BAKTERIJE U NAŠEM ORGANIZMU
Povratak na članak

Naše tijelo dom je više od 30 trilijuna mikroba koji su ključni za zdravlje

Fascinacija čovjeka 21. stoljeća mikrobiomima njegova tijela proizlazi iz suvremenih dostignuća molekularne biologije jer je otkrićem i otkrivanjem vlastitog genetskog materijala tijekom prošlog stoljeća, u ovom stoljeću počelo je i istraživanje genetskog materijala stanovnika ljudskog tijela

Komentari 2

BR
Brankko
03:27 04.02.2023.

Ako sam dobro povezao s jednim člankom iz National Geographica (US), tamo je trillion, ali to je za nas bilijun: to je 10na12. Onda -- koliko imamo mikroorganizama u sebi? Mi imamo niz milijun, milijarda, bilijun, bilijarda, trilijun... -- tomumu odgovara "američko" million, billion, trillion, quadrillion, pentillion...

VL
01:47 04.02.2023.

ljudsko tijelo ima 10 trilijuna stanica, a u tijelu živi 100 trijlijuna bakterija. Mi smo više bakterije nego ljudi. Imajte to na umu kad nešto jedete - šećere, 'biljna ulja', hrpu ugljikohidrata bez vlakana....naše bakterije trebaju vlakna da bi nam proizvele svu silu korisnih stvari, a mi ih hranimo šećerima. jedite puno povrća koje nije procesirano, i imunitet će vam biti fenomenalan, jer bakterije u crijevima itekako imaju što za reći što se toga tiče. Pijte puno jogurta, kefira i fermentiranih proizvoda, i jedite puno kiselog zelja na primjer. Samo da se toga držite, živjet ćete barem 10g duže.

VL