Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 141
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRIJEDLOG
Povratak na članak

Ne rade svi učitelji jednako i zato ne mogu svi imati iste koeficijente

Zašto se ne bi uveo model po kojem bi se najvišim iznosom nagrađivali najbolji, a najnižim iznosom profesori i učitelji koji nemaju dobre rezultate u radu s učenicima?

Komentari 74

PE
Peropero
11:15 27.10.2019.

Nemoguće je objektivno mjeriti rezultate rada u nastavi. Ako predaješ u MIOCU imat ćeš izvrsne rezultate jer su tamo super učenici koji sami nauče i idu na natjecanja gdje su vrlo uspješni. Ako radiš u manjem mjestu imaš par učenika u razrednom odjelu koji su dorasli ovim iz MIOC-u.

VL
GO
gogs
11:50 27.10.2019.

totalna glupost.naravno da će nastavnik matematike imati više učenika koji idu na instrukcije od nastavnika likovnog i da se u neke smjerove upisuju učenici s većim IQ.i da bi bilo koji drugi kriterij koji bi bio postavljen za veće koeficijente prerastao u tehničko izvršavanje za dobivanje istih.bolje bi bilo da ste umjesto ovoga objavili još koji članak o onoj mandarini

VL
Avatar Keep_calm
Keep_calm
10:23 27.10.2019.

Veću hrpu gluposti nisam odavno pročitala. Hajdemo suzbijati uravnilovku, ali pritom pođimo od struke koja je dosad bila najmanje plaćena, i koja je najviše podložna subjektivnom procjenjivanju. Učenici idu na instrukcije?Možda nisu izabrali odgovarajuću školu? Ide li velći dio učenikaa nekog profesora na instrukcije, ili samo neki? Možda bi bolje prošli na maturi da su im brižni roditelji manje opravdavali neopravdane izostanke? A ne pada vam na pamet plaće sudaca, ili državnih činovnika, povezati s brojem riješenih slučajeva? A što ćete s doktorima, hoće li netko brojati mrtve?! I samo još jedan detalj: učitelji i profesori koji su se potrudili na napredovanju i do sada su imali veću plaću. Samo se bojim da je i to prava plaćica usporedbi s dva zanimanja, koja neću spominjati, a u kojima nitko ne traži diplomu fakulteta, ni cjeloživotno obrazovanje, a dozvoljeno je lupetati i pisati koješta do mile volje.

VL
CR
creedence1954
11:49 27.10.2019.

Treba onda vrednovati i npr.lijecnike, policajce, cinovnike, medicinske sestre, postare... Prije svih-politicare.

VL
KR
krenica
12:55 27.10.2019.

Koji koeficijent ćemo postaviti za vridne nam Saborske spavače. Puno bolje i jeftinije bi nam bilo Sabornicu izdavati za privatne svrhe a ove cirkusante na radne akcije.

VL
DU
Deleted user
11:14 27.10.2019.

Prijedlog je glup. Nije isto radiš li s pametnom djecom ili s malim bitangama odgojenim od strane niškoristi roditelja. Nije odgojni proces rad na traki da se može izmjeriti učinak niti su učenici automobili u koje treba ugraditi te i te dijelove da bi funkcionirali.

VL
Avatar Zvjerko10
Zvjerko10
11:13 27.10.2019.

Kako vrednovati razrednu nastavu koja je temelj za sve ostalo?

VL
DU
Deleted user
10:53 27.10.2019.

Prvo bi trebali uvesti koeficijente po ucinku i radu u Hrvatskom saboru.To bi trebala biti pocetna tocka prvi korak za mjerenja rada i postivanje rada.

VL
MU
Mutavi
10:27 27.10.2019.

A da uvedemo nacionalne ispite i različite koeficijente prvo saborskim zastupnicima? Pa da se smanjuje sukladno zastupnikovom (ne)dolasku i (ne)radu u saboru, ionako je sabor većinom prazan. Ajmo dalje na sve uhljebe u državnoj, županijskoj i gradskoj upravi, vidjeti što točno i koliko rade svi ti pročelnici, tajnice, referenti, savjetnici i savjetnice i drugi izmišljeni poslovi. Eto našla se autorica članka pametovat, čisto da ispuni kvotu. Možda bi trebalo uvesti i kontrolu novinarima večernjeg, pa da i njima plaća ovisi o tome pišu li nešto smisleno i istinito, ili pak škart od članaka poput ovog.

VL
SE
sebaa
12:13 27.10.2019.

Ubaci kost među učitelje.. i nemaš problema u školstvu...slab pokušaj.

VL
LE
Leo12on5
11:23 27.10.2019.

Onaj koji ima vezu ce si sredit koeficijent.Tako to biva u Lijepoj Nasoj.Sto ako onog tko dobije nizi koeficijent nije briga?Ako nastavi lose obrazovati djecu.Pa i sad imate profesora koji su bogu za plakat,susatvno gaze djake.Zalite se Ministarstvu i nikome nista. Hrvatskoj nedostaje sustavni nadzor u provodjenju svih zakona,tako i u obrazovanju. Nuzno je uvesti procjenu sposobnosti za rad s djecom!!!

VL
DU
Deleted user
10:50 27.10.2019.

Danima radimo komedije umjesto da koeficijente prepisemo iz zemalja pametnijih od nas primjer iz Austrije ili Slovenije.Zasto u Vukovaru u 21.stoljecu postoji u skolstvu odvojenost-segregacija.i onda cemu se cudimo

VL
VI
vinkam
13:40 27.10.2019.

