Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
derutna željeznica se raspada
Povratak na članak

Otkrivamo pravo stanje hrvatskih željeznica, podaci su tragični: Našli čak 14.545 kvarova na signalizaciji

U izvješću HŽ Infrastrukture za prošlu godinu naišli smo na podatak da je te godine zabilježeno čak 14.545 kvarova i smetnji na signalno-sigurnosnim uređajima, 1432 više nego u 2020. Za njihovo uklanjanje potrošena su 20.982 sata. Zabilježeno je i 735 kvarova na telekomunikacijskim uređajima.

Komentari 9

Avatar Krabat
Krabat
07:02 16.09.2022.

Nije to ništ novoga, bitno da se djele ogromne otpremnine, a u cijelom vlaku prevoze 3 putnika, izgleda da to država obilato financira, sve puno velikih šefova, menađera i uhljeba a kvarove nema ko ustanoviti i nikog nije briga, klasična slika ko i u svakoj instituciji ili firmi kojom vlada država, apsolutan nered, a da ne spominjem da gdje god krene revizija fale milijunski iznosi.

VL
DI
dino85
07:32 16.09.2022.

Čitajući ovaj tekst čovjek dobije osjećaj nemoći naspram sistema koji je ostao tamo negdje u 60-tima. Možda bi na neki način i tim ljudima na željeznici trebali reći i jedno hvala, što nije i više ovakvih nesreća kao ova zadnja.

VL
MA
maximinimax
06:55 16.09.2022.

Zato su im osobna vozila i te kako ispravna i opremljena, neka čak i opremom za vezanje dječje sjedalice, ne može sve, zna se prioritet

VL
NS
Nuclear_Strike
07:34 16.09.2022.

I tko je odgovarao?

VL
DQ
Dq
07:26 16.09.2022.

Glavno je da su uredi članova uprave i njihov vozni park na VIP razini , kao i otpremnine .. Jako skupo i neučinkovito , s bez sankcija za krivce . Kako to..kako to ?

VL
Avatar cuvarkuca
cuvarkuca
08:05 16.09.2022.

Stanje sigurno nije dobro, ali zaključivati da je tragično samo temeljem broja smetnji i kvarovima je neprofesionalno. Sadašnje stanje je posljedica odnosa države prema željeznici, kroz skoro tri desetljeća, a izjava Škegre 1997. da željeznice treba ukinuti, kruna je takvog odnosa. Sve manji broj i sve starije izvršno osoblje ne može redovno održavati sve više raznovrsnijih uređaja, pa se održavanje svodi na hitne intervencije. Posebna priča je da se kod gotovo svake obnove ugrađuju uređaji drugog proizvođača, za koje treba imati osposobljene djelatnike i pričuvne dijelove, a djelatnika sve manje. Takvo kadrovsko stanje je odgovornost dosadašnjih Uprava HŽ infrastrukture, koje su se više brinule da zadovolje želje vladajućih garnitura nego da rješavaju probleme funkcioniranja željezničkog sustava. Jednom riječi poslije mene potop.

VL
Avatar bijeloanijebrašno
bijeloanijebrašno
07:01 16.09.2022.

Niti jedan ministar nije imao hrabrosti uhvatiti se u koštac sa HŽ sindikatima koji su svojim ucjenama sa štrajkovima održavali status quo.

VL
SS
simpatican.simpa
09:16 16.09.2022.

Svi smišljavaju toplu vodu, Vlada i naš Andrej najavljuju velika ulaganja, teške milijarde u željeznicu, a na kraju od toga NIŠTA. Sigurno će nešto biti u podjeli love, raznim stranačkim, podobnim u hranidbenom lancu gdje će se izvući lova. Sustavnoo i namjerno se uništava željeznica i sve ove nesreće što se događaju je rezultat šlamperaja i bahatosti što predstavlja veleizdaju i teško kažnjivo djelo, kako ove Vlade, tako i onih prijašnjih.

VL
DU
Deleted user
07:56 16.09.2022.

HŽ putnički prijevoz odavno je izgubio smisao, uopće ne znam čemu sve te linije. Osim kad dolaze đaci u središta grada na nastavu, vlakovi su potpuno prazni. Iz Varaždina do Zagreba ide se vlakom samo radi fore, da djeci priuštiš malo vožnje vlakom koju inače nikad ne bi iskusila. Niti je jeftino, niti brzo, a prema zadnjim nesrećama - niti sigurno.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.