'Nije dobro da se učenika previše optereti ili da se poučavanje prebacuje posredno na roditelja'
Nastava na daljinu, ističe MZO, ne podrazumijeva da učenici samo čitaju udžbenik i rješavaju zadatke po uputama nastavnika, odnosno ne smije se svesti na to da učenici uče potpuno samostalno, a da im nastavnik ne objasni kontekst.
Komentari 5
Ove nastave na daljini su bezveze. Hrpa web stranice gdje djeca moraju sami tražiti sadržaj za učenje. Moš misliti da budu sami disiplirani bez roditelje.
Kad se zbog raznih razloga godinu dana ne ide na posao, ko to more platit?? Dica, naravno. Rezultat dođe malo kasnije, kad dica završe u Irskoj.. Opet neka svemirska ravnoteža... Važno je ditetu objasnit da od toga svega u životu malo šta stvarno triba, da dite ne trpi psihološki pritisak, zbog svega. Ako mu škola ništa ne da, da mu bar ne uzima!!!
pa kad već djecu 25 godina svako malo oslobađamo obveza i gradiva, kad smo taj minimum znanja doveli do skoro nule, ajmo onda i totalno maknuti ocjenjivanje, jer je to u neku ruku diskriminacija, svi su isti, a nečija sposobnost ne smij nekome manje sposobnome biti ograničenje ili izvor kompleksa. čemu da djeca uopće išta i uče, 'nedajbože' i nauče, što će im to, kad su oni rođeni sposobni, pametni, samo trebaju fizički izrasti... svaku misaonu aktivnost, naročito logičku, treba ukloniti, jer očito šteti. i prestanimo uopće objavljivati podatke o većoj smrtnosti debelih, jer je i to jedan oblik diskriminacije, ajmo to proglasiti normalnim stanjem.. i nemojmo u statistikama navoditi razlog smrti taj i taj, čemu... ljudi koji se za ništa ne moraju napregnuti niti potruditi imaju jedan problem. oni se ne razvijaju, a kad bi trebali potegnuti, ne mogu, ne znaju, nesposobni su. nakon što dalmatinci rasprodaju sve što ima interes, trebat će raditi. a onda će zazivati državu. tako mi djecu odgajamo. nemoj ti, ja ti budem.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Uh, ova se ministrica i njezina svita baš i nisu snašli u ovoj ali ni u onoj prošloj (štrajk) kriznoj situaciji. Većina učitelja i profesora rade na svojim privatnim računalima i svojim privatnim internet vezama koje baš i nisu adekvatnee za ono što se od njih očekuje. Također i sama djeca rade većinom na svojim računalima i tabletima a ni jedni ni drugi nemaju neku podlogu tj. pripremu za rad sa digitalnim sadržajem. Sada se navrat na nos organizirao školski tv program za koji nitko nema plan i program pa se ne može adekvatno pripremiti. Zato se ministarstvo lijepo ogradilo i sve prebacilo na učitelje i profesore ali i na samu djecu. Na žalost kriva predodžba o super pametnoj djeci dolazi sada do izražaja jer se otkrilo da se djeca odlično snalaze u igricama i gledanju "čudnog" video sadržaja od samog snalaženja u radu na računalu. Situacija je takva kakva je ali nije u redu od ministarstva objavljivati neke preporuke i pametovati u ova krizna i teška vremena.