Oprezno na pružnim prijelazima! Ova snimka zabrinula je mnoge
Tijekom prolaska teretnog vlaka rampa se nije spustila, a nije radila niti svjetlosna signalizacija koja pokazuje da se približava vlak
Komentari 6
Ako je rampa u kvaru vlak obavezno uspori i stane te potom lagano kreće dalje kada strojovođa vidi da nema automobila blizu pruge. Strojovođa je unaprijed obavješten usmenim i pismenim nalogom o obaveznom zaustavljanju pred takvim prelazom. Sve ostalo su naklapanja i senzacije jer po ovakvom pisanju vlak nikada nebi prešao kada je kvar branika ili sjetlosnih signala.
Zaposlite radnika kao na autocesti, 2kn pa digne rampu ako nema vlaka vozi !
Bokida 2,brate mili jel vidis ti kako brzo pegla ovaj teretni vlak,da je stajao kod prelaza sigurno ne bi jurio ovako nakon 100-200m zaleta!Hocu reci da je taj vlak zadnji puta stajao u stanici iz koje je krenuo jer nasim teretnim vlakovima za brzinu od 60km/h treba nekih 4-5 km (ovisno o duzini tj.tezini kompozicije)
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
svaki dan na tom prijelazu ljudi prolaze dok je rampa spuštena..jučer ujutro ih je 13 prošlo samo prije prolaska jednog vlaka...a rampa je bila spuštena i svjetla su radila