TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI
Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača
Komentara 7

Prateći situaciju, izgleda da presjednike uptava stranih trgovačkih lanaca iz takta mogu izbaciti samo potentni i muževni frajeri!

A tek, bankarski sektor, sve strani kapital. Mi smo im Eldorado.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prijedlog za vlasnike apartmana i Halo inspektore, potaknuti goste da hranu i ostale potrepštine kupe u matičnoj zemlji, poslati im cjenike, kataloge i aplikaciju za usporedbu cijena (koja je u najavi( ako bude spremna). Naravno, akcija mora biti dobro organizirana tako da trgovci znaju što im se sprema.