Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 51
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Stradala na odmoru
Povratak na članak

Osmaš u školi nogom u glavu udario curicu i onesvijestio je

Učenik ima ADHD, odnosno poremećaj u ponašanju. To mu je svojevrsna ispričnica za sve nepodopštine koje čini, kaže ravnatelj škole

Komentari 354

Avatar icka79
icka79
02:12 15.12.2010.

Problem je što luđaci od malena hodaju slobodno!

VL
OB
-obrisani-
02:12 15.12.2010.

Nezdravi je idiot,ali nije on kriv,kriv je odgoj!

VL
OB
-obrisani-
02:13 15.12.2010.

14.12.2010. u 21:33h zdravi94 je napisao/la: 14.12.2010. u 21:22h malamikica je napisao/la: tony slažem se sa Vama. Jednom sam se u osnovnoj školi požalila tati da me profesorica ne voli (nakon nekakve bijedne dvojke). Uslijedila je pljuska i prodika u stilu da me ona ni .. ne treba voljeti nego da ja imam učiti.I da ne pričam gluposti,da sam si sama kriva,da ja nemam završen fakultet nego ona itd. Nakon toga ne bi se više požalila ni da mi je netko nogu odrezao.Tada nije bilo ADHD-a već se za fakine reklo da su neodgojeni,zločesti,a roditelji su te doma dodatno \"sredili\". Sada ne smijem klinca ni na hodnik poslati kada pljuje kroz prozor da to ne remeti njegovu psihu.(??) I roditelji misle da su im nastavnici neprijatelji ako im kažete bilo što osim hvalospjeva. Ja se svoje pljuske sjećam 3 desetljeća, a nemam nikakve psihičke posljedice-naprotiv. ============================================================ možda vi možete podnositi bol, pa se nebi žalili ni da vam nogu odrežu, to je vaše pravo. No da li imate psihičke posljedice, to bi ipak trbalo prepustiti odgovarajučoj struci, No da li je normalno curicu lupiti nogom i nitko nereagira? No da li je normalno takvu osobu držati na tjelesnom? , dok nije počela povračati? (a u sput tako se manifestira potres mozga) NO................ Savijet: reda radi odite kod struke za utvrđivanje posljedica, jer odobravanje i prikrivanje kriminalnih radnji nije normalno ..............................

VL
OB
-obrisani-
02:14 15.12.2010.

14.12.2010. u 21:26h zdravi94 je napisao/la: 14.12.2010. u 21:19h Robinjo25 je napisao/la: Ljudi čitajte između redaka.Roditelji obično prenapušu takve stvari...možda ju nije namjerno.Znam jednog kolegu koji je u 2. razredu osnovne izbačen iz škole zbog glupog incidenta di su roditelji napravili veliku scenu...Naime dječak ga je metalnim pištoljem udario po glavi i on u ljutinji mu oduzeo pištolj i bacio ga i pogodio djevojčicu u glavu.Nije namjerno dakle,a roditelji su toliku frku digli da su ga morali izbaciti iz škole.....Mislim djete 2. razred osnovne!Roditelji obično prenapušu stvari jako! ============================================================ Čuj mislim da će biti najbolje da DORH tu napravi svoje. Ja osobno ne mislim da bi novinari pisali takav tekst bez razloga, pitali su i jednu i drugiu stranu. Neupitno je da se to dogodilo Neupitno je da ravnatelj opravdavao (po normalnim) da taj nepristojni učenik ima ispričnicu, što nikom ne daje za pravo omalovažavanje i maltretiranje (ni fizičko ni psihičko) nad drugom djecom Neupitno je da nastavnik nije pozvao hitnu med. pomoć Neupitno je da su iskaz dali oštečeni Neupitnio je da je izjavu dao ravnatelj iz koje se da isčitati da je do toga došlo I sad je na redu DORH. koji je obvezan pokrenuti radnje i po anonimnojdojavi Živjeli

VL
OB
-obrisani-
02:17 15.12.2010.