Dokle god postoji ocjenjivanje u državnim, a mislim i u javnim službama neće biti pravde iz razloga što pretpostavljeni koji ocjenjuju nisu u sustavu ocjenjivanja .... odnosno treba se ocjenjivati i pretpostavljene i tako i njih vrednovati .... to je davno bio prijedlog EU, i tako se to "vani" radi, ali u nas je to izbjegnuto

VL
ML
Mladjan
10:52 27.10.2019.

Svi djelatnici državnih i javnih službi, uposleni su po rođačkim vezama, manje po stranačkim. Onda im treba dati iste koeficijente, jer nisu ni došli po sposobnosti. Iz pojedinih obitelji po četvero je u državnim službama, a iz nekih nemile nikako, bez obzira na stručnost.

VL
ST
stefj
10:00 27.10.2019.

Evo ukratko da ponovo napišem: Ma nema, Ribić je na Otvorenom jasno rekao da je za uranilovku i neće sigurno pristati na nikakvo vrednovanje rada ili rezultata. Zato nikada neće pristati niti na jedan model bilo koje zapadne zemlje, niti Njemački, još manje Švedski ili Irski... To je jedan od glavnih razloga zašto smo na dnu EU-a i zašto zaostajemo za drugima. Državna i javna služba grozi se valorizacije rada i rezultata, to im dođe kao najveća hereza. Cijela sindikalna borba u tim strukturama svodi se na jednostavnu devizu - nije nas briga kome i kako ćete uzeti novac, sve dok ga date nama... Zamislite da se uvedu vaučeri, pa plaća ovisi o rezultatima i stanju tržišta rada. Tada bi jedan učitelj matematike imao nekoliko puta veću plaću od nekih drugih, a uspješne škole imale bi dobre, dobro plaćene učitelje. Svi bi se borili za rejting jer bi im to značilo veći ugled u društvu i veća primanja, a isto bi za učenike značilo bolje znanje i snalaženje kasnije u životu... No, onda ne bi trebali takvi kao Ribić, što bi on onda sa sobom...

VL
DU
Deleted user
10:13 27.10.2019.

Sindikalni paraziteri prvo "zaštiti" neznanje i nesposobnost. Jer - voditeljica štrajka iz Varaždina, nepismena kako je (a to je pokazala) imala bi, opravdano, znatno manju plaću od kolegice ili kolege koji znaju i to svoje znanje još uspješno prenesu na njima u povjerenju danu djcu. Podrška ovom sindikalnom cirkusu na početku je bila u javnosti mnogo veća nego je to sada. Prije kratkog vremena dobio sam u ruke Životopis jednog 19 godišnjaka koji je početkom listopada počeo studirati. Dečko je završio osnovnu i srednuju školu iz Hrvatskog jezika imao ocjenu 5. Pitam se kaoja je to kvaliteta i znanje te učiteljice, profesorice, učitelja ili profesora - kada se nepismenost ocjenjuje najboljom ocjenom. Mislim da prije bilo kakvih mijenjanja koeficijenata - treba provjeriti sve diplome onih koji rade u obrazovanju. Bilo bi svakakvih rezultata tih provjera.

VL
DI
dirižabl
12:05 27.10.2019.

Mi zivimo u komunizmu koji je gurao uravnilovku kao vrhunaravnu vrijednost

VL
EU
eugenkak
10:07 27.10.2019.

ustvari bas rade svi uceitelji, profesori jednako i svi bi trebali imat istu placu bez razlike dali su clanovi partije ili ne, svi oni odgajaju djecu da postanu nekaj i da se iskazu u njihovim mogucnostima i svi ti ucitelji nisu krivi ako neka djeca imaju roditelje divljake, primitivce ili napredne skolovane ali bez tih ucitelja, profesora nebi postojalo nis jer oni uce djecu od prvog razreda i uvode ih u nemilosrdan zivot gdje vlada znanje ali i u diktaturi u kojoj se probijes ako vrijedis i ja dajem uciteljima i profesorima 10 od 10

VL
TO
ToTu
13:39 27.10.2019.

Tko i po kojim kriterijima će odlučiti kako i na koji način će se vrednovati rad nastavnika. Zar stručni aktivi nastavnika na razini škola , županija, međužupanija i na državnoj razini nastavnika ne znaju tko je među nastavnicima najbolji? I zašto kolege nastavnici ne bi predlagali nsjbolje uz vanjski nadzor prijedloga agencija AZOO i ASOO i po potrebi MZO-a.

VL
Avatar possibilis
possibilis
10:23 27.10.2019.

Krasan prijedlog. Osim sto imamo seoske skole i skole u centru Zagreba. Imamo skole gdje se djeca trude i skole iz kojih djeca masovno bjeze. Profesore koji su u mogucnosti odrzavati kontakt sa trazenim fakultetima (i kriterije za prijemne ispite) i one koji zive 300 km od svega. Zatim imamo skole u kojima lokalna zajednica ne moze popraviti krov a kamoli platiti izlet. Uz njih imamo skole koje mjenjaju stolariju i fasadu svake 2-3 godine. Zatim imamo profesore koji se usavrsavaju u inozemstvu a to Ministarstvo ne vrednuje. Vrednuju se isprazna strucna vijeca na kojima se nista ne nauci. To su bolji ucitelji? Sa vise ispunjenih formulara (HRVATSKIH formulara)? Imamo ucitelje koje ravnatelji ne podnose i dodjeljuju im minimalnu satnicu (oni kao rade manje?) i one koji su stalno na kavama sa ravnateljima pa im se satnica puni dodatnim poslovima bez adekvatne evidencije/provjere. Imamo skole koje su favorizirane na prijemnim ispitima pojedinih fakulteta. Cesto nekriticki. Tko je taj koji ce procjeniti sve ove kriterije? Mozda netko tko opet ima ravnatelja ili dekana za frenda?

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.