Pelješki most napokon je 'izronio' iz mora
385 radnika trenutačno je na gradilištu mosta, 44 hrvatska i 341 kineski
Komentari 116
Nije napokon nego već jer svi radovi idu prije plana.
Još malo i napokon cjelovita Hrvatska !
Ne veselite se prerano. Kad most bude završen, bošnjačka mornarica sa flotom na vezu u Zenici priredit će malo iznenađenje za most. Nakon "dejstva" flote, ako nešto od mosta ostane, obradit će bošnjačka eskadrila iz Mostara.
Znači SDP-ov plan o koridoru kroz BiH je i definitvno propao!
Ovo je prevršilo svaku mjeru!!!!!! Vlada treba hitno uputiti Kinezima protestnu notu zbog nepoštivanja rokova gradnje mosta . Ako ugovor kaže 36 mjeseci i više nemože se to napraviti za 24 mj. i manje. To je direkno upereno protiv vlade i stabilnosti . Teebalo bi tražiti hitnu sjednicu vjeća sigurnosti UN. !!!!!!!
Željko Komšić-Izetbegović u svom krevetiću zasigurno cucla prst kojim je netom oprao stražnjicu...
Sad zamolite kineske izvođače da naprave i ceste. Da se ne bi dogodio most "iz ničega u nigdje"!
Jesu li se barem već dogovorili tko gradi ceste ili još mito nije dovoljno veliko???
Mi, Dubrovkinje i Dubrovčani ,gospođe i gospari,jedva čekamo dovršetak radova. Dosta nam je vožnje kroz tuđu zemlju.
Stvarno interesantno. A ja sam mislio da se to na sliki vidi kako plivaju kineski lampioni.
Kinezi rade. Da rade naši, stupovi pod morem bi već dva puta bili prefarbani, ali mosta ne bi bilo.
Šta rade ova 44 Hrvatska radnika?? Vjerovatno IGH i HAC-ovi uhljebčići🤔
Prije će Kinezi napraviti most nego mi izabrati izvođača radova za pristupne ceste, nažalost.
Da li su Kinezi stvarno najjeftiniji? Pitanje za našu vladu - koliko je doprinosa i poreza plaćeno za radnike? Koliko je carina i poreza naplaćeno na materijal dopremljen iz Kine na brodovima? Tko kontrolira sve što se dovede na brodovima, npr hrana? Itd. Izgleda da je ta cijela operacija u nekoj drugoj državi, ne u HR.
To je radna disciplina kakvu mi nećemo nikad imati. Ako nedostaju atesti, dobiješ ih prevedene na hrvatski jezik slijedeće jutro. Ako tvornica kasni sa isporukom čelika, posao dobije druga tvornica. Da ne pričam da sve ide brže nego planirano, a kad se most izgradi, neće biti izgrađene ceste kojima se do njega može doći.
Doticni stupovi nazivanu se piloni, ne piloti. Nitko tamo ne leti, niti ih postavljaju avioni.
slika ne pokazuje stvarno stanje... bio sam tamo, udaljenost je stvarno velika, tako da veseli napredak radova.... zamisli samo da od dna do površine ima 60-80 metara, pa ti gradi most.... čestitam vrijednim Kinezima... a domaći se žale da imm ne zalaze u birtije, hehehe...
dijelovi mosta su virili iz vode i 2011 god samo što čviljo nije htio nastavit hadezeov projekt
IGH i Konstruktor vlasnici milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu! "Dvije vodece hrvatske tvrtke koje se bave gradnjom su, zahvaljujuci povlaštenim informacijama, povoljno preko posrednika kupovale zemljišta na Pelješcu i time željele ostvariti milijunsku korist; pritom je najvecu ulogu imala država koja im je dala informaciju o koridoru autoceste", Vlasnicka struktura zemljišta na Pelješcu sasvim jasno pokazuje zašto je Pelješki most preko noci postao državni prioritet, kojega je pobjegli premijer Ivo Sanader uporno unatoc recesiji, nestašici i dramaticnom stanju proracuna prodavao javnosti pod "primarni hrvatski interes".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
In your face Komšiću