Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 34
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
odgovara i primalja
Povratak na članak

"Porođaj doma je nadriliječništvo, a odgovaraju i majka i primalja"

Pravobraniteljica: Neke žene žele rađati u kući, ali tu djecu treba zaštititi zakonom

Komentari 63

DE
deus ex machina
13:02 10.08.2011.

A ovakva baljezganja su \"nadripolitikantstvo\" !!!

VL
DO
doktorica
08:08 10.08.2011.

neznam gdje se on rodio,sigurno ne u Petrovoj......

VL
TI
tintilinic100
08:37 10.08.2011.

Ovaj puta ministar ima pravo. Nitko nema pravo stavljati život djeteta u ničije ruke. Zna se tko je osposobljen za siguran porod. Ako se nešto zakomplicira blizu su i operaciona sala i sve ostalo. Majka i dijete imat će najbolju njegu. Ovakve zahtjeve očekivao bih 30tih godina prošlog stoljeća.. a ne sada. Sram može biti žene koje rađaju kod kuće. Na jednu stranu se se prave da štite životinje.. itd.. a sa druge strane ne štite svoje dijete... koje je najveća vrijednost. (((

VL
UK
Ugo Kajvez
08:53 10.08.2011.

Milinović skroz pukao, ....... zabrani arbotuse onda ............

VL
DU
Deleted user
08:56 10.08.2011.

10.08.2011. u 08:37h tintilinic100 je napisao/la: Ovaj puta ministar ima pravo. Nitko nema pravo stavljati život djeteta u ničije ruke. Zna se tko je osposobljen za siguran porod. Ako se nešto zakomplicira blizu su i operaciona sala i sve ostalo. Majka i dijete imat će najbolju njegu. Ovakve zahtjeve očekivao bih 30tih godina prošlog stoljeća.. a ne sada. Sram može biti žene koje rađaju kod kuće. Na jednu stranu se se prave da štite životinje.. itd.. a sa druge strane ne štite svoje dijete... koje je najveća vrijednost. ((( _________________________________ potpis. da rodim doma, i da se nedajbog, zakomplicira nešto, nikad si ne bih oprostila što sam djetetu uskratila pomoć stručnjaka uz svu potrebnu med. tehniku, koju ipak nemamo-doma.

VL
DU
Deleted user
09:01 10.08.2011.

nesposoban ministar koji predlaže zakone nesposoban sabor koji ih odobrava jadna država u kojoj se ovo gore navedeno događa opet nadrapaju sitni

VL
JO
jojo
09:02 10.08.2011.

Radi ovakvih kao sto je Milinovic i co. covijek ne moze vjerovati u postenje politicara. Ali radi ovakvih kao sto su \"tintilinic\" covijek jednostavno ne moze vjerovati u postojanje inteligencije kod naseg naroda..

VL
TI
tintilinic100
09:05 10.08.2011.

5553 Ne znam zašto mi neki guraju u usta ono što nisam rekao, ali tebi ću se zahvaliti. Vjerojatno zato što si žena i zato što pravilno razmišljaš. Kakva bi osoba bila kada svome budučem djetetu nebi željela najbolje, kaoo što kažeš, ako podje nešto po zlu, pa moraš biti u bolnici.. nego gdje?? Vidim da ima malo normalnih ljudi na ovome svijetu.. svje to poludjelo.. ali eto.. pronadje se netko :))) uživaj :))

VL
SR
SretnaObitelj
09:06 10.08.2011.

Zalosno je to sto zene danas idu radati s potpuno pogresnim informacijama koje nazalost dobiju od doktora koji NEMAJU interes za zenino dobro ili nazalost nisu dobro educirani. Ako hocete komentirati na ovo prvo se educirajte i procitajte knjigu Inaa May Gaskin \"Birth Matters\" koja govori o povijesti poroda i kako smo dosli gdje jesmo u porodiljstvu. Bit ce vam sve puno jasnije. To sto hrvatski ministar zdravstva zove porod kod kuce nadriljecnistvo puno govori za stanje i napredak hrvatskog zdravstva. Sramota!

VL
MI
mightymraz
09:09 10.08.2011.

Žena bi sama trebala birat gdje ce roditi. A ne doktor. Doktor moze dati savjet, ako se radi o problematicnoj trudnoci itd.... Ali na zeni je da odluci gdje ce roditi...

