Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 243
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
haaški sud
Povratak na članak

Oslobođeni Haradinaj: Kao premijer uvest ću Kosovo u UN

Srbijanski mediji ogorčeni su presudom koju nazivaju "novom sramotom" i "skandalom"

Komentari 417

MM
more moje
12:42 29.11.2012.

@ 29.11.2012. u 12:29h man_cro . Dragi gospodine, sve što si napisao je samo izraz mržnje i ponižavanja jednog naroda, mislim na Albance. U osobnoj sljepoći prisiljavaš nas koji smo doživjeli nešto drugo, koji smo na svojoj koži osjetili "milodar"" srpskog fašizma da bi promijenili stečenim iskustvima formirano mišljenje o tvojim "simpatijama". Samo malo podsjetnik, Albanci nisu napali Hrvatsku i razarali hrvatske gradove, dapače bili su u istoj/ sličnoj situaciji kao i Hrvati. Taj tvoj pokušaj uljepšavanja Srba i relativizacija njihovih zločina je, milo rečeno, odvratno. Škabrnja, Vukovar, Srebrenica, Sarajevo su dokazani svjedoci srpske "milosti", NE gospodine, HVALA.

VL
ST
stoka
12:42 29.11.2012.

Srbija je najpoznatija po ratovima koje je izgubila i po lažima kojima su varali cijeli svijet dok je to svijetu odgovaralo.

VL
EG
El-Greco
12:43 29.11.2012.

29.11.2012. u 12:41h bgserbmont je napisao/la: Pa eto primerav kako Srbi ratuju protiv pola sveta. Vidis sta je hrabrost protiv jednog nato pakta. A ne kao Hrvati kukavicki u oluji, ni tu niste mogli sami nego ste sa bosnjacima ------------------- Pa jel te nije sram to pricati....pokri si usi i sakri se.. Za vrijme cijelog sukoba sa NATOm niste ubli NITI jednog americkog vojnika....HALOOO)O.... Jedini slucaj fi su amerikanci dobili rat bez da u borbi izgube vojnika....sramite se

VL
Avatar Meggi
Meggi
12:44 29.11.2012.

Koliko još puta Srbija treba dobiti po repu da bi se opametila? Povijesno gledano, Kosovo bi trebalo biti u sastavu Srbije, ali nakon svih otimanja i ratovanja Srba na tuđim teritorijima, ne zaslužuju ni ono što je bilo njihovo.

VL
BG
bgserbmont
12:44 29.11.2012.

Je, slažem se. Po porijeklu je bio i dijelom srbin. No nije bio srbin takvih razmjera kao što ga srbi kradu, kao što kradu i sve ostalo. Otac mu bio pravoslavni pop, niti rođen u srbiji, niti živio u srbiji, a niti državljanin srbije. ------------------------------------------------------------------------------------------------ A sta je bilo u Americi kad je bio tamo? Bio je počasni član srpske narodne obnove. Tesla da je rođen u 20 veku, zajedno sa Srbima bi izbegao u Oluji

VL
ST
stoka
12:45 29.11.2012.

Sve istine su sada na stolu. Svijetu smo pojasnili tko su srbi. Sve što sada oni naprave bit će odbačeno i potpuno nebitno. Tako da smo mi Hrvati pobijedili na svim poljima i u svim situacijama. Ali tako je to kada si pravedan i pošten.

VL
HA
havana
12:47 29.11.2012.

29.11.2012. u 12:41h bgserbmont je napisao/la: Pa eto primerav kako Srbi ratuju protiv pola sveta. Vidis sta je hrabrost protiv jednog nato pakta. A ne kao Hrvati kukavicki u oluji, ni tu niste mogli sami nego ste sa bosnjacima..... ---------------- ma tko tebi priča takve stvari. sinek. to ti nije istina. nato vas je u stvari spasio. i rekli su dobro gospodine tuđman. sad se vi lijepo opustite a ostalo čemo mi obavit. pa su poslali bombardere nad beograd. pa to je za vas sretan završetak. ma i za nas je to bilo super. jer inače bi počistili i banja luku a možda bi nam ostalo municije i za oslobodit beograd od primitivizma hehe

VL
DU
Deleted user
12:47 29.11.2012.

29.11.2012. u 12:44h Meggi je napisao/la: Koliko još puta Srbija treba dobiti po repu da bi se opametila? Povijesno gledano, Kosovo bi trebalo biti u sastavu Srbije, ali nakon svih otimanja i ratovanja Srba na tuđim teritorijima, ne zaslužuju nii ono što je bilo njihovo. /* */ Daj mi samo odgovori po kojoj to povjesti? Daj nabroji kome je sve Kosovo pripadalo kroz posljednje 2012 godina i koliko dugo. pa ćeš vidjeti da ti je to netočna tvrdnja.

VL
PI
pidocha
12:47 29.11.2012.

29.11.2012. u 12:44h bgserbmont je napisao/la: Je, slažem se. Po porijeklu je bio i dijelom srbin. No nije bio srbin takvih razmjera kao što ga srbi kradu, kao što kradu i sve ostalo. Otac mu bio pravoslavni pop, niti rođen u srbiji, niti živio u srbiji, a niti državljanin srbije. ------------------------------------------------------------------------------------------------ A sta je bilo u Americi kad je bio tamo? Bio je počasni član srpske narodne obnove. Tesla da je rođen u 20 veku, zajedno sa Srbima bi izbegao u Oluji ++++++++++++ hehe,a kad je nikola tesla da molbu za člasntvo u srpsku akademiju onda ste ga odbili uz obrazloženje,.... nema završenu školu,......a sad se s njim dičite koji ste vi licemjeri

VL
DU
Deleted user
12:47 29.11.2012.

9.11.2012. u 12:44h bgserbmont je napisao/la: Je, slažem se. Po porijeklu je bio i dijelom srbin. No nije bio srbin takvih razmjera kao što ga srbi kradu, kao što kradu i sve ostalo. Otac mu bio pravoslavni pop, niti rođen u srbiji, niti živio u srbiji, a niti državljanin srbije. ------------------------------------------------------------------------------------------------ A sta je bilo u Americi kad je bio tamo? Bio je počasni član srpske narodne obnove. Tesla da je rođen u 20 veku, zajedno sa Srbima bi izbegao u Oluji ----------------- ma nemoj mi reći, eno i rade šerbedžija mlati lovu na brijunima, a gdje ne bi Tesla

VL
AL
AlanFord
12:48 29.11.2012.

Protiv nikog srbija ne ratuje. srbiji je došla na naplatu odgovornost i krivnja za počinjena zlodjela. S čim se izmanipulirana srpska javnost ne može pomiriti.

VL
ST
stoka
12:49 29.11.2012.

Poštovanog gospodina Haradinaja treba pozvati u Hrvatsku i prirediti mu veličanstveni doček. Pravda je pobijedila.

VL
MM
more moje
12:50 29.11.2012.

Prvi komentar uz ovaj text je tako lijepo opisao Srbe, citiram: "I opet je cijeli svijet protiv Srba!"

VL
DU
Deleted user
12:50 29.11.2012.

bgserbmont ti meni hoćeš reći da u zemlji koja ima 5 srba ministara u vladi, ne bi bilo mjesta za jednog Teslu

VL
MI
Micko39
13:53 29.11.2012.

Nijedan narod nije KRIV, nego njihovo rukovodstvo koje ih vodi. Srbi pod rukovodstvom radikalnih Srba-četnika još od Garašanina ruju, kuju po ovim prostorima uz pomoć ...(neću prozivati zemlje, da me ne sklepaju u inozemstvu), krenulo je s Aleksandrovom diktaturom, nastavilo se s Gazimestanom. ISTINA jednom mora izaći na Svjetlo.... a narod mora doživjeti svoju katarzu, pročišćenje ako želi živjeti u suživotu s narodima uokolo sebe. Jer drugih država nemamo osim svojih, drugih zemalja nemamo osim ovih na kojima živimo... Nekome je iz dupeta došlo u glavu, pa se PRAVDA konačno počela pojavljivati.... Čestitam Kosovarima na oslobađanju Haradinaja, Ramushija i Balaja. MIR SVIMA!!!

VL
OB
-obrisani-
13:54 29.11.2012.

Niti NIjemci nisu htjeli prihvatiti isključivu odgovornost za 2. svjetski rat. Nurnbersko suđenje je tu odigralo prekretnicu. Tako će i haške presude pomoći Srbima da shvate da je njihova krivnja za ratove od 1991-9. istovjetna njemačkoj krivnji za 2. svjetski rat. Style, i mi Hrvati smo isto pobijedili i u 2. svjetskom ratu.

VL
HA
havana
13:56 29.11.2012.

29.11.2012. u 13:54h profesorzag je napisao/la: i mi Hrvati smo isto pobijedili i u 2. svjetskom ratu. ------------- jasno da jesmo. kvislinzi svih zemalja su završili kako je jedino bilo ispravno

VL
FI
fiberglas
13:56 29.11.2012.

Uvijek se sjetim one poznate srpske...gdje se i jedan srbin popišao to tu je srbija! Tko je to rekao? rašković? šešelj? Čudno, tek sad vidim koliko smo mi i srbi slični.I ja to velim svaki drugi dan (ak ima sreće), a bormeš ponekad svako jutro poslije kave - kad ustanem sa određenog mjesta. Onak - teatralno - lijevi okret - pogled - ovo je srbija! Potez i flushhhs... ode pošta za srbiju!

VL
DU
Deleted user
13:58 29.11.2012.

1.2012. u 13:56h havana je napisao/la: 29.11.2012. u 13:54h profesorzag je napisao/la: i mi Hrvati smo isto pobijedili i u 2. svjetskom ratu. ------------- jasno da jesmo. kvislinzi svih zemalja su završili kako je jedino bilo ispravno --------------- to je ipak bila pirova pobjeda, puno žrtava, ni za što, kasniji dođađaji su to pokazali

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:12 29.11.2012.

29.11.2012. u 10:05h rimtu tituki je napisao/la: Hahah…šta ste se osokolili ustaše..pa mi smo ovo I očekivali, kao I za hrvatske zločince koji su oslobođeni. Znamo mi ko void svetsku politiku I koji su krajnji interesi Amerije. A bogami, znamo I šta će biti kad USA ne bude više mogla da brani ni vas ni Šiptare. Znate li vi? _______________________________________________________________ Znamo, jer povijest se ponavlja, a ona kaže kako su Srbi uvijek bili gubitnici...

VL
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 ... 21 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.