Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Pelješki most napokon je 'izronio' iz mora

385 radnika trenutačno je na gradilištu mosta, 44 hrvatska i 341 kineski
Objava 08. srpnja 2019. 54001 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 116
  • dirižabl:

    In your face Komšiću

    08:59 08. 7. 2019.
  • Avatar Dumen
    Dumen:

    Nije napokon nego već jer svi radovi idu prije plana.

    4 08:17 08. 7. 2019.
  • Avatar lip_ko_nadan
    lip_ko_nadan:

    Još malo i napokon cjelovita Hrvatska !

    08:15 08. 7. 2019.
  • Avatar YJAK_Y
    YJAK_Y:

    Ne veselite se prerano. Kad most bude završen, bošnjačka mornarica sa flotom na vezu u Zenici priredit će malo iznenađenje za most. Nakon "dejstva" flote, ako nešto od mosta ostane, obradit će bošnjačka eskadrila iz Mostara.

    4 08:46 08. 7. 2019.
  • Avatar Strangethedreamer
    Strangethedreamer:

    Znači SDP-ov plan o koridoru kroz BiH je i definitvno propao!

    10:50 08. 7. 2019.
  • Avatar Forest Trump
    Forest Trump:

    Ovo je prevršilo svaku mjeru!!!!!! Vlada treba hitno uputiti Kinezima protestnu notu zbog nepoštivanja rokova gradnje mosta . Ako ugovor kaže 36 mjeseci i više nemože se to napraviti za 24 mj. i manje. To je direkno upereno protiv vlade ... prikaži još! i stabilnosti . Teebalo bi tražiti hitnu sjednicu vjeća sigurnosti UN. !!!!!!!

    10:11 08. 7. 2019.
  • @bserver:

    Sad zamolite kineske izvođače da naprave i ceste. Da se ne bi dogodio most "iz ničega u nigdje"!

    12:51 08. 7. 2019.
  • Deleted user:

    Željko Komšić-Izetbegović u svom krevetiću zasigurno cucla prst kojim je netom oprao stražnjicu...

    22:09 08. 7. 2019.
  • Avatar rubinet
    rubinet:

    Mi, Dubrovkinje i Dubrovčani ,gospođe i gospari,jedva čekamo dovršetak radova. Dosta nam je vožnje kroz tuđu zemlju.

    14:36 08. 7. 2019.
  • Deleted user:

    Jesu li se barem već dogovorili tko gradi ceste ili još mito nije dovoljno veliko???

    20:23 08. 7. 2019.
  • Deleted user:

    To je radna disciplina kakvu mi nećemo nikad imati. Ako nedostaju atesti, dobiješ ih prevedene na hrvatski jezik slijedeće jutro. Ako tvornica kasni sa isporukom čelika, posao dobije druga tvornica. Da ne pričam da sve ide brže nego planirano, a ... prikaži još! kad se most izgradi, neće biti izgrađene ceste kojima se do njega može doći.

    09:06 08. 7. 2019.
  • Somelier:

    Stvarno interesantno. A ja sam mislio da se to na sliki vidi kako plivaju kineski lampioni.

    07:47 09. 7. 2019.
  • Mike GII:

    Da li su Kinezi stvarno najjeftiniji? Pitanje za našu vladu - koliko je doprinosa i poreza plaćeno za radnike? Koliko je carina i poreza naplaćeno na materijal dopremljen iz Kine na brodovima? Tko kontrolira sve što se dovede na brodovima, ... prikaži još! npr hrana? Itd. Izgleda da je ta cijela operacija u nekoj drugoj državi, ne u HR.

    12:23 10. 7. 2019.
  • Prosvijećeni apsolutist 2:

    Kinezi rade. Da rade naši, stupovi pod morem bi već dva puta bili prefarbani, ali mosta ne bi bilo.

    5 08:09 08. 7. 2019.
  • Stojko:

    Prije će Kinezi napraviti most nego mi izabrati izvođača radova za pristupne ceste, nažalost.

    11:42 21. 7. 2019.
  • Avatar Ironman0105
    Ironman0105:

    Doticni stupovi nazivanu se piloni, ne piloti. Nitko tamo ne leti, niti ih postavljaju avioni.

    5 15:20 08. 7. 2019.
  • Avatar magarac.jozo
    magarac.jozo:

    slika ne pokazuje stvarno stanje... bio sam tamo, udaljenost je stvarno velika, tako da veseli napredak radova.... zamisli samo da od dna do površine ima 60-80 metara, pa ti gradi most.... čestitam vrijednim Kinezima... a domaći se žale da im ... prikaži još!m ne zalaze u birtije, hehehe...

    14:41 08. 7. 2019.
  • maricmarko984:

    Šta rade ova 44 Hrvatska radnika?? Vjerovatno IGH i HAC-ovi uhljebčići🤔

    2 08:35 08. 7. 2019.
  • zikzak:

    dijelovi mosta su virili iz vode i 2011 god samo što čviljo nije htio nastavit hadezeov projekt

    11:37 08. 7. 2019.
  • marks_dejan:

    IGH i Konstruktor vlasnici milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu! "Dvije vodece hrvatske tvrtke koje se bave gradnjom su, zahvaljujuci povlaštenim informacijama, povoljno preko posrednika kupovale zemljišta na Pelješcu i time željele ostvariti milijunsku korist; pritom je najvecu ulogu imala ... prikaži još! država koja im je dala informaciju o koridoru autoceste", Vlasnicka struktura zemljišta na Pelješcu sasvim jasno pokazuje zašto je Pelješki most preko noci postao državni prioritet, kojega je pobjegli premijer Ivo Sanader uporno unatoc recesiji, nestašici i dramaticnom stanju proracuna prodavao javnosti pod "primarni hrvatski interes".

    15:47 08. 7. 2019.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.