AdEx istraživanje pruža kontinuirani pregled tržišta kroz godine prema formatima, platformama i kategorijama oglašivača, s ciljem veće transparentnosti i točnosti. Podaci su prikupljeni u suradnji s agencijama Momentum i Ipsos, a od 2023. uključuju i UNIP te HUP-Udrugu novinskih izdavača, što AdEx čini najrelevantnijim domaćim izvorom za praćenje digitalnog oglašavanja. Svi rezultati dostupni su na sljedećem linku – HUDI AdEx 2024.
Projekt istraživanja digitalnog AdEx-a vodi radna skupina sastavljena od stručnjaka digitalnog oglašavanja različitih izdavača pod vodstvom predsjednice Anamarie Todorić, Styria Media Grupa. Članovi tima za AdEx su Petar Pavić, S.T.A.R Digital grupa, Igor Cenić, Hanza Media, Marin Katušić, Index Promocija, Vedran Vereš, Telegram Media Grupa, Srđan Veldić, RTL Hrvatska, Ana Klasić, NovaTV, Toni Janjiš, Tportal, Matej Sever, Ipsos te Dražen Tomić, Optimus Prime Informatika.