Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 47
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
REDIZAJNIRANO IZDANJE

Peta Večernjakova nova Nedjelja ponovno je planula: Ovo mi je pravi gušt čitati!

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
1/26
06.09.2020.
u 13:30

Baš kao i prije pet tjedana, 1200 je primjeraka  planulo u manje od sat vremena pa su se čitavo popodne na klupicama i terasama zagrebačkih i velikogoričkih kafića mogli vidjeti građani udubljeni u čitanje Večernjaka što i ne čudi jer novoj nedjelji uzbudljivog sadržaja ne manjka

Ima li ljepšeg nedjeljnog užitka od čitanja novina uz podužu kavu? Još ako se radi o Večernjakovoj novoj, redizajniranoj nedjelji koju su građanima besplatno dijelili simpatični promotori, užitak postaje veći.

Večernjakova peta nova Nedjelja ponovno je planula. Promotori kreativne agencije Hodajuće reklame ovoga puta Večernjak su dijelili na dvije lokacije, u centru Zagreba i u Velikoj Gorici. Baš kao i prije pet tjedana, 1200 je primjeraka  planulo u manje od sat vremena pa su se čitavo popodne na klupicama i terasama zagrebačkih i velikogoričkih kafića mogli vidjeti građani udubljeni u čitanje Večernjaka što i ne čudi jer novoj nedjelji uzbudljivog sadržaja ne manjka.

Gost urednik nove nedjelje je renomirani hrvatski znanstvenik Igor Rudan pa su prevladavale teme iz znanosti, kulture i obrazovanja.

06.09.2020., Zagreb - Trg Petra Preradovica - Cvjetni trg. Promotori iz "Hodajucih reklama" dijele novine Vecernjakovu Novu Nedjelju. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL, Ilustracija

Velik interes, osobito među starijim građanima izazvao je i sport. Umirovljeni branitelj Mihovil nam tako kaže da od novina čita isključivo Večernjak te da uvijek najprije iščita sport pa mu se novi dizajn iznimno sviđa jer ga sada može izdvojiti, a potom se baciti na druge teme.

Novom nedjeljom zadovoljan je i Nenad Šivak kojeg zatičemo kako novu nedjelju lista na klupici na Cvjetnom.

- Volio bih da su sve novine takve. Dizajn je odličan, vidi se da su ovo prave novine bogate raznovrsnim temama. Puno mi je veći gušt držati novine u ruci i iščitavati ih, nego klikati članke na internetu - zadovoljno će 35-godišnjak. Novi dizajn sviđa se i Sadatu koji je svoj primjerak od simpatičkih promotorki dobio na Cvjetnom trgu.

- Još se navikavam na novi dizajn, ali vidim da ima svega i lijepo izgleda pa jurim na kavu i čitanje - rekao nam je on te odjurio prema najbližem kafiću gdje će, kaže, nedjelju temeljito proučiti. Novi dizajn oduševio je i Dinka Violića, kuhara u obližnjem restoranu.

- Sviđa mi se to što nema vrištećih naslova već prevladavaju, ozbiljne, kvalitetno obrađene teme. Kao stvoren je za detaljno iščitavanje i informiranje uz nedjeljnu kavu - kazao je ovaj mladić iz Bogovićeve.

06.09.2020., Zagreb - Trg Petra Preradovica - Cvjetni trg. Promotori iz "Hodajucih reklama" dijele novine Vecernjakovu Novu Nedjelju. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL, Ilustracija

Umirovljenica Zvonimira koju smo zatekli u šetnji s unukom najprije će se baciti na kulturu jer obožava romane pisca Kristijana Novaka, a u ovom broju kulturu nosi između ostalog i veliki intervju s ovim talentiranim Međimurcem. Novim Večernjakom ugodno je iznenađen i poduzetnik Luka kojeg koncept nove nedjelje podsjeća na L.A. Times kojeg je rado listao kada je živio u Sjedinjenim Američkim Državama sredinom osamdesetih.

-Takva je novina kao stvorena za obiteljsko nedjeljno iščitavanje novina jer nudi mnoštvo različitog sadržaja i svatko može pronaći ono što mu se sviđa- rekao nam je.

Umirovljenik Stanislav Palfi pak vjeran je Večernjaku više od 40 godina. U novoj nedjelji najprije će pročitati intervjue, informirati se o zbivanjima u svijetu, a potom 'guštati' u sportu. U novinama mu je iznimno važna i kvalitetna enigmatika koje Večernjaku ne manjka.

Dizajnerica Marija koju smo susreli na Trgu također hvali novi koncept nedjelje koju ne propušta već četvrti tjedan. Zahvaljuje se na besplatnom primjerku jer je tako uštedjela koju kunu. Sviđa joj se minimalizam i kvaliteta sadržaja.

Sedmero promotora agencije Hodajuće reklame Večernjak su šećući Trgom, Bogovićevom, Cvjetnim trgom, Dolcem i Zrinjevcem podijelili u ekspresnom roku. Prvih 500 primjeraka podijelili su u manje od 20 minuta pa je njihov koordinator Ante Starčević morao po novu zalihu i prije no što se nadao.

1/26

- Reakcije su odlične, pogotovo od starijih građana. Ljudi su sami prilazili našim promotorima i pitali ih koliko košta. Kada su čuli da su besplatne, oduševili su se kao mala djeca. Jako smo zadovoljni odrađenom promocijom - kazao nam je Starčević, suvlasnik kreativne agencije Hodajuće reklame.

Njegov poslovni partner Tino Vrbanović koordinirao je podjelu nove Večernjakove nedjelje u Velikoj Gorici. I njegovi su rezultati impresivni, a Večernjak je 'nestao' u ekspresnom roku.

- Dvoje promotora u Gorici je na Trgu Franje Tuđmana i kod križanja sa zagrebačkom podijelilo 200 primjeraka. Reakcije su super, neki su tražili i po dva Večernjaka kako bi ga svi članovi obitelji mogli pročitati - zadovoljan je Vrbanić. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije