Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 35
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sovjetski zločin
Povratak na članak

Novi dokazi: Amerikanci su zataškali masakr u Katynskoj šumi

Vjeruje se da tadašnji američki predsjednik Franklin Roosevelt nije htio razljutiti saveznika Staljina

Komentari 150

OT
Otporaš
22:42 16.03.2014.

G. Vuskic <trup1959@gmail.com> Sun, Mar 16, 2014 at 4:11 PM Za dvadesetgodišnjicu HRVATSKOG NARODNOD ODPORA, Donosim ovdje za mnoge koji nisu znali ZAŠTO JE OSNOVAN HRVATSKI NARODNI ODPOR iz pera generala Drinjanina. On je to iznio u prvom broju novineoju novine OBRANA od 1 siječnja 1963 godine. ...Zašto je osnovan HRVATSKI NARODNI ODPOR godine 1943.- 1944, kada je postojala NDH sa svojom Vladom i državnim Poglavarom? ...Zažto se je neke poznate ustaške borce, posebno pripadnike Hrvatskog Narodnog Odpora, kako u Domovini, tako i u emigraciji, lišavalo čina, zatim opet rehabilitiralo, unapredjivalo u najveće položaje u državnoj, političkoj i vojničkoj hijerarhiji, da si se i opet proglasi buntovnicima, samovoljnicima, pa čak i komunističkim agentima? ...Zažto ti ljudi ne iznesu istinu sada u slobodnome svijetu? ...Zažto su puč Lorkoviča interpretirali jednom ovako, jednom onako, nikako i svakako, te da ih se u krugovima jedne iste stranke naziva herojim, drugi put neozbiljnim i nepoštenim ljudima, četvrti puta ih se opet jednostavno prešućuje? ...Zašto se je Hrvatska Vojska povukla kada je imala 17 divizija sa zavidnim moralom i spremnosti na žrtvu? ...Zašto je rečeno vojničkim zapovjednicima da idu na predaju, ako se je znalo (nije se tada znalo. Saveznici su iznevjerili na Bleiburgu. Vidi knjigu dra. V. Vrančića S Bijelom Zastavom preko Alpi, mo), da su propali svi pokušaji za naći neki kontakt sa zapadnim saveznicima? ...Zašto se je bio organizirao odpor (rezistencija), a onda opet dat nalog, da se ide na zapad? ...Zašto se je predala Hrvatska Vlada, Hrvatski Vojni Stožer i Vojska a zašto se nije predao Poglavnik? ...Zašto se nije obnovila Bitka na Krbavskom polju? ...Zašto je došlo do Bleiburga? ...Zašto stanoviti politički krugovi napadaju ljude, koji žrtvuju sve, da svijet sazna za Bleiburšku tragediju i Titove zločine? ...Zašto blatimo jedni druge i nekada i brat brata, prijatelj prijatelja, iako znamo, da činimo nepravdu i škodimo našoj stvari; uništavamo ugled boraca za koje znamo, da su pošteni i hrabri rodoljubi! ...Zašto? Zašto........... Prošlo je 17 godina od Bleiburga, a 21 godina od Desetog Travnja i već se nova generacija boraca stvara za novu svehrvatsku revoluciju. Ta generacija ima pravo znati istinu. Mi je moramo reći prije konačnog polaska u boj, jer nas je tako jako malo preživjelih, koji nešto o tome znamo. Mi istinu moramo reći i onda, ako iz te bitke sa istinom i osobno ostanemo u slabom svijetlu. Svjetske velesile atvoraju arhive i iznose tajne, koje im ne služe na čast! Zašto to čine? Zato, jer ih nove generacije povjestničara tjeraju na to, kao što i nas naši povjestničari u ime časti poivlju, da im kažemo istinu. Mi smo obećali nekolicini hrvatskih povjestničara, da ćemo iznieti ono što znamo. Obećali smo to hrvatskim povjestničarima Jeri Jarebu i Marku Sinovčiću, kao i pročelniku Odbora za istraživanje Bleiburške Tragedije Ivanu Prceli, u čije rodoljublje ne sumnjamo. "OBRANA" u svojim narednim brojevima donosi niz članaka, koje će napisati podpisani, dok će o akciji Odpora, koja je poznata pod imenom "Kavranova akcija" pisati jedan od učesnika br. Rover. Brat Rudi Erić će pisati o radu Odpora u stranome svijetu, a br. Dr. Mahmut Muftić o suradnji Odpora sa drugim organizacija. Mnogo smo puta rekli, da nam je težko govoriti istinu. Sada velimo: težko nam je već šutiti, jer će novi borci sumnjati u naše rodoljublje, pa je bolje, a da nadju svoj smisao za žrtvu u novom revolucionarnom pohodu za slobodu naroda. Avijestni odgovornosti pred Bogom i Narodom, mi ćemo reći istinu, a ostatak života mi smo posvetili odgoju i pripravi mladih. Hrvatska će nas povjest suditi prema onome, kako se budemo vladali danas, a ne prema tome što smo htjeli biti ili što bi bili, da smo mogli i htjeli... Prije odluke podpisani je dobro razmislio, uredio svoje račune sa Bogom i ljudima i za vrijeme duhovnih vježbi krajem godine došao do zaključka, da je došlo vrijeme govoriti punu istinu. I mi ćemo ju reći. Neka bude za dobro Hrvatske. general Drinjanin. Da. Tako je mislio i djelovao Maks Luburić. Kada se je on pokrenuo sa hrvatskim Narodnim Odporom odmah poslije smrti Poglavnika dra. Ante Pavelića 28 prosinca 1959 godine, najprije je izdao jedan letak imenom PRVI KORAK. Zatim je početkom 1960 godine izdao TEMELJNA NAČELA I DUŽNOSTI HRVATSKIH BORACA U EMIGRACIJI. Sa starim borcima prikuplja nove koje počima osvajati dinamikom novog političkog kursa. Izdaje nekoliko DRINA 1961 i 1962 godine. Zatim izdaje letak DRUGI KORAK. Tada sam bio i živio u Parizu. Bio sam član HOP-a i prisegnuti član TRUP-a. Pred crkvom svake nedjelje se dijele letci Maksa Luburića. Veliko komešanje nastade među Hrvatima grada Pariza. Jedni ostadoše u HOP-u, vjerni Poglavniku i ustaškom pokretu. drugi ostaju uz HSS, svojatajući da oni imaju narodni mandat za voditi hrvatski narod. Treći odoše k dru. Branku Jeliću i njegov Hrvatski Narodni Odbor. U tom metežu i nesnalaženju izlazi dr. Krunoslav Draganović i Miroslav Varoš sa svojim Hrvatskim Demokratskim Odborom. Sve to Hrvate zbunjuje. Svaki vrti glavom i ne zna gdje će i kojoj stranci prići. General Drinjanin nudi novi početak. Jedni samo o njemu govori i njegovu novom programu, dok drugi, treći i ostali govore kako je Maks kompromitiran svojim zlodjelima i Jasenovcem. Zatim izlazi prvi broj novine OBRANA baš na Novu Godinu 1963 godine. I tako počima TREĆI KORAK djelovanja HNO.

