Promjena nakon 15-ak godina: Policajci više neće voziti Škode, nego Ford i Citroën
Na javni natječaj za dvije kategorije vozila – kompakte i kompaktne karavane – javilo se sedam leasing tvrtki.
Komentari 59
Citroen je naročito poznat kao robusno i izdržljivo vozilo. Raspast će se poslije dvije godine.
Može Citroen, bar ih neće biti toliko po cestama kad se počnu kvariti.
Škoda je predobra za vozikanje policajaca koji vrebaju u zasjedi ljude koji dobro voze ali zato pušta kamione i autobuse ili vozila dostave koji voze prebrzo i ne kontroliraju njihove taho uređaje te ne love takozvane divljake potencijalne ubojice koji su skloni natjecanju. Policiji većinom trebaju mali gradski automobili koji malo troše ali i vozila za intervencije koja moraju biti brza i pouzdana te u tom slučaju određene veličine što pak ne znači kako moraju biti određenog proizvođača. Nekako imam dojam kako postoji nekakav prešutni dogovor s velikim tvrtkama koje su oslobođene kontrole prometa i vozača ?! Policijske prometne patrole su odveć ne kontinuirane tako da se dobiva dojam kako su to ustvari racije . Vozila policije prečesto su viđena umjesto da su neprimjetna ,a njihova aktivnost i pojava treba predstavljati pouzdanje i podršku građanima umjesto straha koji sada ostavljaju na građane.
pripremite sajle da možemo šlepat našu policiju
Pa zar nije najbolje BMW ili Mercedes.
Kao kompenzaciju za Agrokor ja predlazem UAZ, VAZ i Kamaz vozila.
c-elysee nije kompakt posto je to limuzina na bazi c3 modela koji nije kompakt nego mali gradski auto.
napikon nisu te škode koje su bile namještene .
Ono sto je najeftinije nije uvjek bolje....
Šteta jer Škoda je odlična marka kao što je Octavia odličan model. Citroenovi kao općenito francuski auti imaju problema s elektronikom.
Posao za karavane je 6,2 mil eura, a ne kuna...
bar da netko vozi nove aute jer sa ovim trosarinama novi auto je san hrvata, bio bi zanimljiv podatak o prosjeku starosti vozila bez novih drzavnih vozila i rent a cara... vec smo na 15g starosti sigurno
Sad će policija sama sebe svakih par dana morati slati na vanredne tehničke preglede
to se zove s konja na magarca, francuski auti su nadaleko poznati po kvaliteti i trajnosti (barem prvih 6 mjeseci)
Veliki iznos, mali postotak. Svi zadovoljni.
Policajci u RH su zaslužili zaprena kola, a ne motorna vozila...ne rade ništa...
Ako HGSS može voziti Daciu, mogu i ovi!!! Još da uhvate hgss-ovu učinkovitostost....gdje bi priči bio kraj.:)))
Šteta jer Škoda je odlična marka i Octavia je super auto i naročito za policijski posao treba dobar auto a ne kanta. Citroenovi imaju probleme s elektronikom kao općenito što imaju francuski auti.
hahaha kakav citroen,jest da je jeftin ko i pegout,kvaliteta im je nula.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da ima pameti u ovoj državi već bi se trebali voziti u Škodama proizvedenim u Hrvatskoj.Nemamo niti jedan pogon za proizvodnju automobila, a svi oko nas imaju.Auto industrija je treći svjetski biznis nakon kemijske industrije,i turizma i da Hrvatska ima 0,001 % svjetske auto industrije , zaposlili bi stotinjak tisuća ljudi.Cijela europa to zna, samo naši veleumovi ne znaju kako zaposliti 250 000 ljudi, koji su im jednom nogom u inozemstvu...