Od Zaboka do Đurmanca od danas vozi novi dizel-motorni vlak: Opremljen kao najmoderniji u Europi
Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Ukić najavio je nabavu novih vlakova i na drugim linijama do 2028. godine. Državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek rekao je da je riječ o investiciji velike vrijednosti koja dodatno podiže standard putovanja u Hrvatskom zagorju.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
u rh postoje dva željeznička pravca koji trebaju imati sav prioritet, jer jedini mogu biti isplativi. to su zagreb-beograd i zagreb-split. zg-bg je bila među najjačim prugama u europi, a nakon rata se nju nije ni pipnulo, i sav teretni i putnički promet između dijelova europe je pronašao druge pravce. zg-st od nacionalne važnosti, bolje da smo tu prugu modernizirali za brzine od najmanje 150 km/h, nego sve druge cijevi tunela na autocestama do splita, gužve su ionak jedva dva tjedan u godini, i to samo vikendom. ako do splita treba duže nego prije 60 godina, onda hž kao tvrtku treba ugasiti i komplet željezničku infrastrukturu prodati, bilo kome, nek radi što hoće, nama je samo teret, nikakve koristi. za jedan euro kojeg dobiju od 'korisnika usluga' od države dobiju 2. u cijeni benzina je i iznos za njih, baš komedija.