Zavirili smo u Rimčev pogon: 'Želimo napraviti vodeću svjetsku kompaniju hiperautomobila'
Nevera će biti proizvedena u ukupno 150 komada. Za sada je jedna isporučena. Još nekoliko njih, od ukupno 50 naručenih, spremno čeka posljednje provjere
Komentari 36
Volio bi raditi u toj tvornici-mene više zanimaju el.bicikli i neka jeftinija prometala npr. manji automobil ali hibrid benz.struja-to je budučnost-a može i plin-struja.
Rimac, vatreni gospodarstva!
Uspjeh ili neuspjeh vidjet će se malo kasnije. Sada je prerano. Porsche i Bugatti nisu naivne tvrtke i nebi olako prihvatili nekoga kao poslovnog partnera. Nevera nije 'najbrži auto na svijetu', ali je među najbržima. To je novinarsko pretjerivanje. Performanse takvih automobila mjere se u kontroliranim uvjetima, a odlučuju desetinke sekunde, stanje ceste i atmosferski uvjeti. Ne znam, da je netko tako izmjerio brzinu ovih 'hiper automobila'.
Istok bojna protiv Rimca iz zapadne poslovne i civilizacijske sfere!
Lipa je ova divojka na sliki.
Samo povirih da vidim koliko jalnuških luzera i srblja ima na komentarima 😉 niste razočarali. Da ljubomora pogoni motor, do Tokija bi došli, do kud je i Srbija 🤣 i okvslinška hartija
Rimac je zapravo tehnološka kompanija a prototip imaju za VIP ulagače i pokazivanje, ne za široku trgovinu. Proizvode vrhnje za druge auto kompanije.
Hdz je stvorio Todorića.
Fascinantna je ona slika gore s plavušom koja izgleda kao da je obukla manduru samo za potrebe slikanja. S druge strane tko god je ikada radio ili bio prisutan u bilo kakvoj proizvodnji što je i propisano zaštitom na raduu zna da radnik mora imati zaštitnu opremu u vidu rukavica,prsluka,kacige. Podovi u pogonu Rimca su ono Vauu sterilno čisti bez trunke ikakve prašine ili bilo čega drugoga što bi upućivalo da je tu u tijeku nekakva masovna proizvodnja... Zapravo uvijek izgleda kao nekakvan research centar od NASE
baš zanimljiv pr-članak! za manje od godinu dana zagrebačke bi ulice trebale biti preplavljenje robo-taksijima... za koje je rimac dobio MILIJARDU I PO kn... ali o tome ni jedne jedine riječi... to je valjda ne-tema? i druga stvar - isporučili su točno JEDAN auto svih ovih godina??? i taj jedan nije prodan nego poklonjen. i oni su, kao, TVORNICA auta??? koliko košta jedan ovakav članak - burek i piva? ili još i kavica?
Onaj jedan jedini, kao prodani, F 1 vozacu, Nicole Rosberg, dobio je kao suvlasnik, odnosno dionicar, a platio je tocno NULL. ZAasto nema bar 2,3 kupca nakon ovoliko vremena...?! Razlog za ove slike i pricu su ko zna koji, da ga se spasi od bankrota. Kupili Bugatti..?! Ma, moz. mislit..?! Sve drze dionicari,.odnosno Big Boss Rosberg. Rimac nema tu .
Na licu ove radnice na prvoj slici se može iščitati velika sreća jer je dobila priliku raditi za ovako renomiranu uspješnu tvrtku.
Obožavam dobar sarkazam. Zaboravili ste ponoviti vizije i obećanja druga Mate da ćemo iduće 2024. godine se voziti u taxi vozilima koja sama voze po Zagrebu.
I onda je svizac zamotao čukuladu!
Ček jel to prodana Nicu Rosbergu samo? Od orije 2 mjeseca niko prestao snimati youtube a rekao da će detaljno testirati neveru. Znači napravio par krugova po brdu gdje je zatamnio podatke na kokpitu.
Dok ne vidim izvješće ne vjerujem. Za sada postoje samo investicije, prihodi od prodaje nula bodova. Što ako Nevera izazove poslovnu neveru jer uopće neće biti lako potvrditi na tržištu tolike investicije? Hoće li država možda subvencionirati prodaju tako skupih auta sa 99% udjela?
Ovo je previše , nastati će hiperprodukcija vozila u RH, jer jedan auto u vremenu od preko 10 godina rada, je malo previše, a tek 50 u budućnosti, smanjite tempo, početi će padati cijene automobila, a o polovnim da i ne govorim.
Samo jedan...?! A, kao 50 narucenih...?! Koliko je prodano odnosno, koliko je u blagajni...?! Mislim otprilike nula. Sve reklama cista. Moze po tablu cokolade, i to Milka, da za godinu nece prodati niti jedan..?
1. Ko to moze kupiti? 2. Baterija 700kg? To je jedan manji auto, zasto to ne valja? Pa čestice gume su opasnije od ispušnih plinova a jedan auto na struju dere 3-4x puta više gume, a ovakav barem 10x, ja bi sve aute na struju zabranio u gradovima isto kao i dizelaše i teška vozila. Da ne pričam da sa jednim takvim autom trebaš napraviti barem 300.000 pa i više km da se uopće izjednači co2 outprint pri proizvodni automobila vs standardni auto. U prijevodu 100x gore za okoliš nego jedan običan benzinac sa plinom npr.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bravo Mate!