Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Oleg Butković:
Povratak na članak

'Očekujem da će Pelješki most graditi i kineski radnici, ali neće ih biti na tisuće'

Trenutačni investicijski ciklus u prometu vrijedan je 20 milijardi kuna. Grade se mostovi, pruge, autoceste, zračne i morske luke, nabavljaju novi gradski autobusi...

Komentari 16

ST
stefj
19:47 08.07.2018.

Neka dođu i iz Tunguzije ako treba, dajte već jednom sagradite taj most. Čekamo ga ko reforme, a nikako da dođu.

VL
IP
info_punkt
19:31 08.07.2018.

tako je. Bit će ih koliko je potrebno da se most sagradi, recimo 500-tinjak.

VL
Avatar neyoh
neyoh
19:56 08.07.2018.

...... Nije tocno da je Europska komisija odlucila da je gradnja Pelješkog mosta najbolja opcija!.............. Potpredsjednik Europske komisije i povjerenik za promet Siim Kallas, koji boravio u službenom posjetu Hrvatskoj, izjavio je u Zagrebu da jošš nije izabrana solucija što see tice povezivanja juga Hrvatske s ostatkom zemlje, niti je bilo kojoj mogucoj varijanti dana prednost....................Naime, projektanti i izvodaci mosta, autoceste i brze ceste, tvrtke IGH i Konstruktor preko tvrtke Profectus Vicenca Blagaica, suvlasnici su milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu i okolici!

VL
Avatar Peterančan
Peterančan
23:25 08.07.2018.

Na relaciji Varaždin - Koprivnica - Virovitica - Osijek dnevno prolazi 20.000 (DVADESET TISUĆA) vozila, kroz sva sela i gradove, običnim cestama punim rupa, kroz naselja gdje nema ni nogostupa i kuda djeca idu u školu. Na tom prostoru živi preko 2 milijuna stanovnika. Al bitan je pelješki most, kojim će tijekom godine proći toliko vozila koliko kod nas prolazi dnevno, jer se mora zadovoljiti onih par desetak tisuća stanovnika, pretežno rođaka vladajućih i oporbenih.

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
20:09 08.07.2018.

Nebu ih na tisuće ak se prethodno ne iseli i ono malo mlajših kaj je preostalo...inače ih bu jer nebu mel gdo delat !!!

VL
TI
Tiranosaur1
06:51 09.07.2018.

Dobro je da se radi, gradi, zida, no sve je to "trošak" Hrvata, ali nigdje ne vidim tko će zarađivati novac i ksko? Pa kada sve potrošite, onda pobjegnete sa 40 godina u penziju? Naradili ste se trošenjem tuđeg novca! I tako radite od stoljeća sedmog!? Jedno poduzeće niste u stanju pokrenuti ni za retardirane! Zemlju se tako ne vodi! U jesen ćete plakati kako nema za penzije! Dajte se naučite prvo zaraditi a zatim graditi!? Nezamislivo za neke no to je jedini istinski put boljitka? Kako će narod trošiti ako nema novca, a vas 10% koji ga imate " niste Hrvatska"! Bez trošenja nema ni interesa za proizvodnju ni hrane ni tenkova, ničega! Sve se to može što se radi strpati u 100 godišnji san Hrvata, jer vremena imamo, a i da svi stari poumiru a mladi odu, što će ti ceste, mostovi i kome to gradimo? Prvo kruha i motike, zatim izgradnja!? I zašto da grade kinezi? Naših nemamo?! Pa nije ovo prvi Hrvatski most?

VL
Avatar neyoh
neyoh
19:55 08.07.2018.

IGH i Konstruktor vlasnici milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu!.......... "Dvije vodece hrvatske tvrtke koje se bave gradnjom su, zahvaljujuci povlaštenim informacijama, povoljno preko posrednika kupovale zemljišta na Pelješcu i time željele ostvariti milijunsku korist; pritom je najvecu ulogu imala država koja im je dala informaciju o koridoru autoceste", .......... Vlasnicka struktura zemljišta na Pelješcu sasvim jasno pokazuje zašto je Pelješki most preko noci postao državni prioritet, kojega je pobjegli premijer Ivo Sanader uporno unatoc recesiji, nestašici i dramaticnom stanju proracuna prodavao javnosti pod "primarni hrvatski interes"......

VL
PR
prajdali100
20:23 08.07.2018.

Autocesta do Dubrovnika da ide preko BiH !!!? Čitaj preko republike srpske !!!! Tko na to pristane nije normalan i ne radi u interesu Hrvatske države.

VL
DU
Deleted user
20:37 08.07.2018.

Što HDZ-ovci mogu lagati, da nema Srba bili bi svemirski prvaci.

VL
Avatar Snijeg
Snijeg
19:39 08.07.2018.

kakova sramota … bez stida!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.