VL
TM
Tvrtko mali
14:23 11.09.2012.

caca salis se .Za jedini veci "cetnicki " zlocin u Foci je Draza streljo petnestak oficira ,ako se nevaram dvanest ,a jedini napumpan broj koji ideo do osam iljada je u partizanskoj optuznici ,mada nemos toliki broj napumpati nema sanse ,jednostavno nema podkrepljenja u ealnosti a pre "masakra " ciji je cilj bio da zaustavi muslimane u pokolju je ubijeno vise Srba,Posle je opet pobijeno od partizana vise cetnika koje su okupili u Foci nego Hrvata u Blaiburgu,i ovde su Srbi sluzili Hrvatima,stoka je i zasluzila sta je dobila

VL
LI
Livi
08:57 11.09.2012.

Koliko znam cak su se i Rusi ipricali za ovaj zlocin. A sta je s Amerikancima, "svjetionikom svjetske demokracije"! Zalosno, da ne moze biti zalosnije! Onaj tko skriva zlocince i sam sudjeluje u zlocinu. Eto to su dvostruka mjerila. Sto se mene osobno tice, nikad me nisu impresionirali oni ciji su potomci jednostavno dosli na tude i istrijebili indijanska plemena. Da bi zlo bilo jos gore, prikazivali su u svojim filmovima destljecima indijance kao divlje i one od kojih su se bjelci trebali "braniti".

VL
TM
Tvrtko mali
14:29 11.09.2012.

@intimus500 ma u pravu si Nemci nisu znali da broje koliko se ciila ubija u masakrima,nisu imali iskustva pa su zato vec 43 pricali o pola miliona i rugali se Anti sto se hvali sa milion(sam je reko da je veci Turcin od Turaka) ali vi ste to ispravli,poginule osam staraca u radnim akcijama a pokolja nije bilo vec dve godine pre Nemaca ,nisu "Sokolske" familije napadane a ni Srpska sela

VL
Avatar intimus500
intimus500
14:34 11.09.2012.

