Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ovo je novi hrvatski turistički spot

Do kraja listopada Hrvatska je ugostila 785.200 Britanaca, što je čak 26 posto više nego prvih deset mjeseci 2016.
07. studenoga 2017. u 19:18 79 komentara 34696 prikaza
Foto: Youtube Screenshot
Pogledajte galeriju 1/8

Na važnom trodnevnom skupu turističke industrije sa svih kontinenata World Travel market ovih dana sudjeluje i Hrvatska. Na londonskom sajmu turizma premijerno je prikazan i novi promotivni spot hrvatskog turizma.

Burza turizma u Londonu Britancima ne smeta gužva, žale se jedino na loše veze s otocima

U trominutnom filmu pojavljuju se Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dario Šarić, Marin Ćilić, glazbenici Maksim Mrvica i 2Cellos te glumica Zrinka Cvitešić.

Spot je koštao 700.000 kuna, nitko od aktera nije želio honorar. Pola milijuna kuna, koji je radi toga ostao Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice nepotrošen, ići će u humanitarne svrhe, za bolesnu djecu.

U HTZ-u su odlučili našim sportašima i umjetnicima prepustiti da svaki izabere kojoj će udruzi dati.

Prvi komentari hrvatskih turističkih radnika na spot bili su: Full of Life, sto je i slogan hrvatsko turizma. To je ujedno i odgovor na neke ranije spotove, koji su predstavljali prirodu i kulturu u Hrvatskoj, ali i ne i ljude.

Pogledajte novi hrvatski turistički spot:

[video: 22594 / ]

 

Rados i Dukić: 'Za kraj uspješne turističke godine u planu još atraktivniji Advent u Zadru' Navike gostiju Turisti su prije četiri godine dnevno trošili 66 eura, a ljetos 14 više Plaža Podaci eVisitora Fantastičan turistički uspjeh Dubrovnika. Ovo se dogodilo prvi puta u povijesti

VIP izdvaja za Vas

  • GMBH:

    Fali Miki Fontana kod neupotrebljivih javnih WC-a u drustvu svojih zemljackih muljatora braniteljskog statusa koji nas olaksali za koju milju i po kuna ... full of crime :-)

  • leonardoleonardo:

    Nije loše, čak mi se i sviđa. bravo

  • Nikomah95:

    Predivno!