Nevjerojatan plan Europe kakav dosad nije viđen: Povezat će sve velike gradove, među njima i Zagreb
Plan uključuje povezivanje glavnih gradova, ali i urbanih središta poput Soluna s oko 250.000 stanovnika, kao i manjih gradova duž linija.
Komentari 25
Bilo bi to odlično kad bi se pokrenuo ovakav mega projekt u EU, ali nisam siguran da je moguće odraditi u roku od 20 godina, s obrirom da tek treba projektiratii, otkupiti zemljište, okolišne studije itd...
Je, kak ne! Do Zagreba! Tek kaj nije! Austrijski ÖBB htio je uvesti RailJet Beč-Zagreb pa su slomili zube na Slovencima! Danas vlak iz Graza do Zagreba vozi skoro 4 sata, natrag skoro 4,5 i to sa dva vagona: jedan hrvatski (koji je sasvim u redu, uredan i čist) i jedan slovenski (očaj je preblagi izraz: prljav, smrdljiv, WC je uglavnom potrgan, bez klime). O redovnim zakašnjenjima koje nakupi od Dobove do Maribora i obrnuto, da i ne govorim. Na putu iz Graza za Zagreb stoji 45 minuta po raznim kolodvorima, u povratku samo u Dobovi 45 minuta i onda još 28 minuta po raznim kolodvorima. Jemput sam išel njime kada mi je auto bil na servisu, i nikada više! Ako je potrebno, radije uzmem rent-a-car!!!
Odlično! Živjela EU i naša Hrvatska!
Ovi samo lupetaju neostvarive snove
Sad su se sjetili a sta su radili sve ove godine, nista od ovoga EU je pred financijskim krahom...
KOd nas nema sektora koji nije pokraden. Već mo mogli imati futurističke željeznice. Odavno.
Bravo, takvu sam ideju i ja imao. (Unutar HR to moramo i u smjeru Splita napraviti da napokon imamo vezu 21 stoljecaza Split) Super projekt a nama kao turističkoj destinaciji to duplo odgovara. Uz to HR postaje i Hub za naftu i plin. Super!
hahahahaha... i onda na scenu stupa HŽ i hrvatska ostaje u mrklom mraku.
Neostvarivi snovi. Bar za većinu Hrvata 50+ godina. A mi gradimo pruge već sad i najavljujemo kolosalnu brzinu do 120 dok drugi jure 300. 50 godina slušamo o ravničarskoj pruži do Rijeke.
I ja ću biti kapet "od bela ladja"...malo sutra a možda i puno prekosutra!
Haha, eu ima manje pruga nego prije 2 svj rata, sramota. Sav teretni promet treba prebaciti na željeznicu, samo čistu distribuciju dati kamionima, loko vožnja. Glavnu orugu, zagreb beograd smo zapostavili nekad najjaču u pola europe. Zbog čega, nacionalnig ponosa!! Sve smo prodali stranciima, a srbi su nam kao problem, jadno.
HŽ treba privatizirati što prije.
Dugo več nisam pročitao toliko naučne fantastike! Ali bi bilo lijepo realizirati.
An šta je sa teretnom prugom Pariz Varšava. Zbog prijevoza Lecreca.
Da a sve će to Ursula i Šuica heklanjem uspjeti. 🤣🤣🤣🤣
Dugo nisam citao vece gluposti. EU zeljeznica je propala stvar ako i izgrade, tko ce to odrzavati? Zeljeznica u EU je propala stvar, kao i njemci u njemackoj baj baj....
Budemo se hitrije izseljavali .....
Imali smo to sve već dok je prugama upravljalo naše poduzeće JŽ- putovalo se od glavnog grada do mora za 4 sata- to danas nike izvedivo uz sve silne investicije u skupe autoceste!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Možda i hoće... ali zagrebački glavni kolodvor nikada neće izgledati kao ovaj na slici. Bar ne dok se ne promjeni 99,99% HŽ osoblja 😂