4.12.2010. u 21:26h zdravi94 je napisao/la: 14.12.2010. u 21:19h Robinjo25 je napisao/la: Ljudi čitajte između redaka.Roditelji obično prenapušu takve stvari...možda ju nije namjerno.Znam jednog kolegu koji je u 2. razredu osnovne izbačen iz škole zbog glupog incidenta di su roditelji napravili veliku scenu...Naime dječak ga je metalnim pištoljem udario po glavi i on u ljutinji mu oduzeo pištolj i bacio ga i pogodio djevojčicu u glavu.Nije namjerno dakle,a roditelji su toliku frku digli da su ga morali izbaciti iz škole.....Mislim djete 2. razred osnovne!Roditelji obično prenapušu stvari jako! ============================================================ Čuj mislim da će biti najbolje da DORH tu napravi svoje. Ja osobno ne mislim da bi novinari pisali takav tekst bez razloga, pitali su i jednu i drugiu stranu. Neupitno je da se to dogodilo Neupitno je da ravnatelj opravdavao (po normalnim) da taj nepristojni učenik ima ispričnicu, što nikom ne daje za pravo omalovažavanje i maltretiranje (ni fizičko ni psihičko) nad drugom djecom Neupitno je da nastavnik nije pozvao hitnu med. pomoć Neupitno je da su iskaz dali oštečeni Neupitnio je da je izjavu dao ravnatelj iz koje se da isčitati da je do toga došlo I sad je na redu DORH. koji je obvezan pokrenuti radnje i po anonimnojdojavi Živjeli

VL
Avatar icka79
icka79
02:18 15.12.2010.

Nemojte se tako ružno kefat!

VL
OB
-obrisani-
02:20 15.12.2010.

Ostal iispričavam se na izjavama gubim žifce polako od ovog kretena koji još uvijek nije skužio da sam muško a ne žensko i koji spama bezveze cijelu večer.On kao otac te djevojčice ako se tako ponašao kod susjeda tj. oca i majke toga dječaka dobro da još nije i batine dobio!Isprika još jednom!

VL
OB
-obrisani-
02:24 15.12.2010.

15.12.2010. u 02:20h Robinjo25 je napisao/la: Ostal iispričavam se na izjavama gubim žifce polako od ovog kretena koji još uvijek nije skužio da sam muško a ne žensko i koji spama bezveze cijelu večer.On kao otac te djevojčice ako se tako ponašao kod susjeda tj. oca i majke toga dječaka dobro da još nije i batine dobio!Isprika još jednom! ============================================================ ti ni sam neznaš šta si šupčino, eto kad moram pisati tvojim jezikom, cijelo dan pobijaš i opravdavaš zločin idiote

VL
OB
-obrisani-
02:25 15.12.2010.

14.12.2010. u 21:33h zdravi94 je napisao/la: 14.12.2010. u 21:22h malamikica je napisao/la: tony slažem se sa Vama. Jednom sam se u osnovnoj školi požalila tati da me profesorica ne voli (nakon nekakve bijedne dvojke). Uslijedila je pljuska i prodika u stilu da me ona ni .. ne treba voljeti nego da ja imam učiti.I da ne pričam gluposti,da sam si sama kriva,da ja nemam završen fakultet nego ona itd. Nakon toga ne bi se više požalila ni da mi je netko nogu odrezao.Tada nije bilo ADHD-a već se za fakine reklo da su neodgojeni,zločesti,a roditelji su te doma dodatno \"sredili\". Sada ne smijem klinca ni na hodnik poslati kada pljuje kroz prozor da to ne remeti njegovu psihu.(??) I roditelji misle da su im nastavnici neprijatelji ako im kažete bilo što osim hvalospjeva. Ja se svoje pljuske sjećam 3 desetljeća, a nemam nikakve psihičke posljedice-naprotiv. ============================================================ možda vi možete podnositi bol, pa se nebi žalili ni da vam nogu odrežu, to je vaše pravo. No da li imate psihičke posljedice, to bi ipak trbalo prepustiti odgovarajučoj struci, No da li je normalno curicu lupiti nogom i nitko nereagira? No da li je normalno takvu osobu držati na tjelesnom? , dok nije počela povračati? (a u sput tako se manifestira potres mozga) NO................ Savijet: reda radi odite kod struke za utvrđivanje posljedica, jer odobravanje i prikrivanje kriminalnih radnji nije normalno

