poanta poticaja i da nisu državni službenici da im se isplaćuje plaća iz proračuna

VL
DA
darko9
15:51 08.03.2011.

WOTAN glup si ko tele a šta budu hrvat jeli ako se zabrani uvoz zemju ..ove seljačine ne proizvedu dosta ni za sebe a ne da bi još i nas hranili

VL
DA
darko9
15:53 08.03.2011.

ako nemogu plačati kredite sve jim uzeti i dati onima koji žele raditi

VL
AN
Andremar
15:54 08.03.2011.

To si potpuno u pravu i pod hitno se treba riješit. Ali sve ostalo je na strani seljaka, ja živim tu na selu 5 km od ferovca. Nebavim se poljoprivredom ali znam probleme koje imaju

VL
OB
-obrisani-
16:23 08.03.2011.

Ovi momci, na prvi pogled, izgledaju opako! Ipak, valja se prisjetiti da su ih vladajući već nekoliko puta preveslali i izvozali i uglavnom tek djelomično ispunili njihove zahtjeve. Seljaci, međutim, samo to i očekuju - svoje poticaje, ili već nekii drugi oblik novčane injekcije. Kada to dobiju njihov će protest biti završen! Seljaci samo traže zadovoljenje svojih financijskih potreba ( što im je Vlada, ruku na srce, obećala, a sad nije u stanju ispuniti). Ipak, valja uočiti da seljaci ne traže ostavku Vlade! Drugim riječima, oni nisu pravi saveznik facebookovaca! Nema tu kemije - ne lajkaju se oni baš tako kako se to na prvi pogled čini. A takva \"veza\" ne ide u prilog niti jednim od njih. To može pogodovati tek Vladi koja će to iskoristiti i ove dvije skupine razbiti udovaljavajući zahtjevima samo jedne od njih - vjerojatno seljaka. Uostalom, uvijek je lakše podijeliti novac ( pa makar i posuđen!) nego odstupiti s vlasti.

VL
« 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.