Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 176
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
tko će na naplatne

Otvaraju autocestu do Ploča, a nema radnika

autocesta
Foto: Boris Ščitar
19.12.2013.
u 13:14

Da bi mogli pustiti u promet nove kilometre autoceste, HAC-ONC morao je premjestiti u Vrgorac i Ploče čak 47 radnika iz ostatka Hrvatske

Hrvatske autoceste planiraju, vjerojatno sutra, pustiti u promet autocestu do Ploča iako nemaju dovoljno radnika koji će održavati tu prometnicu i raditi na novim naplatnim kućicama.

Educirani kadar

Stoga je ovih dana u Hrvatskim autocestama – Održavanje i naplata cestarine bila prava drama jer je voditelj tehničke jedinice Vrgorac Marko Žužul, koja pokriva autocestu do Ploča, zaprijetio ostavkom ako mu se ne osigura educirani kadar – poput ophodara, operatera i električara – koji će pokrivati novootvorene kilometre autoceste. Žužul je na problem održavanja novih kilometara i manjak ljudi upozorio pismenim putem v. d. direktora Sektora održavanja Željka Kadijevića, kojem je i zaprijetio ostavkom.

HAC ONC planirao je putem agencije za posredovanje u zapošljavanju zaposliti 80 ljudi, a time bi onda pokrili i manjak ljudi na Vrgorcu kad se pusti u promet autocesta do Ploča. No, po nalogu Nadzornog odbora morali su odustati od tog zapošljavanja. Stoga su se našli u velikim problemima kad je odlučeno da se ovih dana ide u otvaranje novih kilometara prema Pločama. A kako bi riješili problem manjka ljudi u TJ-u Vrgorac, odlučili su premjestiti radnike iz drugih tehničkih jedinica pa čak i iz Zagorja.Tako je na privremeni rad u Vrgorac i Ploče otišlo 47 radnika HAC-ONC-a. Za njih će morati plaćati troškove terenskog dodatka, korištenje vozila te smještaja. Ti će troškovi iznositi oko 350.000 kuna, kažu u HAC-ONC-u, i to za dva mjeseca. Naime, nakon spajanja HAC-ONC-a i ARZ-ON-a u jednu tvrtku u siječnju 2014. godine napravit će se reorganizacija i restrukturiranje tvrtke pa će se utvrditi konačan potreban broj radnika. A onda će se preostala slobodna radna mjesta na dionici prema Pločama popuniti javnim natječajem, navode u HAC-ONC-u.

Na pitanje zašto otvaraju dionicu prema Pločama ako nemaju dovoljno radnika, u toj tvrtki kažu da nisu kompetentni donositi odluke o terminima otvaranja autoceste, ali napominju da raspolažu dovoljnim brojem radnika, mehanizacije i potrebnog materijala. U HAC-ONC-u tvrde i da s preraspodjelom djelatnika na Vrgorac neće biti ugrožen rad drugih tehničkih jedinica.

Sve nejasnoće riješene

Potvrdili su nam da je voditelj tehničke jedinice Vrgorac napisao dopis v. d. direktoru Sektora za održavanje.

– Svakodnevnom poslovnom komunikacijom voditelji obavještavaju nadređene o problemima s kojima se susreću u svom radu. U predmetnom slučaju sve su nejasnoće i otvorena pitanja na radnim sastancima razriješena – tvrde u tvrtki koja održava autoceste za HAC.     

Komentara 10

VE
vecehe
14:22 19.12.2013.

Mislim da ih je iznenadila ekstremna brzina gradnje s obzirom da se tih 20km izgradilo cak za samo 6 godina.

Avatar airbizz
airbizz
13:45 19.12.2013.

hac je bio iznenađen dionicom autoceste do ploča.nisu uopće znali da se gradi dionica.isto tako je radila vlada.spremala se za ulazak u e.uniju,a nije spremala za život u uniji.izgleda da uprava hac-a nije kupila nove pametne telefone.bez tih telefona nema nitko za razmišljati.

CR
croat1000
15:38 19.12.2013.

Eto ti nezaposlenost, svi se bune sto nema posla a sad mozes da radis fino u naplatnim kucicama gdje ti klima i grijanje uz vrat pusu a sad nece niko....i mi smo sjebana nacija...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije