Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Redizajn

Novi rast posjećenosti za Vecernji.hr!

Najnoviji rezultati istraživanja gemiusAudiencea za srpanj 2013. godine potvrdili su nastavak rasta posjećenosti našeg portala.
19. kolovoza 2013. u 13:16 0 komentara 7 prikaza
večernji (1)
Foto: screenshot Vecernji.hr

Više od 725.000 čitatelja iz Hrvatske protekloga je mjeseca čitalo Vecernji.hr. Ova brojka potvrda je lojalnosti vas, čitatelja, koji svakodnevno posjećujete naš portal u potrazi za najnovijim vijestima iz svijeta i Hrvatske.

U srpnju smo pripremili veliku online nagradnu igru u kojoj je najsretniji od vas odvezao novi Chevrolet Spark. Pokrenuli smo i velike ljetne specijale, Ljetna panorama i Turistička patrolakojima pratite što se događa na obali, gdje se nalaze najljepše plaže i još mnogo toga. Otvorili smo i mail adresu javi@vecernji.net na koju nam možete slati vaše vijesti i kreirati sadržaj na portalu.

Zahvaljujemo našim čitateljima na povjerenju i želimo dobrodošlicu novima! 

Poslovni.hr odličan je deseti, a 24sata.hr i dalje je najčitaniji! 

Odličan je rezultat ostvario i naš partnerski portal poslovni.hr. Web stranica Poslovnog dnevnika tako je prvi put ušla u TOP10 portala prema istom istraživanju, a u srpnju ju je čitalo gotovo 240.000 ljudi u Hrvatskoj. Poslovni.hr u posljednjih godinu i pol zabilježio je znatan rast čitanosti te je na ljestvici portala skočio za čak 25 pozicija! Portal 24sata.hr i dalje drži vodeće mjesto na ljestvici s više od milijun posjetitelja mjesečno.

I ostali Styrijini portali bilježe dobre rezultate – Styria tako ima čak 6 portala u TOP25 prema gemiusAudienceu.

Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web-stranica. U istraživanju sudjeluje oko 115 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web-stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.

Karlovac: Zbog transporta covid pozitivnih osoba Hitnoj pomoći za 80 posto povečan broj intervencija
REFORMA ZDRAVSTVA
Prijedlozi stručnjaka: Participacija do 4000 kn, porez na cigarete, naplata nehitnog prijma...
Nikša Bratoš
RAIFFEISEN FUTURE BOOST
Pogled iza scene: Što treba za kvalitetan nastup i kako je biti glazbenik u doba korone?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.