Novi Sueski kanal oživljava luke na Mediteranu. Hoće li i hrvatske?
S novih 72 od 193 km kanal je gotovo udvostručen, ima dvosmjernu stazu, što otvara mogućnost za trgovinu između Europe i Dalekog istoka
Komentari 4
trijumfalni marš iz Verdijeve "Aide", teško je naći lijepšu muziku
eto, tako radi vojna mehanizacija, inženjerija. na svu sreću, mi smo svoju rasformirali, naša vojska ima par kombinirku, taman za temelje vikendica od nekog pukovnika iskopati. nema vojska problema u gradnji, da su išli na međunarodni natječaj, sad bi jošoš čekali analize konzultanata, a sa gradnjom bi počeli kad bi im gazda rekao da mogu. kao mi sa mostom na pelješac. ili autocestama, koncesijama. platiš skupo konzultante (ne znam za sličan slučaj u svjetu...), pa onda dobiješ knjižicu sa općim uputama i podacima dostupnima na internetu. ako je polančec bio kriv zbog plaćanja pola milijuna kuna za studiju koje nije trebalo, a dobila se ušteda od 50-ak mil kuna zbog vukovarskih radnika srba a svojim potraživanjima, onda ne znam kako ovo danas na vlasti misle izbjeći remetinec.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pitanja iz zadnjeg odlomka trebalo bi adresirat na aktualnu vlast i ministra-sabotera Hajdaša....ali ah, kaj njih briga za hrvatske luke ?!