Premijerka se hvali cestom, a jedan kilometar stoji 15,3 mil. eura!
Dionica autoceste Split – Ploče nije samo skupa nego i nelegalno ugovorena, a Zagreb-Sisak bit će skuplja i od Dalmatine
Komentari 202
opa bato... ?
Najveće pljačke u ovoj državi su išle preko državnih banaka i preko cestogradnje. Opljačkano je oko 50 milijardi eura! To svi znaju osim Mladena Bajića,ali i njemu će ubrzo doći kraj!
A pa neće Kalmetini raditi za badava!
Sad usporedite tričavih 16 milijuna kuna afere s kruljcem i 16 milijuna EUR afere s kalmetom i HAC. Tko je blesav ovdje? Svi mi, očito.
I vi novinari samo rovarite po narudjbi ,jer usporedjivati gradnju kilometra autoceste za vladavine Racana i danas je nelogicno jer cijene materijala i satnice radnika otisle su gore pa nije ozbiljno usporedjivati ih na ovaj nacin.I ja sam za to da se stane na kraj kradji drzavnog novca ali molim vas ne na ovaj nacin .Vas rukopis je i za manje upucene toliko proziran da mozemo doci do zakljucka tko je teksta narucitelj.Moja je zelja samo jedno da istinski vecernjak postane neovisan jer do sada nije .Potrudite se da budete nepristrani i vijerujte mi da ce vasa dnevna prodaja biti visestruko veca .Bog.
Ma imam neki blagi osjećaj da bi i Kalemeta uskoro mogao doći na red u remetinec! za jednog ministra koji \"ništa ne zna\" vrti previše novaca!
Joj, senzacionalistički naslov, u tekstu nigdje spomena o autocesti ZG-SI i uspoređuje ravne dionice s onima gdje su tuneli i vijadukti... Dajte malo istražite zašto, gdje je tu neko pravo istraživačko novinarstvo. Ovo je čisti politički članak za puntanje naroda i dizanje tenzija. Molim bar malo profesionalnosti. Dajte malo istražite zašto se mijenjala trasa, zašto je nešto koštalo više, strukture ponuda, koje firme su sudjelovale, da li je netko nudio jeftinije, da li je napravljeno sve iz natječaja ili nije, itd... Na međunarodnom natječaju, sigurno je izabran najjeftiniji izvođač, stranci su davali puno veće ponude, no dajte vidite da li je sve što je stavljeno na tenderu stvarno i napravljeno. Stavili su hrpu lampica, razne regulacije, tenzometre, kamere, meteorološke stanice, uređenje okoliša itd... Nije čudo da je preskupo.
Nije to nista. Treba usporediti ovu cijenu po kilometru sa onom iz 1915, pa da se jos vise ispljuje vlada. Komunisticka posla.
Zašto novinari malo ne kopaju po autocesti Zagreb-Krapina. Ta je najveća prevara, a radili su je Austrijanci. No budući da su i novine strane...
15,3 mil. eura! km?? Vjerovatno je tu uračunat asfalt od zlata.
PELJESAC most sto prije 100% bolje za cijelu HR
Budući da se autocesta Zagerb-Sisak spominje samo u naslovu, a ne i u tekstu, možda je zgodno i napomenuti zašto će ta cesta biti toliko skupa (ako stvarno bude). Naime u Velikoj Gorici bio jedan gradonačelink koji je okupio ljude i nije dao da prodaju zemljište. Tražili su za kvadrat zemljišta koliko stoji kvadrat građevinskog u zagrebu, a ne hektar poljoprivrednog u Turopolju. Naravno radi se o Piculi i SDP-u koji je opet radio ono što mu stranka najbolje zna - destrukciju. Namam ništa protiv da ljudi traže koliko žele, imam protiv da im te sulude novce država isplačuje, jer to ide iz poreza koji plaćam. Trebalo je cestu napraviti dalje od Velike Gorice, bilo bi puno jeftinije. Slična situacija je kod Dubrovnika, bit će izuzetno skupo, jer su tamo cijene zemlje sulude. No dobro, i taj suludi novac bolje je uložen nego ovo što birokracija pojede svaki mjesec za svoj nerad...
Jadranka Kosor je davno započela predizbornu kampanju,još malo pa će štiklom udarat Sanadaera u guzicu,koju je do neki dan lizala. Što se tiće autocesta,to je opće poznato da su se nakrali para,izmišljali nepostojeće radove i ostale gluposti. Cjena radova mogla je skočiti za 10-15% ali za 400% nikako. Vi koji branite ovu vladu,očito nemate dovoljno kapaciteta da vidite brutalu krađu zbog koje nam raste vanjski dug,zbog koje imamo najveće poreze i ostale stvari. Za vas mogu samo reći da ste blago pojednostavljeni! Stoga vas razumijem,niste vi krivi što se majka priroda sa vama malo našalila.
Pa meni bi poslodavac isti dan dao otkaz da prekoračim troškove za 10%,jer to nisu male cifre,a ni oni ne rade ceste prvi put da ne znaju koliko što košta.
a dobro, ispadne da je metar 1600 eura. a milimetar samo tričavih 1.6 eura. :-)
konoplja, vanjski dug trenutno prvenstveno raste da bi se isplatile plaće državnoj službi, penzije penzionerima i da bi se podmirila socijala. Krađa je problem, ali daleko, daleko manji nego što se pokušava prikazati. Ovdje u članku čak nije toliko sporna cijena, već postupak odabira izvođača. Pitanje je da li se smjelo nakon promjene trase dati posao postojećoj tvrtci ili se trebao ponovo raspisati natječaj. Pitanje je da li bi stvar bila jeftinija ako bi se izabrao netko drugi, jer bi taj trebao dopeljati sve strojeve i ljude na teren. Ovakve iznomke vole svi izvođaći, jer investitor nema izbora i ti dodatni radovi se uvijek naplaćuju masno. Po meni je ovdje osnovno pitanje zašto je promijenjena trasa, koji političar je na to utjecao, čije je bilo zemljište koje se moralo prodati i tko je pokupio lovu. Izvođenje radova samo je završni čin, u cijeloj priči najmanje bitan.
a jok, profulao sam 10 puta. kilometar je oko 16 000 eura... milimetar je i dalje tričavih... ali 16 eura... :-) pa dobro, ne kažem da je jeftino, ali ljudi to je AUTOPUT :-)))))
. Ma tu negdje izmedju Rive i Marijana bi trebalo i Jaci napraviti spomenik !
. .nakon izbora se selis......stranac..tako i tako....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
doksa - a tek kad bi se burduš prikopčao, ode mašina u mp3, he he he he he ......