VL
OB
-obrisani-
02:26 15.12.2010.

14.12.2010. u 19:28h sinaj je napisao/la: Opet dobri stari ADHD, kulturan način d se kaže da je dijete neodgojeno i još bolji način da farmaceuti prodaju koju pilulicu za reguliranje vanserijskog ponašanja. Samo se pitam što će biti kad vanserijsko ponašanje postane serijsko, još više posla za farmaceute. Oni su bolest izmislili pa je logično da ju oni i liječe.

VL
OB
-obrisani-
02:27 15.12.2010.

14.12.2010. u 19:12h Lujo1 je napisao/la: Kaj bi se još u našim Osnovnim školama moralo dogoditi, pa da ministar fuks da ostavku. Kaj bi se još moralo dogoditi nekom nevinom i mirnom djetetu, pa da pravobraniteljica jelavić da ostavku? Kaj se još mora dogoditi, pa da ministar pravosuđa (krivosuđa) da ostavku? Kaj se još mora dogoditi, pa da karamarko da ostavku? Svi ti idioti pobiru dobre plaće, a djecu nam zlostavljaju i ubijaju i u školama (osnovnim školama?!) i na ulici! Idioti nesposobni, zlikovci, suučesnici - ODSTUPITE!!

VL
OB
-obrisani-
02:28 15.12.2010.

pogle jozo87. ne mrzim ja sve vas, ali kad ti kažeš da su mu ruke vezane, - Nisu - kažeš da ti je nezamislivo da netko ne pozove medicinsku pomoć. - I sam ravnatelj je rekao u članku da Ona On ima ispričnicu\", kad se radi o takvom djetetu nastavnik saznavši za događaj nije smio inzistirati da se fizički napreže! S druge strane i ti si kao prosvjetni djelatnik pokušao braniti to kazneno dijelo. Vi morate shvatiti da se radi o našoj djeci, da niste bogovi, nego ljudi, Da li si svjestan da kod takvog udarca cura može imati posljedice cijeloga života, Da li si svjestan da zbog nepružanja medicinske pomoći također posljedice mogu pratiti djevojčicu cijeli život Da li si svjestan da zbog propusta nastavnika može to dijete a i druga postati invalidi? Da li si svijestan..............

VL
OB
-obrisani-
02:28 15.12.2010.

Ti da znaš čitati kako spada svoje glupe izjave uvidio bi da ti je mjesto u umobolnici i trebaš se liječiti pothitno!Ne opravdavam ja nikoga a pogotovo ne nasilje ali ne odobravam linč nad djecom!!!Ovo što ti radiš je čisti linč i traženje osobne pravde preko medija!Ajde malo kao otac razmisli i ne baljezgaj hrpetinu gluposti!Ti si obični primitivni seronja!

VL
OB
-obrisani-
02:30 15.12.2010.

14.12.2010. u 17:46h Milkica je napisao/la: Do kad će se zagovarat integracija takve djece među djecu bez sličnih problema, da ne kažem među normalnu djecu? Naime, nije problem njih staviti u redovnu školu, problem je u tome kaj najčešće nastradaju normalni klinci ni krivi ni dužni jer se struka tom djecom ne bavi. Meni je tog malog žao, ali sve to skupa nije nikakva isprika da nastrada ova malička. Ak se dijete nije sposobno integrirati, nek lijepo ide u specijalnu školu u kojoj će se stručne službe baviti njime. Ovak uvijek ispada da se problematičnom djecom moraju baviti normalna djeca. Nek se odrasli bave njima i nek ostaloj djeci osiguraju normalno i mirno školovanje.

