Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 79
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Šok u zračnoj luci

Obitelj iz Osijeka izbacili s leta za Split jer im je beba bila 'osmi putnik'

croatia airlines
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL/Ilustracija
14.07.2016.
u 09:45

Iz Croatia Airlinesa stiglo je priopćenje u kojem se kompanija još jednom ispričala obitelji i objasnila gdje je nastao problem

Jedna osječka obitelj našla se u nevjerici kada su im 8. srpnja rekli da ne ne mogu poletjeti zrakoplovom Croatia Airlinesa iz Osijeka u Split. Nisu ni sanjali da će razlog biti njihova 11-mjesečna kći. Naime, ona je bila “osmi putnik”, točnije osma beba na spomenutom letu, a, prema pravilima agencije, dopušteno ih je samo sedmero.

– Kupili smo kartu još u svibnju u pothodniku na Trgu Ante Starčevića, u agenciji Croatia  Airlinesa, i u petak smo uredno došli na let. Nakon sat i pol došla je jedna gospođa i rekla nam da iziđemo, navodeći kako smo se mi posljednji čekirali, a vjerojatno je mislila da smo posljednji kupili karte. Ne mogu opisati koja je atmosfera bila u avionu, svi su bili ogorčeni zbog kašnjenja, a bebe i starija djeca su plakala, no pilot jednostavno nije želio poletjeti dok mi ne iziđemo iz aviona. Navodno, nije bilo dovoljno sigurnosnih pojaseva za bebe, odnosno u avionu je s našom bilo osam beba, a sedam pojaseva pa je pilot inzistirao da iziđemo – ispričala je za Glas Slavonije majka 11-mjesečne djevojčice. 

Dodaje kako je propust, očito, napravljen još pri kupnji karte, kada ih djelatnica koja im je prodala kartu nije upozorila na limitiran broj djece u avionu. Avion je u petak, umjesto u 21 sat poletio oko 23 sata, a obitelji koja je morala izići iz aviona u pomoć su priskočili djelatnici Zračne luke Osijek. Ponudili su im smještaj u hotelu Osijek, što nije bilo potrebno s obzirom na to da žive u Osijeku. Sutradan je kombi ZLO-a došao po njih, odvezao ih u Zagreb, odakle su napokon poletjeli prema krajnjem odredištu nešto nakon podneva. 

Direktor Zračne luke Osijek kaže da će oštro reagirati prema kompaniji

Odgovornost za ovu situaciju leži u Croatia Airlinesu, odnosno u njihovu sustavu karata, odlučan je Domagoj Marinić, direktor Zračne luke Osijek. Dodaje kako će ZLO oštro reagirati prema toj kompaniji te da će sljedeći put inzistirati na tome da se putnici koji lete iz Osijeka poštuju kao i svi drugi.

– Zaista mi je žao što se toj obitelji to dogodilo i ako su ogorčeni na kompaniju, s pravom su ogorčeni. Žele li ostvariti svoja prava, mi ćemo im u tome pomoći i, ako treba, zajednički nastupiti prema kompaniji, jer su postupili vrlo nekorektno. Svi su putnici trpjeli ovu situaciju i potpuno ih sve razumijem. Osječka je obitelj planirala u što kraćem vremenu stići na  svoje odredište, a naposljetku su kombijem koji smo im ponudili putovali do Zagreba i tek ondje  imali let – ispričao je Marinić.

Isprika i objašnjenje Croatia Airlinesa

Iz Croatia Airlinesa također je stiglo priopćenje u kojem se kompanija još jednom ispričala obitelji.

– Zbog sigurnosnog limita u zrakoplove Croatia Airlinesa Dash8–Q400 ne smije se ukrcati više od sedmero djece u dobi do dvije godine, jer su zrakoplovi opremljeni sa sedam sigurnosnih kompleta za slučaj opasnosti. Do spomenutog propusta došlo je zbog pogreške u rezervacijskom sustavu. Naime, sustav je programiran tako da ne dopusti rezervaciju osmog djeteta, ali u ovom je slučaju sustav to ipak dopustio. Istražujemo uzrok tome kako se slične situacije više ne bi ponovile. Kako su svi putnici imali uredno izdane karte, problem je primijećen tek u zrakoplovu. Nakon što ni jedna obitelj s bebom nije dobrovoljno odustala od leta, obitelj koja se zadnja registrirala za let nije mogla biti ukrcana – stoji u odgovoru koji potpisuje voditeljica odnosa s javnošću dr. sc. Ksenija Žlof.

Također, iz Croatia Airlinesa navode kako je obitelji ponuđen zemaljski prijevoz do Zagreba na trošak kompanije te promjena karata za let po izboru iz Zagreba za Split. Također, dobili su i kontakt kompanijske službe za odnose s korisnicima, kako bi ostvarili pravo na naknadu zbog uskraćenog prijevoza.

Komentara 31

Avatar Nick2k
Nick2k
10:46 14.07.2016.

Kao putnik, mogu reci bez laznog marketinga da je nasa avio kompanija jedna od najboljih kojima sam letio. Svi su profesionalni, nikada nisam imao problema i CA je definitivno u klasi premium zracnih prijevoznika. Pljuvace pozivam da se provoze po svijetu sa drugima, pa vide sav sjaj Hrvatske na nebu. Obestecenke putnika u ovakvim slucajevima je normalno i sigurno ce se dogoditi.

Avatar ludiplavi24
ludiplavi24
11:12 14.07.2016.

Alien 8-smi putnik. Hmmm sto bi Sigurnei Weiver rekla na ovo?

BE
Beerhunter
11:42 14.07.2016.

Zašto tolika halabuka? Sve aviokompanije imaju svoja pravila i od njih ne odstupaju gotovo nikad. Osobito se posade moraju tih pravila držati jer je sva "pažnja" usmjerena na to kako se avio kompanije i njihove posade odnose prema svome poslu.. Ako je kvota popunjena za navedeni let, a je, nema odstupanja. E sad, zašto je došlo do duple rezervacije, isto tako posada nije kriva...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije