Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
prijelaz bez rampe
Povratak na članak

Teretni vlak udario u automobil, poginule četiri osobe, dvije ozlijeđene

Očevid obavljaju policijski službenici PP Otok, PU vukovarsko-srijemske

Komentari 27

ML
Mlad75
17:22 02.11.2014.

Žalosno je što se gube životi zbog ovakvih okolnosti....svaki pružni prelaz bi trebao imati rampu, baš svaki jer jedan jedini izgubljeni život vrijedi više nego svi novci koji bi se trebali izdvojiti za rampe i svjetlosnu signalizaciju....Dok mi shvatimo da si ljudi najveće blago nepotrebno će se zaustaviti mnoge mladosti čiji će snovi ostati ne dosanjani...

VL
SV
svitilnik
17:34 02.11.2014.

Da, na svakomu prijelazu moraju biti semafor i rampa. Zašto to nije tako i zašto nema novaca za opremanje pružnih prijelaza krivi su oni koji su pokradali hrvatsku državu . Zato svakoga koji uzme i jednu lipu od hrvatske državee koja mu ne pripada, treba vezati u lance na tim prijelazima da reguliraju promet

VL
PE
Pemac49
15:35 02.11.2014.

Nema veze kako je osigurana PRUGA je jos uvjek Pruga i tu je Zakon i da je sa Signalnim Svjetlom poa se desi da nesto sainstalcijhom nije u redu zato se i tad pazi kad se preko Pruge prelazi. Ui. U ovom slucaju Saucesce Porodicama tih nesretnika i tog tvrdoglavog Vozaca koji je misli ko zna sta i nije pazio :Sudbina nista drugo --jer ako ti je saudjeno nemoze te niko spasiti !

VL
Avatar istrazitelj
istrazitelj
22:48 02.11.2014.

Svaki dan (SVAKI) se u Hrvatskoj potrga (ošteti) najmanje dva polubranika. Polubranici nisu rješenje. U 99% nesreća odgovorni su vozači koji krše propise. Znak STOP je nedvosmislen i dovoljan za vozače. Što vrijede polubranici kada ih se zaobilazi i oštećuje. Popravak jednog takvog prijelaza košta željeznicu oko 1.000,00 kuna. Znači, počini se šteta 2.000,00 kuna. Na godišnjoj razini to je 365 X 2.000,00 = 730.000,00 kuna direktne štete željeznici.

VL
DU
Deleted user
19:29 02.11.2014.

Ako je taj prijelaz tako strašan zašto deset godina nije bilo prometnih sa smrtnim ishodom. Kao prvo bilo ih je šestoro u autu koji je registriran za pet osoba. Kao drugo do pruge se nakon uočenih znakova da nailaziš na prugu može doći i lagano u prvoj. I kao treće u ovoj teškoj nesreći mislim da je ljudski faktor pod čime podrazumjevam vozača auta glavni krivac za nesreću. Priča se da protestanti prave uske stepenice i hodnike da bi se ljudi naučili redu i poštivanju drugih.

VL
Avatar ciklama
ciklama
17:19 02.11.2014.

užas. počivali u miru Božjem.

VL
VR
vrt
17:58 02.11.2014.

Pokoj vječni daruj im Gospodine!

VL
IV
Ivanveliki
18:22 02.11.2014.

prestrasna nesreca. kako uopce smije biti nepregladnih prijelaza (ovdje zbog sume)?? Ako se vec dugo zna zato, zasto nije odavno stavljena signalizacija na nepreglednom prijelazu? zato nije bilo novca? pozvati na odgovornost zaduzene za sigurnost pruznih prijelaza odgovorne u HŽ.

VL
MA
Matija Antun Relkovic
18:32 02.11.2014.

Da pogodim, ministru Hajdaš-Dončiću ni na kraj pameti nije dati ostavku nakon što gotovo svakih mjesec dana pogine netko na pružnom prijelazu bez signalizacije. A on bi monetizirao autoceste. Nije u stanju u svom resoru postići da svaki pružni prijelaz bude obilježen i s prikladnom signalizacijom. To se zove odgovornost - nešto što je našim političarima strano, a tako je zato što smo im to dopustili. Kad prvom od njih bude letila glava zbog nečega takvog, onda možda i bude drugačije. Ili kad većina glasača ne bude polu ili neobrazovana, pa shvati što treba zahtijevati i na čemu inzistirati, a ne samo na svojoj kratkotrajnoj koristi. Žalosno.

VL
LK
L@k@konjic@
18:20 02.11.2014.

Mozda je i trebala biti rampa i semafor ali NETKO je novce namjenjene tome stavio sebi u džep!!! Poginulima pocivali u miru Božjem

VL
VI
Vito
13:07 03.11.2014.

Teretni vlak udario u automobil, poginule četiri osobe, dvije ozlijeđene _________-- Odmah treba krivca u zatvor - Krivca? onog koji je vozio vlak i nije brinuo o prometu na cesti __________ Kako se uopće usudio voziti po tračnicama, a da nije prije toga zaustavio vlak, izašao iz lokomotive, pogledao je li cesta prazna pa krenuo tek nakon što svi automobili prođu, tijekom dana i noči, a ne ovako bez zaustavljanja ispred križanja s prometnicom koja ima prednost, samo uletjeti u križanje i naletjeti na vozilo koje jednostavno nije moglo stati, budući je vozilo prema zakonu o sigurnosti prometa i imalo jasno vidljive znakove prednosti osobnih vozila pred vlakom.

VL
KA
kantajz
05:46 03.11.2014.

taj prijelaz je katastrofa,kad dolazite do njega uvijek vam je desna strana u mrtvom kutu tako da ste prisiljeni se popeti na tračnice ako želite išta vidjeti.

VL
IP
Ivan Pavao III
06:14 03.11.2014.

Najprije iskrena sućut obiteljima poginulih. No, za mudrace ovako: Budući što u Kanadi živim, naglasit ću vam stoga da je u njoj mnoštvo pružnih prijelaza bez rampe i svjetlosnih signala, ali je na svakom znak za obavezno stajanje. Prema tomu, vozač je dužan stati, dobro promotriti prugu u obadva pravca, ako baš nije dobro pregledna neka se izvuče metar-dva dok ne postane pregledna pa ako je sve u redu nastavi voziti. To tako ide, ako vozači misle o sebi i suputnicima. A ako ne misle, vidimo što se događa.

VL
DU
Deleted user
21:15 02.11.2014.

6 osoba???

VL
Avatar walterkomunistihrvatske
walterkomunistihrvatske
09:15 03.11.2014.

. ..Biti će Veljikih probljema u Dubrovniku. ..MI6. ..

VL
DU
Deleted user
17:02 02.11.2014.

Kada bi pored križa i znaka bila Rampa i Semafor, što je standard na zapadu, uvjeren sam da bi se smanjio broj nesreća na pružnim prijelazima.

VL
DU
Deleted user
19:02 02.11.2014.

šest ljudi u maloj fabiji? Sin policajac koji (valjda?) zna pravila i propise...i dogodi se ovo! Oće to, oće...

VL
Avatar Gustav
Gustav
18:19 02.11.2014.

Važno je da je sigurnost u skupim autima od HŽ-a, jer ti auti su tak skupi ako ih vlak pogodi putnici su na sigurnom !

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.