Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DRAMA U ZRAKU
Povratak na članak

Novi incident - MiG-u 21 ugasio se motor u letu

Pilot je uspio ponovo upaliti motor i sigurno sletjeti u zračnu bazu na Plesu

Komentari 61

Avatar realan.zg
realan.zg
18:46 16.03.2017.

Pa ovo sa migovima je napetije od lige prvaka!

VL
ZA
Zagrebcani
19:10 16.03.2017.

Ako se avionu ugasi motor uglavnom moze se upaliti u letu. Pilot nije htio iskociti jer zeli sacuvati avion. Hrvatska ima lose politicare ali hrvatki piloti stvarno znaju svoj posao odlicno

VL
MI
miso
18:47 16.03.2017.

Bravo za MIG koji se opet može upaliti. Znači da je ispravan. Jedanput, ... a poslije?

VL
ZV
ZvonimirOdLjubuskog
19:08 16.03.2017.

Da nije karburator?

VL
OZ
ozujsko69
19:44 16.03.2017.

Neka se politicari odreknu lopovluka,neka ne kradu 5 godina i mogli bi imati najsuvremeniju eskadrilu u kratkom roku

VL
Avatar slavonac13
slavonac13
21:39 16.03.2017.

Budimo ponosni. Tko jos u EU i NATO ima takve jedinstvene zrakoplove?

VL
SO
sofisticated
19:28 16.03.2017.

sramota je da se uopće voze te islužene rage vrjeme čini svoje.

VL
DA
davnor
20:38 16.03.2017.

Pozvat na odgovornost sve od ministra pa do svih onih koji su učestvovali u organizaciji i odabiru remonta a pod bilo koju cjenu nabavit eskadrilu f16 oslonit se na izrael ili amere.

VL
DU
Deleted user
20:33 16.03.2017.

Nije kriticno od 10.000 do 9.980 metara, kriticno je od 20 do 0 metara.

VL
DU
Deleted user
19:57 16.03.2017.

Zasto se uporno ljudi tjeraju da lete s tim zaostalim i vrlo rizicnim "Migovima",zar je to zaista potrebno,izgleda da se ceka da neki padne na zracnu luko Pleso,ili negdje u neki gradski centar.

VL
NO
Nolte
18:53 16.03.2017.

Kako se stvara i opravdava potreba?

VL
DU
Deleted user
21:22 16.03.2017.

Čisti spin da bi se dobila podrška javnosti za kupnju novih. Događa se , ali ne vidim zašto bi to bila inf. za javnost a mnoge druge tajna.

VL
BA
Bane79
22:21 16.03.2017.

Nato, Eu...Cro-Mig 21, nesto se tu ne uklapa.

VL
Avatar Izvorni Pravi Hrvat
Izvorni Pravi Hrvat
19:12 16.03.2017.

Ako našoj domoljubnoj nebeskoj ptici MiG-u 21 ugasi motor u letu nije niš strašno i posebno jer imamo Hrvatsku koja raspada i propada i jasno da nemre sa domoljubnim nebeskim pticama biti bolje, drugačije i ljepše.

VL
DU
Deleted user
22:28 16.03.2017.

Opet senzacionalizam! Svaki pilot će vam potvrditi da je to sastavni dio obuke- usred leta se namjerno gasi motor zrakoplova te ponovo starta, kako bi se dobio osjećaj za upravo ovakvu situaciju. Najbizarniji događaj sličan ovome dogodio se 2001. godine na letu 236, iz Kanade za Portugal, kada je zrakoplov prelebdio bez goriva 120 Km sa 306 ljudi na letu. Ali ipak, ako se na Migovima sve češće motori gase sami od sebe, prizemljite te stare kante prije nego netko još nastada.

VL
Avatar imotska115
imotska115
23:14 16.03.2017.

Još za malo piloti će vozit sa sobom rezervne dijelove i mijenjati ih u letu. Svaka čast pilotu na brzoj akciji.

VL
DC
Don Corleone
06:14 17.03.2017.

Imam 2 stare vešmašine i jednu škodu favorit. Poklanjam zrakoplovstvu sve dijelove. Odričem se i garniture gedora !

VL
Avatar nekakav
nekakav
10:51 17.03.2017.

muči me ovo 'zatajenje konusa'.... s obzirom na to da mig 21 ima fiksni konus, ne znam što je i kako moglo zatajiti.... a vidi fore, uspio upaliti motor! znači, sve radi! samo zbog štednje se vozi i gasi. to. to auti imaju tek nekoliko godina, a rusi velite od 1967-e?! i još radi?! odmah kupiti još 12 takvih migova. i dati ukrajincima da nam ih srede, ko što su ove. što niste rusima dali da ih remontiraju? aha, ne smijete...

VL
DO
dokrastavca
01:10 17.03.2017.

Je li nam uopće trebaju

VL
BE
BERDOLINO
02:25 17.03.2017.

Te stare krntije su samo za plasiti komarce, pod hitno ih se treba rijesiti, a ne trpati novac u staro zeljezo.

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.