Kolaps na ulazu u Zagreb? Jedna od najopterećenijih dionica ide u totalni remont, sve bi moglo trajati i godinama
Tom dionicom autoceste, inače, vozi gotovo sve što ulazi u Hrvatsku sa zapada. Glavni je to ulazni pravac iz Slovenije, odnosno iz cijele zapadne i srednje Europe pa se na tih 15 kilometara svakodnevno slijevaju različite skupine vozača.
Komentari 21
Prilika za sagledavanje ukupne Prometne strategije zapadnog ulaza u Zagreb Postojeća situacija Na relaciji cca 30 km od Brežica do Podsuseda nema ni jednog mosta preko Save, osim onih u Brežicama i Podsusedu. Postoji još zagrebačka obilaznica (produžetak auto cestete Macelj-Zagreb), koja nadvođuje Savu, ali ona nije dovoljno funkcionalna da bi olakšala prometne probleme zapadnog ulaza u grad. Na ovom području postoje dvije pristupne točke autocesti, jedna u Ivancu Bistranskom (kod West Gate-a) od Krapinskog mosta udaljena cca 2 km u pravcu sjevero-zapada, druga kod Jankomirskog mosta. Udaljenost između ove dvije pristupne točke je cca 10 km. Zbog neadekvatnosti opisanog rješenja, vozila koja primjerice prometuju iz Zaprešića za Samobor prisiljena su praviti nepotreban luk više od 10 km, kroz podvožnjak u Škorpikovoj. Gro prometa iz pravca Zagorja i Zaprešića slijeva se Aleja Bolonjom prema Zagrebu. Vozila u smjeru juga stvaraju nesnosne jutarnje gužve u podvožnjaku Škorpikova (dio ide na jug, a dio prema Svetoj Nedjelji i Samoboru). Popodne je ista sizuacija u obrnutom smjeru. Rješenje Izgradnja dvije dodatne pristupne točke autocesti, jednu kod Krapinskog mosta, jednu na Samoborskoj cesti kod skretanja za Rakitje. Time će se značajno rasteretiti promet Aleja Bolonjom i podvožnjakom u Škorpikovoj. Željko Šimunović
Od petlje u Jakomiru, do petlje Popovec trebaju biti 3 trake koje se prije naplatnih u Lučkom trebale se spajati u 4 trake, a ne kao sada u dvije, gdje 4 autoceste(A1, A2,A3,aA4) odnosno autocesta koja ide prma od ljubljane, krapine, iz varaždina i slavonije spaju se u dvije prije naplatnih u lučkom. Još od Lučko, do Karlovca i Bosiljeva proširiti A1 na 3 trake
Vrlo iscrpan građevinski izvjestaj. Bas toliko detalja nas ne zanima..
Švicarci (?) imaju onaj pokretni most koji "puže" po autocesti dok radnici obavljaju posao ispod njega. Mislim da je krajnje vrijeme da počnemo kopirati i dobre prakse da zapada, ne samo imigraciju bez kontrole i woke filozofije...
Za tranzitni promet, najvise kamionski treba jos jedna obilaznica juzno od postojece, a ovu ostaviti za potrebe grada Zagreba s okolnim gradovima.
Slovenci su ozbiljno krenuli s izgradnjom kraka brze ceste Ptuj-Ormož. Mnogi moji prijatelji Slovenci već su mi govorili da na more idu tako da kod Ptuja krenu za Varaždin, i onda dalje autocestom do Zagreba. Time izbjegavaju taj čep na Macelju, a bome i ostale gužve na ulazu u Zg. Sad će imati još jedan razlog više za tu trasu, koja nije puno dulja od direktne. Jedino što od Ptuja do Varaždina, nekih 40km, nema autoceste.
Tako tipično z avladavinu senfa. Otvori 200 gradilišta, pošalji 3 inžinjera s lopatama i zaj...j ljude 2 godine
Je li ovo ai slop? Previše detalja koji se ne spajaju ni sa čim, kakav put za Maribor kad tome služi A2 (sve uredno označeno i po zagrebačkim prometnicama), kakvi kamioni za Mađarsku kad tome služi A4 s druge strane grada?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bilo je i vrijeme. Ova je dionica već dugo u vrlo lošem stanju, kao i mnoge u državi. Poseban je problem desna prometna traka u oba smjera, zbog čega većina vozača vozi lijevom kako bi izbjegla prijevremenu zamjenu guma i amortizera. Zašto se toliko čekalo na obnovu, posebice s obzirom na to da se radi o važnom međunarodnom pravcu i glavnoj vezi sa zapadnom Europom, dionici koja na putnike ostavlja prvi dojam pri ulasku i posljednji pri izlasku iz zemlje zaista ne znam, no drago mi je da smo njezinu obnovu napokon dočekali i da će uskoro započeti. Bilo bi super kad bi se započelo i s radovima na dionici koja je u planu od čvora Bobovica do Prigorja Brdovečkog s novim mostom preko Save čime bi se preusmjerio dobar dio tranzitnog i teretnog prometa i rasteretio sam koridor do Zagreba odnosno čvora Jankomir.