11.09.2012. u 14:29h Tvrtko mali je napisao/la: @intimus500 ma u pravu si Nemci nisu znali da broje koliko se ciila ubija u masakrima,nisu imali iskustva pa su zato vec 43 pricali o pola miliona i rugali se Anti sto se hvali sa milion(sam je reko da je veci Turcin od Turaka) ali vi ste to ispravli,poginule osam staraca u radnim akcijama a pokolja nije bilo vec dve godine pre Nemaca ,nisu "Sokolske" familije napadane a ni Srpska sela +++++ ajde stari ..ako to i ta laž tješi neka ti bude ...što imam s vama raspravljati kad ste poznati po tome ... i vaš velikan je to rekao ... :) valjda vam je onda lakše živjeti u toj koži s tim uvjerenjima/razmišljanjima kako ste nebeski narod :)) ....

VL
TM
Tvrtko mali
14:40 11.09.2012.

Pa kako nebi bili nebesji narod?Koliko smo kolektivno budale ,toliko brzo niko nemoze stici u nebo ,a jos Hrvata zvati bratom :) me,a sta nebeski narod Nojbaher i Ler su bili cetnicki VelikoSrpski agenti ,zna se koliko su voleli Srbe.AA jos Hitler kojem su Hrvacke krvave orgije postale odvratne,ma on se samo salio,sem toga on je bio mekasce ,bojo se krvi

VL
OB
-obrisani-
14:40 11.09.2012.

kako to zataskivali 22.000 zrtve da rusi pobiju a amerika zataskuje !? pa lijepo to je bilo 1940 vise od 72 god proslo ni medie nisu bile takve kao danas u mogunosti da mogu da saznaju . -a danas prijeije mjesec dana vise od 20.000 muslimana u Burmi se masakrira. pslr se Bozje kuce, protera se jedan citav narod od njihove zemlje. ne dopusta im se raditi,njihova zemljista da mogu da koriste da bi se pohranili a ne samo amerika...citav svijet suti -sta bi bilo da nekome zidovu u bilo kom djelu svijeta zapada kazu vi ste krivi za cenzure u svijetu-odmah bi ga osudili pa bio on i nobelovac.

VL
TM
Tvrtko mali
14:43 11.09.2012.

@Tiblisi Posle Bosne ko ocekuje da Srbin prolije suzu za muslimanom ,ma koliko zrtve bile je lud,a cini mi se i sa Hrvatima ima neresenih pitanja mada kao primer je dobro

VL
OB
-obrisani-
14:44 11.09.2012.

zataskivali 22.000 Poljaka koje su rusi pobili a amerika zataskuje !? pa lijepo to je bilo 1940 vise od 72 god proslo ni medie nisu bile takve kao danas u mogucnosti da mogu da saznaju . -a danas prije mjesecc dana vise od 20.000 muslimana u Burmi se masakrira. pale im se kuce i Bozje kuce, protera se jedan citav narod od njihove zemlje. ne dopusta im se raditi,njihova zemljista da mogu da koriste da bi se pohranili a ne samo amerika...citav svijet suti -sta bi bilo da nekome zidovu u bilo kom djelu svijeta zapada kazu vi ste krivi za cenzure u svijetu-odmah bi ga osudili pa bio on i nobelovac.

VL
OB
-obrisani-
14:46 11.09.2012.

a zasto rusi pobili 22,.000 poljaka...zar nisu bili i oni ljudi zar nisu imali nekoga ko ih je cekao doma, djeca,majke, ocevi, braca, sestre, gde je ona ruska ljubav za pravdu

VL
TM
Tvrtko mali
14:46 11.09.2012.

a ti Intimus procita Deobe ako ih vec citiras ,za mene je knjiga odvratnija od Tudmanovih iz******* a tebi ako se svica da citas Crvenoga,izvoli,ako neces ne citiraj

VL
TM
Tvrtko mali
14:47 11.09.2012.

Tiblisi jednostavna vojna odluka,ideoloski neprijatelj,koji bi bio srz buduceg otpora a i malo radi osvete za Poljski napad na Rusiju Nije lepo ali razumno,eto srece da smo i mi Srbi bili takvi

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
08:46 11.09.2012.

03.03.2010. u 13:53h punkufer je napisao/la: Komunizam je prouzročio VIŠE žrtava od bilo kojeg drugog režima. Ovo je samo još jedna ilustracija onoga što i danas neki nazivaju "antifašizmom". Fuj. ------------------------------------------------- A sto mislis da je fasizam dobio sansu postojati 80 godina?

