DIGITALNO OGLAŠAVANJE

Predstavljen HUDI AdEx

AdEx
22.05.2025.
u 15:33

Projekt istraživanja digitalnog AdEx-a vodi radna skupina sastavljena od stručnjaka digitalnog oglašavanja različitih izdavača pod vodstvom predsjednice Anamarie Todorić.

AdEx istraživanje pruža kontinuirani pregled tržišta kroz godine prema formatima, platformama i kategorijama oglašivača, s ciljem veće transparentnosti i točnosti. Podaci su prikupljeni u suradnji s agencijama Momentum i Ipsos, a od 2023. uključuju i UNIP te HUP-Udrugu novinskih izdavača, što AdEx čini najrelevantnijim domaćim izvorom za praćenje digitalnog oglašavanja. Svi rezultati dostupni su na sljedećem linku – HUDI AdEx 2024.

Projekt istraživanja digitalnog AdEx-a vodi radna skupina sastavljena od stručnjaka digitalnog oglašavanja različitih izdavača pod vodstvom predsjednice Anamarie Todorić, Styria Media Grupa. Članovi tima za AdEx su Petar Pavić, S.T.A.R Digital grupa, Igor Cenić, Hanza Media, Marin Katušić, Index Promocija, Vedran Vereš, Telegram Media Grupa, Srđan Veldić, RTL Hrvatska, Ana Klasić, NovaTV, Toni Janjiš, Tportal, Matej Sever, Ipsos te Dražen Tomić, Optimus Prime Informatika.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije