Od sada je moguće s jednim ENC-om bez zaustavljanja stići iz Zagreba do Pule
Ove godine do sredine rujna HAC bilježi gotovo 23.000 novih korisnika ENC-a, a Bina Istra 4000
Komentari 31
Cestarina u HR najskuplja u EU . To je pljačka! Uvedite vignete !
Vinjete su jedino rješenje, a napokon bi USKOK mogao malo i do HACA. Računica jednostavna, podjeliti njihov javni podatak o broju vozila sa naplaćenom cestarinom i uvijek se dobije ono 55 kn, znači po autocesti nitko je ide dalje od Ogulina.
HR autoceste ne koristim, preskupe su, cista pljacka! Za cijenu jedne voznje ZG-ST i natrag, u Austriji se GODISNJOM vinjetom vozis CIJELU GODINU koliko god puta hoces.
Ne može se bez zaustavljanja do Pule zbog semafora (!!??) ponad Opatije. Plus toga ovih mjeseci traju radovi od Učke do Kanfanara pa ima jedno 4-5 privremenih semafora. Rampu na ulazu i izlazu sa ipsilona također se ne može proć bez zaustavljanja.
Daj nam izracunajte koliko je to km pa usporedite sa Slovenijom, Austrijom, Njemackom, koliko kosta kod njih a koliko kod nas cestarina.
država plaća "Bini Istri" umjesto da je obrnuto, njima je tu el dorado zato se i sad ulizuju da im se produži koncesija, butković ima veledubioze u resoru i ništa ne riješava...
mogli su napomenuti da bez zaustavljanja možete i od zagreba do splita starom cestom... otkad nema više 127 pečenjarnica sa janjetinom, skoro da se i ne moraš zaustavljati, osim ako želiš selfi uz neku ruševinu...
pa neka netko kaže da se ne izplati zaposliti Gorana Marića, svetog i preblaženog na samo 15-ak tisućica kuna, na mjesto savjetnika u HAC-u!!! Istina da ovo vrijedi samo za one sa trajnim nalozima ali..skupiti će se već našem svetom Goranu za plaćicu a mogla bi uskoro i crkva postati vlasnikom tunela...
Meni je baš drago da HAC ima stručnjaka poput Gorana Marića koji je prepun iskustva u tome sektoru! Hoće li mu se i Čorić pridružiti kada ga smijene zbog korupcije ili možda stanoviti Darko Horvat? Podrška Kalmeti, oličenu pravde i poštenja!
Meni je neshvatljivo da uopće postoje dvije tvrtke, u 100% državnom vlasništvu, za autoceste... 2 direktora, 2 upravna, 2 nadzorna odbora, 2 računovodstva... Sada će spajanje nazvati reformom i očekivati aplauz...
Nisu izbrojali koliko ih je odustalo od ENC-a i Hrvatske uopće.
Trebalo im je samo nekoliko desetlječa za to. Još samo da ukinu uska grla - naplatne postaje.
A hvala Bogu!
političarima su punu usta priča o povezivanju plave i zelene hrvatske, ali prvi preduvjet za to bi bilo uvođenje vinbjeta, ali nedaju lopine, zatim po litri goriva se uzima 20 lipa za hž da poljoprivrednici iz slavonije budu nekonkuretniji izvesti u dalmaciju i istru, pa se za lova ulupa u gubitaše da kraddeze direktori imaju po 50 000 plaće itd....
Što pomisliti kada vidiš naslov... Od Zagreba... Ostatak Hrvatske je za vecernji.hr očito manje vrijedan... Osijek, Split, Slavonski Brod, Varaždin ... ... ... 😱
Glupost. Tehnički se može imati jedan uređaj, ali se svejedno treba imati dva računa i sve je to i dalje teža komplikacija.
Fantastično..kome smo zaslužni za to da znamo na izborima.
Ludilo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To znači da se interoperabilnost odnosi samo na postpaid korisnike ENC-a, odnosno s trajnim nalogom, a njih je 50-ak tisuća. PUNO PRIČE NA KRAJU SR.A.N.JE.