VL
SE
Sejo
08:49 11.09.2012.

Da,taj zlocin je godinama pripisivan nacistima.Ali to nije sve,Staljin je sistematski ubio i protjerao milione Jevreja,prema nekim pretpostavkama i vise nego Hitler,osim sto je 20 miliona streadalo u Sibiru u logorima.Uzasno,zar ne!!!

VL
Avatar intimus500
intimus500
14:25 11.09.2012.

11.09.2012. u 13:05h Godwora je napisao/la: intimus500, tacan broj ubijenih se ne zna. Zavisi koji je izvor tebi realan, ovako odprilike kazu: Nemci izmedju 500 000-700 000 Srba ubijeno, Jevrejske agencije za istrazivnje nacistickih zlocina oko 700 000 Srba samo u Jaenovcu a ukupna broj oko 1,2-1,5 miliona, Tito 700 000 samo u Jasenovcu, danasnji aktivisti i politicari HDZ-a i katolicki svestenici - Jasenovac je bio rehabilitacioni centar za obolele od kolere drugih i teskih bolesti. Ovi podaci su javni i mozes ih pronaci u kucama koje cuvaju zlocine od zaborava, Izrael, Nemacka. ++++ stvarno niste normalni ... u roku od sat vremena brojku od milion si povećao na 1,2-1,5 ...hehehe strašno!!!! baš ste mi smiješni :))))

VL
Avatar smokeonthewater
smokeonthewater
09:00 11.09.2012.

... koje otkriće ! ! ! ... pa bar sam pet puta do sada na History Channel gledao emisiju o britanskom zataškavanju tog strašnog događaja ... i ne samo to već i o sramotnom postupku prema poljskim vojnicima, posebice pilotima, koji su se cijelo vrijeme borili uz britance ... naravno da je to sve zbog dodvoravanja staljinu ... isto tako su i zločinca broza i njegove šumske ušljivce učinili velikim antifašistima ... baš ti britanci i amerikanci ... strava ...

VL
CR
cro@rmy
09:00 11.09.2012.

Toliko o komunizmu i jadnicima koji ga i dan,danas simpatiziraju,evociraju uspomene

VL
Avatar intimus500
intimus500
09:07 11.09.2012.

+ - 11.09.2012. u 08:57h Livi je napisao/la: Koliko znam cak su se i Rusi ipricali za ovaj zlocin. A sta je s Amerikancima, "svjetionikom svjetske demokracije"! Zalosno, da ne moze biti zalosnije! Onaj tko skriva zlocince i sam sudjelujee u zlocinu. Eto to su dvostruka mjerila. Sto se mene osobno tice, nikad me nisu impresionirali oni ciji su potomci jednostavno dosli na tude i istrijebili indijanska plemena. Da bi zlo bilo jos gore, prikazivali su u svojim filmovima destljecima indijance kao divlje i one od kojih su se bjelci trebali "braniti". ++++++ ma daj molim te!! je***se tebi za Indijance ...tebi je samo važno da tu laprdaš protiv amere ... nisu ih oni ubili da se moraju ispričati već tvoju rusi!!

VL
LO
lojtra1
09:14 11.09.2012.

Staljin nije nenadmašan. Mao ce tung ga je po broju žrtava debelo prešišao. No, zbog toga se nitko ne uzbuđuje jer je tamanio uglavnom kineze. Kad se rasvijetlje komunistički zločini hitler će se pokazati kao čisti amater!

VL
PR
primorka7
14:22 11.09.2012.

Istina polako izlazi na svjetlo dana. I to je dobro radi svih nas, a posebice, nas ovdje u Hrvatskoj, u kojoj su kosti ubijenih , samo nakon 45. ,počeli izlaziti sami iz jama. Vrijeme je da antifašisti, tj. komunisti, priznajuu svoje grijehe, pa da onda krenemo dalje. Bez čistih računa iz prošlosti, nema nam bolje budućnosti. Ni nama, a ni bivšim i sadašnjim komunistima. Naravno ako žele i dalje živjeti ovdje, a ako ne žele, onda neka nas puste na miru. P.S.ZNAJU LI VAŠI, NAVODNI LEKTORI, ZA PETI PADEŽ I DEKLINACIJU IMENICA? SRAMOTA!!! PO NJIMA JE PETI PADEŽ JEDNAK POSVOJNOM PRIDJEVU NASTALOM OD IMENICE. (poljsko državljanstvo ili Poljska, što si to dočekala , nije jedno te isto)

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 8 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.