VL
DU
Deleted user
09:14 10.08.2011.

tintilinic100, Moram priznati da se čudim većini komentara ovdje..obično ljudi jure s ženom u rodilište, u panici da neće stići na vrijeme, ako nedajbog, stane auto na pola puta, u stanju su zaustaviti bilo koga na cesti i moliti daa hitno ženu u rodilište odvezu, i to je normalno, taj strah, briga..želja da žena rodi dijete na sigurnom, gdje je med.struka na raspolaganju. Ljudi moraju sebe na prvo mjesto staviti. točno. sebe, i svoje potrebe. Sve dok ne stvore nov život u sebi. Samim tim, svak normalan, ma koliko se volio, stavit će se na drugo mjesto, a bebu koju nosi, na-prvo, prioritetno, najvažnije.

VL
DO
doktorica
09:14 10.08.2011.

Sigurno da je bolje roditi u kontroliranim uvjetima tj.u zdr. ustanovama,ali onaj tko ima mogućnosti ide rađati u privatnu kliniku gdje je pristup rodilji ipak bolji pa je i manje straha i nervoze.naša su rodilišta pretrpana,sredstava je malo,štedi se i na osnovnim stvarima(HZZO) a to kod rodilje izaziva uznemirenost pogotovo ako nema dovoljno osoblja koje se treba skrbiti da sve proteče mirno.

VL
DU
Deleted user
09:16 10.08.2011.

Dragi moj prepametni Milinovic, ako je tocno sto ti kazes (da je porod kod kuce nadrilijecnistvo) onda se u cijeloj civiliziranoj Europi provodi to \"nadrilijecnistvo\"! Da je glupost bolest, umirao bi ti lijepi moj pametnjakovicu u mukama!!!!!

VL
DA
Damac2
09:19 10.08.2011.

E moj Milinovicu izgleda da si ti nadriljecnik. Bilo bi pametnije da proucis tematiku a ne kao tvoja pametna sefica valjas bukove klade. Pitaj Skandinavce kako se to radi i gdje je stopa smrtnosti pri porodaju najniza na svijetu a sto se poroda kod kuce tice, tamo se cak i preporucuje i to zbog smanjivanja stresne situacije za zene jer kucna atmosfrera je ipak najbolja - dokazano.

VL
CO
covjek
09:25 10.08.2011.

Baš su pametni neki ovdje. A što se dešava kada se porod zakomplicira, a nema operacijske sale? Tko će onda biti kriv, hitna što nije stigla na vrijeme?

VL
BO
boris39
09:39 10.08.2011.

Neki ljudi su čudni do bola, brane ove porode doma bez obzira na sve. Moja žena je pri drugom porodu završila na operacijskom stolu, ne želim ni misliti što bi bilo da smo bili negdje van bolnice. Možda bi stigkla hitna i možda bi sve bilo OK, ali da smo se odlučili na to da žena rodi doma svakako bi u tom slučaju povećali rizik i to nepotrebno. Jedna druga članica moje familije bi gotovo sigurno umrla da je rađala van bolnice. Slažem se da treba poboljšati uvjete i opremu u rodilištima, da treba omogućiti porode u nekim prirodnijim pozama od uobičajene, slažem se.... Nikako se ne slažem da se rađa doma jer je ugodnije u dnevnom boravku.

VL
OB
-obrisani-
09:41 10.08.2011.

\"Porod doma uz Boga i domoljublje je nadriliječništvo, a odgovaraju i majka i primalja ako za vrijeme poroda nema Thompsonove muzike\"

VL
KA
kanjon
09:45 10.08.2011.

A što je sa pravima i životima djece koja se ubijaju nevina u tim istim bolnicama?

VL
BO
boris39
09:53 10.08.2011.

10.08.2011. u 09:45h kanjon je napisao/la: A što je sa pravima i životima djece koja se ubijaju nevina u tim istim bolnicama? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ To je druga rasprava i druga tema. Mogu se ja sada zapitati što je s pravima djecee u Africi, ali to ne spada u raspravu o porodu kod kuće.

VL
UK
Ugo Kajvez
08:51 10.08.2011.

10.08.2011. u 08:37h tintilinic100 . Veliš, a kad \"majka-žena\" se odluči na abortus to je onda u redu jer žena sama odliči \"o svom tijelu\" i o životu nerođenog dijeteta? .........

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.