Ovako izgleda najgora dionica na D2: Kamioni koji izbjegavaju naplatu cestarine dokrajčili su je
Radi se o prometnici koja nije prilagođena ni pravljena za teretni promet, ali unatoč tome njome godišnje prođe i više od 160.000 teretnih vozila
Komentari 57
Fifty shades of gray @:)
Jebote, jel teško staviti znak zabrane za teretna vozila??? A prkršitelje po džepu i sve ok.
Ovak izgleda i ZG nakon Banditićeve smrti........rupa koliko hoćeš.......ali fontane i spomenici su bitniji....
Budući da je državna cesta, ne može biti zabrane za promet kamiona. Ako želite zabranu, proglasite je lokalnom... No, za svaki komad koji se plaća mora postojati i besplatna alternativa. Ako nema druge ceste, onda se tu ništa ne može...
Steta, bas mi se svidjaju ove futuristicke boje.
Jos prosle godine sam htio objaviti identicnu sliku sa naslovom najsarenija cesta na svijetu ali sam greskom obrisao prije slanja. To je ziva sramota za zupanijske ceste Vukovarsko-srijemske zupanije.
Problem su Turci i Bugari koji ne žele čekati na Bajakovi danima prelazak. nije problem cestarina. da li sam opet zaradio drugi i treći i 18 žuti. napišite plačeni oglas ako ne želite komentare. hvala
Nebi bilo stete po ceste da kamionima nije dozvoljena voznja. Zabodite prometni znak zabrane prometa za kamione teze od (koliko vec) tona i problem rijesen. Dajte lokalnoj policiji da to kontrolira, pa ce konacno imati od cega kupiti novu opremuremu za kontrolu i mjerenje brzine sudionika u prometu.
Zabranite prolaz sa nekoliko prometnih znakova i onda one koji tu nepropisno voze kaznite, pa neki red mora biti. Postaviti znak -za vozila do 7.5 t ukupne tezine-
Problem je u vinjetama
Zakon, nosivost ceste i gotovo, ne može svaki kamion na svaku cestu. Aliii to je Hrvatska i ..........odee cesta
" 50 nijansi sive" na HR način..a gdje su pare od rekonstrukcije puteva? Plaćamo silne namete za ceste ( registracija vozila, kupnjom goriva, naplata cestarina..) !!
Ako je odluka donesena, treba je i provoditi. Jučer sam prošao tom dionicom, a šleperi i dalje prometuju.
Naš autoput koriste najviše turisti i "naši" političari. Umirovljenici dobiju srčani čim izračunaju koliki dio mirovine bi trebali platiti za putovanje autoputom, u dužini od svega 300km.
I onda se idioti čude što imamo stotine poginulih u prometu i zazivaju veće kazne...
Zar su kamioni obavezni plaćati cestarinu? I to najskuplju u Europi. Gdje to piše u zakonu? Uvedite vinjete i problem je riješen. Sa osobnim automobilom moram platiti 2.800 kn cestarine da idem 7 dana svaki dan u Split i nazad. Dok se Slovenci, Austrijanci i sav normalna narod u svojim zemljava vozi 7 dana za 10 eura.
Mogla bi nas država častiti s 10 dana u godini s besplatnom cestarinom, kad ima najslabiji promet na autoputevima, kako bi napravila analizu, što bi se događalo s gospodarstvom, u takvim okolnostima.
Sve je to posljedica oreskuoih cestarina. Valja balansirati tako da oderemo te kamiondžije ali ne taki da im druga ruta postane isplativija.
Pa zato sto su podobni zauzeli skolovanima ljudima radna mjesta, pogledajte samo koliki broj poginulih na cestama vec godinama i nitko nista ne poduzima, zalosno.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A tko nam je kriv?brojne zemlje imaju zakone koje reguliraju prometovanje teretnih vozila izvan autocesta,ali ne i Hrvatska,pitam se zašto....