VL
OB
-obrisani-
02:30 15.12.2010.

14.12.2010. u 16:46h BandaZG je napisao/la: Izmišljena dijagnoza za opravdavanje nasilnika. Samo je jedan lijek za takve, a to je da se njegovi vršnjaci skupe i dobro ga zbubaju poslije škole. Odmah bi bio izliječen od ADHD-a i miran ko bubica. Ako da ne mislite izliječiti, onda se pripremite da još čitate o njemu kad počne s razbojništvima i silovanjima, samo što nije. ...................

VL
OB
-obrisani-
02:31 15.12.2010.

14.12.2010. u 17:05h Antiflašist je napisao/la: Malome odmah priskrbiti PPG poremecaj (PALICOM PO GLAVI) .

VL
OB
-obrisani-
02:32 15.12.2010.

I dobro de nam sad reci kako ti je kčer?jel se oporavlja?Hoće li biti ok?Mislim bezveze je da tako t stalno vrijeđaš nekoga koga ni ne poznaš jer je iznio svoje mišljenje!Ajde bar nas informiraj....

VL
OB
-obrisani-
02:32 15.12.2010.

14.12.2010. u 20:11h zdravi94 je napisao/la: 14.12.2010. u 19:58h sinaj je napisao/la: sipa je napisao/la: Policija se zove i krivična prijava protiv dečaka i roditelja za pokušaj ubistva i ostalih u školi sa skrivanja pokušaja ubistva. Devojčica je mogla pasti nezgodno i izgubiti život. ________________________________________ Sve može u mašti, ali ne i u stvarnosti. Krivična prijava protiv djeteta u OŠ, daj sipa ne izmišljaj =============================================================== pa čuj zakon to omogučuje da u ovom slučaju odgovaraju roditelji odgovara dijete odgovara ravnatelj odgovara nastavnik koji nije pružio medicinsku pomoć ________________________________________________________ Sad je pitanje pravosuđa i socijalne sli. da obrade ovo kazneno dijelo. Netreba uvijek čekati ubojstvo! Sjeti se onog dječaka Rica u Zagrebu, koji nekoliko dana nakon što je pretučen preminuo. Da je bilo prevencije mnoga dijeca bi bila živa i zdrava. No svakako se može podnijeti krivična prijava protiv sve četiri osobe...........

VL
OB
-obrisani-
02:38 15.12.2010.

14.12.2010. u 19:58h sinaj je napisao/la: sipa je napisao/la: Policija se zove i krivična prijava protiv dečaka i roditelja za pokušaj ubistva i ostalih u školi sa skrivanja pokušaja ubistva. Devojčica je mogla pasti nezgodno i izgubiti život. ________________________________________ Sve može u mašti, ali ne i u stvarnosti. Krivična prijava protiv djeteta u OŠ, daj sipa ne izmišljaj =============================================================== pa čuj zakon to omogučuje da u ovom slučaju odgovaraju roditelji odgovara dijete odgovara ravnatelj odgovara nastavnik koji nije pružio medicinsku pomoć ________________________________________________________ Sad je pitanje pravosuđa i socijalne sli. da obrade ovo kazneno dijelo. Netreba uvijek čekati ubojstvo! Sjeti se onog dječaka Rica u Zagrebu, koji nekoliko dana nakon što je pretučen preminuo. Da je bilo prevencije mnoga dijeca bi bila živa i zdrava. No svakako se može podnijeti krivična prijava protiv sve četiri osobe..........

VL
OB
-obrisani-
02:41 15.12.2010.

Da si visok koliko si glup, imao bi snijega po glavi

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.