Novi incident - MiG-u 21 ugasio se motor u letu
Pilot je uspio ponovo upaliti motor i sigurno sletjeti u zračnu bazu na Plesu
Komentari 61
Ako se avionu ugasi motor uglavnom moze se upaliti u letu. Pilot nije htio iskociti jer zeli sacuvati avion. Hrvatska ima lose politicare ali hrvatki piloti stvarno znaju svoj posao odlicno
Bravo za MIG koji se opet može upaliti. Znači da je ispravan. Jedanput, ... a poslije?
Da nije karburator?
Neka se politicari odreknu lopovluka,neka ne kradu 5 godina i mogli bi imati najsuvremeniju eskadrilu u kratkom roku
Budimo ponosni. Tko jos u EU i NATO ima takve jedinstvene zrakoplove?
sramota je da se uopće voze te islužene rage vrjeme čini svoje.
Pozvat na odgovornost sve od ministra pa do svih onih koji su učestvovali u organizaciji i odabiru remonta a pod bilo koju cjenu nabavit eskadrilu f16 oslonit se na izrael ili amere.
Nije kriticno od 10.000 do 9.980 metara, kriticno je od 20 do 0 metara.
Zasto se uporno ljudi tjeraju da lete s tim zaostalim i vrlo rizicnim "Migovima",zar je to zaista potrebno,izgleda da se ceka da neki padne na zracnu luko Pleso,ili negdje u neki gradski centar.
Kako se stvara i opravdava potreba?
Čisti spin da bi se dobila podrška javnosti za kupnju novih. Događa se , ali ne vidim zašto bi to bila inf. za javnost a mnoge druge tajna.
Nato, Eu...Cro-Mig 21, nesto se tu ne uklapa.
Ako našoj domoljubnoj nebeskoj ptici MiG-u 21 ugasi motor u letu nije niš strašno i posebno jer imamo Hrvatsku koja raspada i propada i jasno da nemre sa domoljubnim nebeskim pticama biti bolje, drugačije i ljepše.
Opet senzacionalizam! Svaki pilot će vam potvrditi da je to sastavni dio obuke- usred leta se namjerno gasi motor zrakoplova te ponovo starta, kako bi se dobio osjećaj za upravo ovakvu situaciju. Najbizarniji događaj sličan ovome dogodio se 2001. godine na letu 236, iz Kanade za Portugal, kada je zrakoplov prelebdio bez goriva 120 Km sa 306 ljudi na letu. Ali ipak, ako se na Migovima sve češće motori gase sami od sebe, prizemljite te stare kante prije nego netko još nastada.
Još za malo piloti će vozit sa sobom rezervne dijelove i mijenjati ih u letu. Svaka čast pilotu na brzoj akciji.
Imam 2 stare vešmašine i jednu škodu favorit. Poklanjam zrakoplovstvu sve dijelove. Odričem se i garniture gedora !
muči me ovo 'zatajenje konusa'.... s obzirom na to da mig 21 ima fiksni konus, ne znam što je i kako moglo zatajiti.... a vidi fore, uspio upaliti motor! znači, sve radi! samo zbog štednje se vozi i gasi. to. to auti imaju tek nekoliko godina, a rusi velite od 1967-e?! i još radi?! odmah kupiti još 12 takvih migova. i dati ukrajincima da nam ih srede, ko što su ove. što niste rusima dali da ih remontiraju? aha, ne smijete...
Je li nam uopće trebaju
Te stare krntije su samo za plasiti komarce, pod hitno ih se treba rijesiti, a ne trpati novac u staro zeljezo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa ovo sa migovima je napetije od lige prvaka!